eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Budowa Tymczasowego Centrum Nadzoru (budynek nr 40) w kompleksie wojskowym Redzikowo - zadanie nr 13738.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-21

Ogłoszenie nr 500111765-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Budowa Tymczasowego Centrum Nadzoru (budynek nr 40) w kompleksie wojskowym Redzikowo - zadanie nr 13738.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539104-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 19005559700000, ul. ul. Jana z Kolna , 81301 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 260 198, e-mail rzigdynia.przetargi@ron.mil.pl, faks 58 620 71 44.
Adres strony internetowej (url): http://www.rzigdynia.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Tymczasowego Centrum Nadzoru (budynek nr 40) w kompleksie wojskowym Redzikowo - zadanie nr 13738.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

5/IV/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa Tymczasowego Centrum Nadzoru (budynek nr 40) w kompleksie wojskowym Redzikowo - zadanie nr 13738. 1)Etap I - Budowa TCN (budynek nr 40). 2)Etap II - przeniesienie i przełączenie wszystkich urządzeń z budynku nr 40 do docelowego LCN w budynku nr 14. 2.Ponadto przedmiotem zamówienia jest: 1)zaprogramowanie i włączenie do lokalnego centrum nadzoru systemów podlegających integracji realizowanych odrębnymi zadaniami inwestycyjnymi (włącznie z biurem przepustek, punktem kontrolnym przekazanymi już do eksploatacji, systemami zabezpieczenia technicznego obwodnicy) na terenie kompleksu wojskowego Redzikowo w okresie realizacji budynku nr 14 i późniejszym, w terminie nieprzekraczającym upływu gwarancji na wykonanie centrum nadzoru w budynku nr 14. Instalowane systemy integracji muszą bezwzględnie być kompatybilne ze wszystkimi systemami realizowanymi w kompleksie wojskowym Redzikowo w ramach odrębnych zadań inwestycyjnych. 2)uruchomienie wszystkich zamontowanych systemów, urządzeń i instalacji. Rozruch przeprowadza Wykonawca przy udziale inspektorów nadzoru oraz w przypadku konieczności: Projektanta, Administratora, Użytkownika lub innych przedstawicieli instytucji wskazanych przez inwestora niezbędnych do właściwej oceny wykonania zadania. Z przeprowadzonego rozruchu sporządza protokół, który stanowi integralną część dokumentacji powykonawczej. 3)badania oraz pomiary wszystkich instalacji i urządzeń zgodnie z przepisami i normami, zakończone stosownymi protokołami, które zostaną przekazane Inwestorowi w dokumentacji powykonawczej, 4)Wykonawca robót na budynku nr 40 zobowiązany jest do przeniesienie wszystkich urządzeń i łączy z tymczasowego centrum nadzoru (bud. 40) do docelowego LCN w budynku nr 14, podłączenie ich oraz uruchomienie, wprowadzenie do uruchamianych systemów alarmowych, podłączenie systemów z kompleksu wojskowego Redzikowo (jeszcze niepodłączonych) oraz wdrożenie stosownych procedur. 5)wykonywanie konserwacji i przeglądów wraz z materiałami eksploatacyjnymi instalacji/urządzeń wymaganych kartami gwarancyjnymi lub DTR producentów, normy obronnej NO-04-A004:2016 przez jeden rok od odbioru końcowego. Wykonanie wyżej wymienionych czynności musi być potwierdzone, w dokumentacji eksploatacyjnej lub zakończone odpowiednimi protokołami potwierdzonymi przez użytkownika. Przez kolejne dwa lata gwarancji wykonywanie konserwacji i przeglądów będzie realizowane przez właściwy oddział gospodarczy użytkownika, 6)opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku - 2 egz. , 7)opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku - 3 egz., 8)wykonanie 2 kpl. dokumentacji powykonawczej dla każdego etapu. Poszczególne projekty wykonawcze muszą być opieczętowane z adnotacją o zgodności i podpisane przez właściwe osoby zgodnie z Prawem Budowlanym. Zmiany dotyczące zatwierdzonego Projektu Budowlanego stanowiące załącznik do pozwolenia na budowę muszą być naniesione na trzech kopiach rysunków w oryginale i podpisane przez projektanta i inspektora nadzoru z kwalifikacją o zmianie istotnej lub nieistotnej. Naniesienie zmian w dokumentacji powykonawczej o klauzuli "zastrzeżone" (nie będącej załącznikiem do pozwolenia na budowę), potwierdzone przez projektanta i inspektora nadzoru na dwóch kompletach (wykaz dokumentów, które powinna zawierać dokumentacja odbiorowa - załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia) 9)dostarczenie pomiarów powykonawczych zgodnie z: a)Ustawą z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, z późniejszymi zmianami (Dz.U.2017.2101) b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U.1995 nr 25, poz. 133), c)Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. Nr 263, poz. 1572), d)Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018 poz. 412). 10) przeprowadzenie jednego szkolenia użytkownika w zakresie obsługi wykonanych instalacji i systemów, udokumentowane protokołem z tematem i zakresem szkolenia, datą szkolenia imiennym wykazem osób oraz kopią wydanych uczestnikom szkolenia zaświadczeń z potwierdzeniem odbioru przez osobę, której zaświadczenie dotyczy, przed zgłoszeniem zakończenia robót oraz drugiego szkolenia po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i przekazaniu obiektu użytkownikowi przez RZI. Dokumentację z przeprowadzonych szkoleń obowiązkowo należy dołączyć do dokumentacji odbiorowej. 11)sporządzenie wykazu ilościowo - wartościowego środków trwałych zgodnie z dokumentacją powykonawczą (ilość, producent, typ, nr fabryczny, rozmieszczenie, itp.), potwierdzonego przez użytkownika i zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej. W przypadku urządzeń i maszyn do wykazu należy załączyć kopię kart katalogowych lub kopię danych technicznych z DTR oraz sporządzenie arkusza efektów gospodarczych - załącznik nr 13 do SIWZ, 12) dostarczenie karty gwarancyjnej, która zawiera określenie przedmiotu gwarancji, okresu, uprawnień z tytułu gwarancji, ewentualnych wyłączeń gwarancji oraz procedury reklamacyjnej. 13) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, 14)dostawa sprzętu ppoż. i oznakowania dróg ewakuacyjnych, 15)dostawa wyposażenia zgodnie z przedmiarem wyposażenia po uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowych parametrów technicznych i materiałowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaniechania i odjęcia wartości ofert części wyposażenia ujętego w dokumentacji projektowej. 3.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla zadania 13738 - stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, w projektach wykonawczych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ, projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ, przedmiarach stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45223500-4, 45430000-0, 45440000-3, 45421000-3, 45421100-7, 45421160-4, 45432000-2, 45111220-6, 45111200-0, 45216000-4, 45311100-1, 31214500-4, 45311200-2, 31518200-2, 32235000-9, 35121700-5, 45310000-3, 45312000-7, 45312200-9, 45314300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1962323.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZEUS S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrońców Westerplatte 1
Kod pocztowy: 83-000
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1955700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1955700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2634593.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 126690.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.