Ogłoszenie nr 500111782-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.
Grudziądz: Remont budynku Klubu Wioślarskiego "Wisła" w Grudziądzu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590247-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500061991-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Grudziądz, Krajowy numer identyfikacyjny 87111883300000,
ul. ul. Ratuszowa
1,
86300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
564 510 233, e-mail
bzp@um.grudziadz.pl, faks
564 510 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Klubu Wioślarskiego "Wisła" w Grudziądzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IN.272.44.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Klubu Wioślarskiego "Wisła" w Grudziądzu. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 1.1. Roboty budowlane w budynku Klubu Wioślarskiego "Wisła" przy ul. Portowej 8 w Grudziądzu obejmujące: 1.1.1. Wymiana instalacji odgromowej; 1.1.2. Wymiana pokrycia dachowego wraz obróbkami blacharskimi i orynnowaniem; 1.1.3. Naprawa i wymiana odkrytych uszkodzonych elementów konstrukcji dachu; 1.1.4. Impregnacja środkami grzybobójczymi i ogniochronnymi; 1.1.5. Ocieplenie stropodachu; 1.1.6. Rozbiórka desek elewacyjnych; 1.1.7. Impregnacja odkrytych elementów drewnianej konstrukcji ścian; 1.1.8. Wymiana uszkodzonych desek elewacyjnych; 1.1.9. Izolacji z pianki poliuretanowej metodą natryskową; 1.1.10. Częściowy remont wewnętrznej instalacji wodnokanalizacyjnej i c.o.; 1.1.11. Wykonanie nowych i modernizacja istniejących wewnętrznych instalacji elektrycznych. 1.2. Wyposażenie obiektu w: 1.2.1. Szafki ubraniowe 4-komorowe - 24 szt., 1.2.2. Szafki ubraniowe 3-komorowe - 3 szt., 1.2.3. Profesjonalny wzmocniony atlas wielostanowiskowy - 1 kpl., 1.2.4. Profesjonalne wzmocnione stanowisko do wyciskania w leżeniu - 1 kpl., 1.2.5. Profesjonalna wzmocniona suwnica do nóg - 1 kpl., 1.2.6. Profesjonalna wzmocniona sztanga olimpijska - 3 szt., 1.2.7. Wzmocniony pomost do zarzutu - 2 szt., 1.2.8. Specjalistyczne stanowisko do dociągania deski - 1 kpl., 1.2.9. Ergometr wioślarski - 6 szt., 1.2.10. Urządzenie wspomagające do treningów wioślarskich - 6 szt., 1.2.11. Rower spinningowy - 4 szt., 1.2.12. Komplet hantli kettlebell - 2 kpl., 1.2.13. Urządzenie treningowe "maszyna Smitha" - 1 szt., 1.2.14. Komplet hantli - 1 kpl., 1.2.15. Żurawik do slipowania sprzętu - 1 szt. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę oraz dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanymi przez: 1) P.U.H. ZARBUD Jarosław Zaremba, ul. Kościelna 10/3 86-300 Grudziądz - branża budowlana i branża sanitarna; 2) Biuro Projektowo-Usługowe Instalacji i Sieci Elektrycznych INSTELPROJEKT, ul. Rzemieślnicza 1A, 86-300 Grudziądz - branża elektryczna; 3) Dr Marek Kołyszko, mgr Michał Oleksy - Program Prac Konserwatorskich. W ramach realizacji przedmiotu umowy do obowiązków Wykonawcy należy: 1) powierzenie funkcji kierownika budowy (robót) osobie posiadającej uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności; 2) dostarczenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót dokumentów osób, które pełnić będą samodzielne funkcje techniczne przy realizacji zamówienia, niezbędne dla załatwienia formalności związanych z prowadzeniem robót budowlanych; 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót; 4) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy; 5) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót; 6) wykonanie zaleceń wynikających z warunków technicznych dysponentów sieci; 7) wywóz oraz utylizacja gruzu i innych materiałów porozbiórkowych - materiały i odpady powstałe w wyniku prac rozbiórkowych stają się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest je uprzątnąć i zagospodarować we własnym zakresie lub zutylizować na własny koszt zgodnie z przepisami; 8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej; 9) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji przedmiotu umowy.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111220-6,
45210000-2,
45261213-0,
45261320-3,
45262300-4,
45262310-7,
45410000-4,
45442100-8,
45262500-6,
45421152-4,
45311000-0,
45330000-9,
45400000-1,
45421000-4,
45422000-1,
45453000-7,
39151300-8,
37440000-4,
37442000-8,
42410000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.08.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/05/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie nieprzewidzianych robót dodatkowych: 1. skucie starej i ułożenie nowej glazury na ścianach w pom. I piętra w ilości 52 m2; 2. wykonanie nowej struktury ścian zewnętrznych w ilości 235 m2. Ze względu na zwiększenie zakresu przedmiotu umowy, strony postanawiają, że § 8 ust.1 umowy otrzymuje brzmienie: "1. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 1.396.740,00 złotych brutto (słownie zł.: jedenmiliontrzystadziewięćdziesiątsześćtysięcysiedemsetczterdzieści 00/100)".
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpienie nieprzewidzianych robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla realizacji przedmiotu umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont bieżący dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco
- Remont dróg powiatowych nr 1365C gr. woj. - Gardeja - Łasin i 1396C Wałdowo Szlacheckie - Turznice
- Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 29/2024
- Budowa boiska multifunkcyjnego na terenie Szkoły podstawowej nr 20 w Grudziądzu
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- Dostawa generatora impulsów elektrycznych - znak sprawy: Z/37/PN/24
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.