eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ząbki w 2018 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-22

Ogłoszenie nr 500113077-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.

Miasto Ząbki: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ząbki w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547290-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ząbki, Krajowy numer identyfikacyjny 52728500000, ul. ul. Wojska Polskiego 10, 05091 Ząbki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 109 700, e-mail zamowienia.publiczne@zabki.pl, faks 225 109 888.
Adres strony internetowej (url): www.zabki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ząbki w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPU.271.07.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej na terenie Miasta Ząbki w 2018 roku. 2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1.1. Koszenie trawników i zieleńców: a) łączna orientacyjna powierzchnia do koszenia wynosi ca 230 000 m², b) 6 razy w trakcie trwania umowy - co najmniej raz w miesiącu przy użyciu kosiarek mechanicznych wraz z: ? utylizacją lub kompostowaniem bądź wykorzystaniem w inny sposób (zgodny z obowiązującymi przepisami) materiału roślinnego powstałego w wyniku wykonywania prac pielęgnacyjnych, a także uschniętych lub powalonych przez wiatr albo śnieg konarów i gałęzi, ? utrzymywaniem czystości poprzez usuwanie nieczystości m.in. liści, folii, szkieł, gruzu, papierów, suchych gałęzi, odchodów zwierzęcych i innych nieczystości. 1.2. Strzyżenie żywopłotów i krzewów: a) łączna orientacyjna powierzchnia wynosi ca 5 000 m², b) co najmniej 3 razy w trakcie trwania umowy z zastrzeżeniem, że w ciągu rocznej wegetacji ogólny przyrost nie przekroczy 5 cm, wraz z: ? formowaniem żywopłotów polegającym na przycinaniu i kształtowaniu całej powierzchni zielonej i cięciach sanitarnych (usunięcie pędów uszkodzonych, chorych, suchych). 1.3. Cięcia odmładzające krzewy: Minimum raz na 3 miesiące, przy użyciu nożyc (sekatorów) mechanicznych, wraz z: ? utylizacją lub kompostowaniem bądź wykorzystaniem w inny sposób materiału roślinnego powstałego w wyniku wykonywania prac pielęgnacyjnych, a także uschniętych lub powalonych przez wiatr albo śnieg gałęzi, ? utrzymywaniem czystości poprzez usuwanie nieczystości, m.in. liści, folii, szkieł, gruzu, papierów, suchych gałęzi, odchodów zwierzęcych, itp. 1.4. Cięcia sanitarne, prześwietlające oraz cięcia techniczne drzew: Usunięcie gałęzi lub konarów (jednorazowo do 30% żywej masy) z zabezpieczeniem grubszych ran preparatem specjalistycznym - do 200 sztuk, wraz z: ? utylizacją lub kompostowaniem bądź wykorzystaniem w inny sposób (zgodny z obowiązującymi w tym względzie przepisami) materiału roślinnego powstałego w wyniku wykonywania prac pielęgnacyjnych, a także uschniętych lub powalonych przez wiatr albo śnieg konarów i gałęzi. 1.5. Usunięcie drzew: Do 30 sztuk drzew wskazanych przez Zamawiającego wraz z frezowaniem pni na głębokość 30 cm, zasypaniem miejsca po frezowaniu ziemią urodzajną, wysiewem trawy oraz wywozem biomasy. 1.6. Zasadzenie drzew: W miejscach oraz terminach uzgodnionych i wskazanych przez Zamawiającego - do 60 sztuk, wraz z ich opalikowaniem i pielęgnacją (w tym podlewaniem).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77211500-7


Dodatkowe kody CPV: 77300000-3, 77310000-6, 77211400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROGRES Maciej Borowiecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krasickiego 44A
Kod pocztowy: 05-070
Miejscowość: Sulejówek
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 155778.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 155778.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 297700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.