To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-19
Ogłoszenie nr 500111543-N-2018 z dnia 19-05-2018 r.
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze: Świadczenie Usługi Wsparcia Utrzymania i Usługi Rozwoju dla Systemu monitorowania przewozu towarów SENT
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546172-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 001020884,
ul. ul. Generała Władysława Sikorskiego
2,
65-454
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
+48 68 4560700, e-mail
is@lu.mofnet.gov.pl, przetargi@lu.mofnet.gov.pl, faks
68 456 07 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie Usługi Wsparcia Utrzymania i Usługi Rozwoju dla Systemu monitorowania przewozu towarów SENT
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0801-ILZ.260.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług zapewniających wsparcie w utrzymaniu (Usługi Wsparcia Utrzymania) i rozwój (Usługi Rozwoju) dwóch środowisk (produkcyjnego i testowego) Systemu monitorowania przewozu towarów SENT, zwanego dalej "Systemem", na infrastrukturze technicznej składającej się z Platformy programowej oraz z Platformy sprzętowo-programowej, udostępnionej przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ-Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Usługi Wsparcia Utrzymania, świadczone na zasadach wskazanych w § 3 Umowy oraz punkcie 4.1. Opisu Przedmiotu Zamówienia, obejmują: a) Inwentaryzację z natury Sytemu oraz wytworzenie i aktualizacja dokumentacji, o której mowa w pkt. 4.1.3. Opisu Przedmiotu Zamówienia; b) Analizowanie, diagnozowanie przyczyn i usuwanie błędów w działaniu Systemu w terminach wynikających z kategorii błędu, określanej każdorazowo przez Zamawiającego w zgłoszeniu incydentu/problemu; c) Utrzymanie minimalnej dostępności Systemu w środowisku produkcyjnym i testowym na poziomie nie niższym niż na poziomie nie niższym niż wskazany w pkt 3.1. Opisu przedmiotu zamówienia. Przez niedostępność Systemu rozumie się wystąpienie w Systemie błędu skategoryzowanego jako Awaria. d) Aktualizowanie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, serwerów aplikacyjnych oraz Oprogramowania standardowego, a także asysta i wsparcie przy wdrożeniach innych aktualizacji przez Zamawiającego. e) Audytowania i instalacji nowych wersji Systemu dostarczonych przez Zamawiającego na zasadach opisanych w punkcie 4.1.4 Opisu Przedmiotu Zamówienia; f) Konsultacje telefoniczne, e-mailowe lub poprzez narządzie SD, udzielane Zamawiającemu w zakresie dotyczącym utrzymania, konfiguracji lub rozwoju Systemu, technologii stosowanych lub możliwych do zastosowania w Systemie, skutków i warunków zmian jakie Zamawiający rozważa do wprowadzenia w Systemie, infrastruktury technicznej Systemu, itp. 2) Usługi Rozwoju, świadczone na zasadach wskazanych w § 4 Umowy w łącznym wymiarze 300 (trzystu) osobodni, oraz w punkcie 4.2. Opisu Przedmiotu Zamówienia, obejmują: a) dostosowywania Systemu do zmieniających się uwarunkowań wynikających ze zmian zasad i sposobu funkcjonowania systemów RF, z którymi System SENT jest lub będzie zintegrowany, poprzez wykonywanie modyfikacji istniejących funkcjonalności Systemu oraz jego Dokumentacji w zakresie umożliwiającym sprawne i kompleksowe funkcjonowanie Systemu; b) dokonywania aktualizacji Systemu związanej ze zmianami w zakresie wprowadzania dodatkowych modyfikacji lub rozszerzenia funkcjonalności Systemu, w tym również modyfikacje dostosowujące do zmian w regulacjach prawnych obowiązujących Zamawiającego; c) dokonywania aktualizacji Systemu związanej ze zwiększeniem efektywności i wydajności działania Systemu; d) dokonywania aktualizacji Dokumentacji, tak aby uwzględniała ona zmiany wprowadzone w Systemie; e) wykonywania wszelkich innych zmian w Systemie zleconych przez Zamawiającego; f) przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie zmian wprowadzonych w Systemie lub do przygotowania odpowiednich materiałów; g) warsztatów dla personelu Zamawiającego w zakresie wytwarzania funkcjonalności Systemu w technologiach używanych przez Zamawiającego. 3) W ramach realizacji usług Wsparcia Utrzymania i Rozwoju Wykonawca zobowiązany jest po każdej zmianie do aktualizacji odpowiedniej dokumentacji Systemu (dalej "Dokumentacja"). 4) W ramach wykonania Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia we współpracy z zamawiający Planu Realizacji Umowy według Załącznika nr 2 do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV: 72200000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
609756.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TSI Technologie i Systemy Informatyczne s.c. Paweł Lewandowski, Grzegorz Kucner
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
485850.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- Świadczenie usługi modernizacji i optymalizacji procesu obsługi pacjentów poprzez wdroż. oraz uruch. autom., telef. syst. inform. Call Center w tym IVR oraz udost. platf. do intern. komun. z pacjentem
- Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- Usługa zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdrożeniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancją i wsparciem technicznym
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.