To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-21
Ogłoszenie nr 500111765-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Budowa Tymczasowego Centrum Nadzoru
(budynek nr 40) w kompleksie wojskowym Redzikowo - zadanie nr 13738.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539104-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 19005559700000,
ul. ul. Jana z Kolna
,
81301
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 260 198, e-mail
rzigdynia.przetargi@ron.mil.pl, faks
58 620 71 44.
Adres strony internetowej (url): http://www.rzigdynia.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Tymczasowego Centrum Nadzoru (budynek nr 40) w kompleksie wojskowym Redzikowo - zadanie nr 13738.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5/IV/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Tymczasowego Centrum Nadzoru (budynek nr 40) w kompleksie wojskowym Redzikowo - zadanie nr 13738. 1)Etap I - Budowa TCN (budynek nr 40). 2)Etap II - przeniesienie i przełączenie wszystkich urządzeń z budynku nr 40 do docelowego LCN w budynku nr 14. 2.Ponadto przedmiotem zamówienia jest: 1)zaprogramowanie i włączenie do lokalnego centrum nadzoru systemów podlegających integracji realizowanych odrębnymi zadaniami inwestycyjnymi (włącznie z biurem przepustek, punktem kontrolnym przekazanymi już do eksploatacji, systemami zabezpieczenia technicznego obwodnicy) na terenie kompleksu wojskowego Redzikowo w okresie realizacji budynku nr 14 i późniejszym, w terminie nieprzekraczającym upływu gwarancji na wykonanie centrum nadzoru w budynku nr 14. Instalowane systemy integracji muszą bezwzględnie być kompatybilne ze wszystkimi systemami realizowanymi w kompleksie wojskowym Redzikowo w ramach odrębnych zadań inwestycyjnych. 2)uruchomienie wszystkich zamontowanych systemów, urządzeń i instalacji. Rozruch przeprowadza Wykonawca przy udziale inspektorów nadzoru oraz w przypadku konieczności: Projektanta, Administratora, Użytkownika lub innych przedstawicieli instytucji wskazanych przez inwestora niezbędnych do właściwej oceny wykonania zadania. Z przeprowadzonego rozruchu sporządza protokół, który stanowi integralną część dokumentacji powykonawczej. 3)badania oraz pomiary wszystkich instalacji i urządzeń zgodnie z przepisami i normami, zakończone stosownymi protokołami, które zostaną przekazane Inwestorowi w dokumentacji powykonawczej, 4)Wykonawca robót na budynku nr 40 zobowiązany jest do przeniesienie wszystkich urządzeń i łączy z tymczasowego centrum nadzoru (bud. 40) do docelowego LCN w budynku nr 14, podłączenie ich oraz uruchomienie, wprowadzenie do uruchamianych systemów alarmowych, podłączenie systemów z kompleksu wojskowego Redzikowo (jeszcze niepodłączonych) oraz wdrożenie stosownych procedur. 5)wykonywanie konserwacji i przeglądów wraz z materiałami eksploatacyjnymi instalacji/urządzeń wymaganych kartami gwarancyjnymi lub DTR producentów, normy obronnej NO-04-A004:2016 przez jeden rok od odbioru końcowego. Wykonanie wyżej wymienionych czynności musi być potwierdzone, w dokumentacji eksploatacyjnej lub zakończone odpowiednimi protokołami potwierdzonymi przez użytkownika. Przez kolejne dwa lata gwarancji wykonywanie konserwacji i przeglądów będzie realizowane przez właściwy oddział gospodarczy użytkownika, 6)opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku - 2 egz. , 7)opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku - 3 egz., 8)wykonanie 2 kpl. dokumentacji powykonawczej dla każdego etapu. Poszczególne projekty wykonawcze muszą być opieczętowane z adnotacją o zgodności i podpisane przez właściwe osoby zgodnie z Prawem Budowlanym. Zmiany dotyczące zatwierdzonego Projektu Budowlanego stanowiące załącznik do pozwolenia na budowę muszą być naniesione na trzech kopiach rysunków w oryginale i podpisane przez projektanta i inspektora nadzoru z kwalifikacją o zmianie istotnej lub nieistotnej. Naniesienie zmian w dokumentacji powykonawczej o klauzuli "zastrzeżone" (nie będącej załącznikiem do pozwolenia na budowę), potwierdzone przez projektanta i inspektora nadzoru na dwóch kompletach (wykaz dokumentów, które powinna zawierać dokumentacja odbiorowa - załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia) 9)dostarczenie pomiarów powykonawczych zgodnie z: a)Ustawą z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, z późniejszymi zmianami (Dz.U.2017.2101) b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U.1995 nr 25, poz. 133), c)Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. Nr 263, poz. 1572), d)Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018 poz. 412). 10) przeprowadzenie jednego szkolenia użytkownika w zakresie obsługi wykonanych instalacji i systemów, udokumentowane protokołem z tematem i zakresem szkolenia, datą szkolenia imiennym wykazem osób oraz kopią wydanych uczestnikom szkolenia zaświadczeń z potwierdzeniem odbioru przez osobę, której zaświadczenie dotyczy, przed zgłoszeniem zakończenia robót oraz drugiego szkolenia po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i przekazaniu obiektu użytkownikowi przez RZI. Dokumentację z przeprowadzonych szkoleń obowiązkowo należy dołączyć do dokumentacji odbiorowej. 11)sporządzenie wykazu ilościowo - wartościowego środków trwałych zgodnie z dokumentacją powykonawczą (ilość, producent, typ, nr fabryczny, rozmieszczenie, itp.), potwierdzonego przez użytkownika i zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej. W przypadku urządzeń i maszyn do wykazu należy załączyć kopię kart katalogowych lub kopię danych technicznych z DTR oraz sporządzenie arkusza efektów gospodarczych - załącznik nr 13 do SIWZ, 12) dostarczenie karty gwarancyjnej, która zawiera określenie przedmiotu gwarancji, okresu, uprawnień z tytułu gwarancji, ewentualnych wyłączeń gwarancji oraz procedury reklamacyjnej. 13) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, 14)dostawa sprzętu ppoż. i oznakowania dróg ewakuacyjnych, 15)dostawa wyposażenia zgodnie z przedmiarem wyposażenia po uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółowych parametrów technicznych i materiałowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaniechania i odjęcia wartości ofert części wyposażenia ujętego w dokumentacji projektowej. 3.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla zadania 13738 - stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, w projektach wykonawczych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ, projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ, przedmiarach stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45223500-4, 45430000-0, 45440000-3, 45421000-3, 45421100-7, 45421160-4, 45432000-2, 45111220-6, 45111200-0, 45216000-4, 45311100-1, 31214500-4, 45311200-2, 31518200-2, 32235000-9, 35121700-5, 45310000-3, 45312000-7, 45312200-9, 45314300-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1962323.32
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZEUS S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1955700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 126690.00 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont z przebudową i termomodernizacją budynku 507 na terenie AMW im. Bohaterów Westerplatte, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Zakup łóżek z szafkami przyłóżkowymi na Oddział Chirurgii Ogólnej w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego Szpitala Szpitale Pomorskie Sp. z o.o."
- Remont nawierzchni drogi do budynku 151 i 125 -4001
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Marketing internetowy z egzaminem ECDL"
- Zmiana sposobu ogrzewania - likwidacja pieców na paliwo stałe (II)
- Wykonanie przeglądów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Przebudowa dachu budynku ośrodka sportowo-rekreacyjnego przy ul. Ratowników 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.