To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-18
Ogłoszenie nr 500111460-N-2018 z dnia 18-05-2018 r.
Zespół Szkół: Dostawa szafek ubraniowych do Zespole Szkół w Piaskach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Droga do profesji", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544407-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół, Krajowy numer identyfikacyjny 20004100000,
ul. ul. Partyzantów
19,
21050
Piaski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 821 001, e-mail
zspiaski.sekretariat@op.pl, faks
815 821 001.
Adres strony internetowej (url): www.zspiaski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szafek ubraniowych do Zespole Szkół w Piaskach
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa szafek ubraniowych do Zespołu Szkół w Piaskach". 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę 184 szt. fabrycznie nowych, metalowych szafek szkolnych: 1) Szafka ubraniowa - 179 szt. - szafka ubraniowa BHP 3-drzwiowa metalowa - malowana proszkowo: korpus RAL 7035, drzwiczki RAL 5015 - wymiary całkowite: 180x90x49cm(WxSxG) - dodatkowy cokolik 100 mm - grubość blachy min. 0,6 mm - wentylacja w każdych drzwiach (perforacja) oraz miejsce na identyfikator - ryglowanie 1-punktowe - zamek w systemie klucza master - do każdego zamka 2 kluczyki - w każdej przegrodzie górna półka, drążek z dwoma haczykami lub 2x haczyki metalowe na ściance - profil wzmacniający na każdych drzwiczkach - otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą oraz do ściany - do każdej szafki tacka na buty dopasowana do wymiaru szafki - gwarancja min. 2 lata - dodatkowo 6 kluczy master Szafki w całości, bez potrzeby montażu. 2) Szafka ubraniowa - 5 szt. - szafka ubraniowa BHP 2-drzwiowa z półką na buty metalowa - malowana proszkowo: korpus RAL 7035, drzwiczki RAL 6029 - wymiary całkowite: 180x100x49cm (WxSxG) - dodatkowy cokolik 100 mm - grubość blachy min. 0,6 mm - wentylacja w każdych drzwiach (perforacja) oraz miejsce na identyfikator - ryglowanie 1-punktowe - zamek w systemie klucza master - do każdego zamka 2 kluczyki - w każdej przegrodzie górna półka, drążek z dwoma haczykami lub 2x haczyki metalowe na ściance - profil wzmacniający na każdych drzwiczkach - otwory montażowe do skręcenia szafek ze sobą oraz do ściany - do każdej szafki tacka na buty dopasowana do wymiaru szafki - gwarancja min. 2 lata - dodatkowo 2 klucze master. Szafki w całości, bez potrzeby montażu 3) Szafki muszą posiadać aktualny certyfikat zgodności z polskimi normami wydany przez Zakład Certyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.16.00.00 - Meble szkolne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
94213.82
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LOCOBOX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115883.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.