eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MiFIR), wraz z serwisem oprogramowania.



Ogłoszenie z dnia 2018-05-22

Ogłoszenie nr 500113986-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.

Warszawa: Zakup i wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MiFIR), wraz z serwisem oprogramowania.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582250-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500030868-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500050951-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Krajowy numer identyfikacyjny 1731900000, ul. Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 599 80 48, e-mail sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl, faks +48 22 596 59 05.
Adres strony internetowej (url): www.bgk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MiFIR), wraz z serwisem oprogramowania.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZZK/93/COR/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II ) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MiFIR ), wraz z serwisem oprogramowania. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy (IPU) - załącznik nr 2 do SIWZ. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę gotowej do wdrożenia Aplikacji wraz z licencjami oraz aktualizacjami, w tym: a) 3-letniej licencji Aplikacji w ramach, której dostawca dostarczać będzie patche dostosowujące aplikację do zmieniających się regulacji opisanych w §3 ust. 1 i ust. 3, b) Przeprowadzenie Zamawiającemu prezentacji oferowanego (gotowego) Rozwiązania umożliwiającego raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II ) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MIFIR, oczekiwaniem zamawiającego jest by w/w raportowanie odbywało się odrębnie dla EMIR2 i MIFIR (załącznik nr 3 do OPZ). c) Najnowszej dostępnej wersji Oprogramowania oferowanego Rozwiązania. 2) Zapewnienie niezbędnego wsparcia technicznego dostawcy Aplikacji w zakresie przebudowy, rozwoju oraz utrzymania. Zaprojektowanie i wdrożenie Rozwiązania, w tym: a) Przeprowadzenie analizy technicznej oraz opracowanie projektu technicznego wdrożenia Rozwiązania. b) Instalację, konfigurację oraz uruchomienie Aplikacji zgodnie z projektem technicznym wdrożenia Rozwiązania. c) Przeprowadzenie warsztatowego przekazania wiedzy dla użytkowników wdrożonego Rozwiązania d) Wykonanie dokumentacji powdrożeniowej, dostarczonej i opracowanej przez Wykonawcę.


II.4) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:

72263000-6,

72265000-0,

72253200-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji przedmiotu Umowy ustala się maksymalnie na dzień 1 kwietnia 2018 r., w tym: 1)wykonanie prac w zakresie wskazanym w § 2 ust. 3 pkt 1-2 - w zakresie Dostawy i Wdrożenia w terminie do 28 lutego 2018 r.; 2)świadczenie Serwisu dla wdrożonej Aplikacji raportującej, o którym mowa w § 2 ust. 3 pkt 3 - przez okres 36 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego. W przypadku realizacji wieloetapowej świadczenie Serwisu przez okres 36 miesięcy liczony od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego pierwszego etapu.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Dokonanie zmiany terminu dostawy produktu umowy, tj. aplikacji EMIR. Maksymalny termin dostawy i wdrożenia aplikacji raportującej pod reżimem EMIR powinien nastąpić do dnia 8 czerwca 2018 r. Wykonanie prac w zakresie wskazanym w § 2 ust. 3 pkt 1-2 - w zakresie dostawy i wdrożenia w terminie do dnia 30 maja 2018 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Wprowadzenie zmiany w zakresie sposobu wypłaty wynagrodzenia. Dokonanie podziału kwoty wynagrodzenia na dwie części, odrębna kwota za dostawę EMIR, odrębna za MIFIR.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wprowadzenie zapisów dotyczących klauzul outsourcingowych oraz umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. Wykonawca w ramach wynagrodzenia z momentem dostarczenia do odbioru Aplikacji raportującej pod reżimem MIFIR udziela lub zapewnia udzielenie Zamawiającemu przez podmiot, któremu przysługują autorskie prawa majątkowe do Aplikacji raportującej na czas nieoznaczony, licencji niewyłącznej na korzystanie z Aplikacji raportującej zgodnie z wymaganiami określonymi z Załączniku nr 1 do umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) Dokonanie zmiany terminu dostawy produktu umowy, tj. aplikacji EMIR spowodowana była wprowadzeniem i opublikowaniem przez regulatora - Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych (KDPW) licznych zmian w zakresie EMIR i udostępnieniem ich w dniu 13 listopada 2017 r., już po zawarciu umowy z Wykonawcą. Wprowadzone zmiany przez KDPW mają istotne znaczenie dla użytkowników korzystających z dostarczanego rozwiązania. Konieczność wprowadzenia zmian w aplikacji wynikała z okoliczności całkowicie niezależnych od stron umowy, które wymuszały dokonanie zmian w aplikacji i wprowadzenie jej kolejnej wersji. 2) Dokonanie podziału wynagrodzenia na dwie części na wniosek Wykonawcy - w związku ze zmianami opisanymi w pkt 1) powyżej, przesunięciem się terminów realizacji części przedmiotu zamówienia - za wykonanie jednego z etapów zamówienia. 3) Wprowadzenie klauzul outsourcingowych oraz umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, niezbędnych zgodnie z opinią departamentu - Centrum Kompetencji Raportowania. Zmiany nie spowodowały zmiany wartości umowy - wartość "0".

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.