Ogłoszenie z dnia 2018-05-21
Ogłoszenie nr 500111963-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.
Duszniki: Przebudowa dróg gminnych w Wilczynie, Sękowie i Grzebienisku, tj. Część I Przebudowa ulicy Osiedle Spółdzielców w Wilczynie,
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506743-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500068197-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Duszniki, Krajowy numer identyfikacyjny 63125836500000,
ul. ul. Sportowa
1,
64550
Duszniki, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 2919075, 2919400, e-mail
urzad@duszniki.eu, zamowienia@duszniki.eu, faks
612 919 131.
Adres strony internetowej (url): www.duszniki.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych w Wilczynie, Sękowie i Grzebienisku, tj. Część I Przebudowa ulicy Osiedle Spółdzielców w Wilczynie,
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RRG.271.1.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Inwestycja obejmuje wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki brukowej typu Domino Eko. Projektowany przebieg jest zgodny z istniejącym przebiegiem drogi. Rozpoczyna się włączeniem w drogę powiatową - ul. Młynkowską, natomiast kończy się nawrotką dla samochodów osobowych. Całkowita długość projektowanego odcinka to ok. 240 mb, przyjęto szerokość drogi 4,5 m. Wody opadowe będą odprowadzane w głąb podłoża gruntowego poprzez przepuszczalną część nawierzchni oraz częściowo na tereny nieutwardzone. Podstawowe parametry techniczne: - droga klasy D - nawierzchnia z kostki brukowej typu Domino Eko, kategoria ruchu KR1 - prędkość projektowa 40km/h - szer. jezdni 4,50m - pochylenie poprzeczne jezdni 1% - jezdnia - konstrukcja: - warstwa ścieralna z kostki brukowej typu Domino Eko gr. 8 cm koloru szarego - podsypka piaskowa gr. 3cm, - warstwa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 10cm, - warstwa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63 o gr. 20cm - warstwa przepuszczalna z pospółki gr. 20cm - po wykonaniu nawierzchni z kostki Domino Eko wolne przestrzenie należy zaspoinować piaskiem średnim lub otoczakiem frakcji 2-8mm. - zjazdy - konstrukcja: - warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm, kolor grafitowy - podsypka cementowo piaskowa gr. 3cm - podbudowa z chudego betonu o Rm= 6-9 MPa gr. 20 cm Szczegóły przedmiotu zamówienia określa projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót , zapisy SIWZ, projekt umowy. 2. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, STWOiR , SIWZ, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego , ochrony środowiska oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 3. Przewiduje się także, na zasadach określonych w Umowie, możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1 niniejszego paragrafu. Roboty takie w projekcie umowy nazywane są "robotami zaniechanymi". 4. Zamawiający dopuszcza, na zasadach określonych w Umowie, wykonanie robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych objętych oraz nieobjętych ofertą Wykonawcy, a których wykonanie stanie się konieczne w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, na skutek okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub wynikać będą z błędów jakie mogą wystąpić w dokumentacji przetargowej, a bez ich zlecenia i wykonania nie będzie możliwe prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego, tzn. takie wykonanie zamówienia, które spełniać będzie wymagania funkcjonalne i użytkowe, zgodne z potrzebami Zamawiającego. 5. W przypadkach o którym mowa w pkt. 3 i 4 zostanie sporządzony protokół konieczności podpisany przez Wykonawcę, inspektora nadzoru oraz Zamawiającego, jak również, jeżeli okoliczności będą tego wymagały - projektanta. 6. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe użyte w SIWZ, dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne (tzn. o jednakowych parametrach, bądź lepszych) niż wskazane. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy. 7. Strony ustalają, że udowodnienie równoważności w sytuacji, o którym mowa w pkt.6 następować będzie poprzez przedłożenie przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające stwierdzić, że są one równoważne. 8. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, wywozu nadmiaru gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, obsługi geodezyjnej, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowania i wdrożenia projektu organizacji ruchu , koszty związane z odbiorem wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały.
II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta 06.03.2018 r. Termin wykonania zamówienia do 30.05.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa ulicy Osiedle Spółdzielców w Wilczynie, |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
RDR Sp. z o.o.,
,
ul.Kasztanowa,
62-004,
czerwonak, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/04/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe nie objete projektem - ułozenie geowłokniny pomiędzy warstwą z pospółki a wartswą z kruszywa łamanego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Znaczne zawilgocenie terenu podłoża - zabezpieczenie przed osiadaniem warstw konstrukcji drogi.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość zmiany 4878,05 zł netto.
INNE PRZETARGI DUSZNIKI
więcej: przetargi DUSZNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych nr 3737E i 3707E
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont nawierzchni jezdni mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ
- Remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową nawierzchni bitumicznych dróg i ulic wojewódzkich administrowanych przez RDW w Kętrzynie w latach 2024-2025 na terenie OD Nr 3 w Biskupcu
- RemontDWnr632OdKm34+190 doKm37+650 (od m. Nasielsk do m. Chrycynno) oraz od km 46+250 do 47+500 (m. Dębe) wraz z budowąZatokAutobus. na ter. gm. Nasielsk, pow. nowodw. oraz gm. Serock, pow. legiono.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.