eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Termomodernizacja z kolorystyką- ścian zewnętrznych budynku PIW w Bartoszycach - Etap II" . Numer referencyjnyPIW/F/OS/2440/1/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-21

Ogłoszenie nr 500112254-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bartoszycach: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Termomodernizacja z kolorystyką- ścian zewnętrznych budynku PIW w Bartoszycach - Etap II" . Numer referencyjny: PIW/F/OS/2440/1/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521973-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bartoszycach, Krajowy numer identyfikacyjny 51075034400000, ul. ul. Bema 33, 11200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 642 471, e-mail bartoszyce.piw@wetgiw.gov.pl, faks 897 642 045.
Adres strony internetowej (url): bip.bartoszyce.piw.gov.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Termomodernizacja z kolorystyką- ścian zewnętrznych budynku PIW w Bartoszycach - Etap II" . Numer referencyjny: PIW/F/OS/2440/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Termomodernizacja z kolorystyką- ścian zewnętrznych budynku PIW w Bartoszycach - Etap II" . Budynek biurowy 2 -kondygnacyjny 2-klatkowy wzniesiony w systemie tradycyjnym-uprzemysłowionym, docieplony w 2016r. Realizacja II etapu budowy obejmuje: 1) przyziemie do poziomu min. 1.0 m poniżej terenu otaczającego - docieplenie 10 cm styropianu Hydromax + wyprawa jak wyżej , przełożone zostaną opaski wokół budynku - po dociepleniu ścian fundament., 2) stropodach docieplić granulatem z wełny minerlanej np. Granrock, / minimalna grubość warstwy ca 25-30 cm /. 3). Zakres prac do wykonania obejmuje realizację m.in.: 3.1. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 3.2 Roboty w zakresie burzenia-rozbiórkowe 3.3 Roboty w zakresie różnych nawierzchni-opaski 3.4 Roboty izolacyjne-docieplenia ścian fundamentowych 3.5 Roboty izolacyjne-docieplenie stropodachu i uzupełnienie pokrycia 4. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, która stanowi załącznik nr 4, 5 do niniejszej SIWZ.. UWAGA: Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia umownego, na czas realizacji robót, ma obowiązek zabezpieczenia przed zabrudzeniem i uszkodzeniem wszystkie elementy obiektu. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości robót budowlanych i rękojmi za wady wykonanych robót w wymiarze co najmniej 5 lat, licząc od dnia ich odbioru, co będzie podlegało ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w rozdz. XIII SIWZ. 4. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub\innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż cena oferty z VAT. 5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. 1. Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w dokumentacji projektowej, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. osoby wykonujące ręcznie prace fizyczne (robotnicy budowlani) przy realizacji niniejszego zamówienia muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający nie określa wymiaru etatu zatrudnienia z tym, że każda godzina wykonywanej pracy przez każdego pracownika Wykonawcy /podwykonawcy/ musi być realizowana w ramach umowy o pracę. Niniejszy obowiązek nie dotyczy kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych. 2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy - na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od wezwania powinien udokumentować zatrudnienie w/w osób poprzez złożenie : a) oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub odpowiednio podwykonawcy, 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający uprawniony jest do kontroli sposobu wykonywania prac przez osoby wskazane w ust. 12 niniejszego rozdziału SIWZ, w siedzibie Wykonawcy lub podwykonawcy lub innym miejscu wykonania zamówienia. W przypadku niezgodności stanu faktycznego ze złożonymi dokumentami, Zamawiający zastosuje kary umowne określone w § 11 ust. 2 pkt. 3 wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. osoby wykonujące ręcznie prace fizyczne (robotnicy budowlani) przy realizacji niniejszego zamówienia muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji umowy, przy czym zatrudnione osoby zobowiązane będą do osobistego wykonywania pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5) szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, w szczególności w § 4 ust. 3 pkt. 4 -6 oraz § 11 ust. 2 pkt. 3 wzoru umowy - obowiązki Wykonawcy oraz kary umowne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111100-9, 45233200-1, 45320000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49061.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RANTECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gutkowo 80a
Kod pocztowy: 11-041
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60345.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60345.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60345.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.