Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-18
Ogłoszenie nr 500111072-N-2018 z dnia 18-05-2018 r.
Wrocław:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 554702-N-2018
Data: 08/05/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000,
ul. ul. Obornicka
126,
50-984
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
261 65 68 01, e-mail
rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks
261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): rziwroclaw.wp.mil.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA . Przedmiotem zamówienia jest: Podłączenie kompleksu wojskowego w
Dusznikach Zdroju do gminnej sieci kanalizacyjnej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub
ze skutecznym zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót - zadanie 21008. Dokumentacja
projektowa stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji kanalizacji
i spełnia wymogi stawiane w art. 29,30, 31 ustawy PZP. W ramach zadania należy wykonać sieć i
przyłącza kanalizacji sanitarnej przebiegające przez działki nr 101, 104, 107/1, 107/2, 107/3 AM8, 116,
112 AM9 Obręb Wapienniki, dz. nr 3 AM1 Obręb Podgórze (teren zamknięty) odprowadzające ścieki z
obiektów zlokalizowanych na terenie ośrodka szkoleniowego Jodła. Zadanie nie wymaga usunięcia
istniejących drzew. CHARAKTERYSTYKA ZADANIA: 2. STAN ISTNIEJĄCY Na terenie ośrodka
funkcjonują obiekty kuchni, stołówki, obiekty zakwaterowania żołnierzy i kadry, budynki biurowe,
magazynowe oraz rekreacyjne. Teren ten posiada istniejącą kanalizację sanitarną DN150 którą należy
wymienić na sieć DN200. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy
zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
(STWiOR). N/w dokumentacja jest dostępna na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej,
natomiast w wersji papierowej zostanie przekazana Wykonawcy robót po zawarciu umowy. Szczegółowy
zakres robót określają: 1 Projekt Budowlany 2 Projekt wykonawczy 3 Specyfikacja Techniczna
Wykonania i Odbioru Robót 4 Badania geotechniczne 3.1. Część ogólna obejmuje: 3.1.1. Organizacja
terenu budowy. Organizacja terenu budowy została opisana w projekcie umowy w dziale "Obowiązki
Wykonawcy". Zaplecze budowy należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu
budowy z udziałem przedstawicieli Inwestora i 2 WOG Wrocław - SOI Kłodzko. Zaplecze powyższe
należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Obowiązki
Wykonawcy robót związane z organizacją terenu budowy zawarto w projekcie umowy w dziale
"Obowiązki Wykonawcy", stanowiącej załącznik do SIWZ. 3.1.2. Demontaż, utylizacja, obsługa
geodezyjna, ochrona środowiska. a. Wytwórcą powstałych w trakcie remontu odpadów będzie
Wykonawca robót. b. Na dzień odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie
kart przekazania odpadów poświadczone za zgodność z oryginałem. c. Teren czasowo udostępniony przez
Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. d. Odpad
stanowiący złom stalowy należy przekazać do 2 WOG Wrocław - SOI Kłodzko. e. Wykonawca jest
zobowiązany zlecić na własny koszt: bieżącą obsługę geodezyjną, wykonanie wszelkich niezbędnych
pomiarów geodezyjnych powykonawczych, ich opracowanie i przekazanie w niezbędnym zakresie do
komórki geodezyjnej Zamawiającego celem uaktualnienia zasobu geodezyjnego. 3.1.3. Warunki realizacji
robót narzucone przez Użytkownika a. Wykonawca powinien dostarczyć Użytkownikowi (Jednostce
Wojskowej, na terenie, której realizowane są roboty) wykaz pracowników zatrudnionych przy
wykonywaniu prac, w którym należy podać nazwisko i imię pracownika wraz z serią i numerem dowodu
osobistego oraz wykaz pojazdów Wykonawcy (wraz z przypisanymi do nich kierowcami), w celu
wpisania pracowników i pojazdów na listę przepustek okresowych osobowych i przepustek okresowych
samochodowych, która znajdować się będzie w biurze przepustek i będzie uaktualniana co 14 dni. b. O
wszelkich zmianach dotyczących przedłożonego wykazu pracowników i pojazdów Wykonawca będzie
powiadamiał Użytkownika co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem. c. Wejście/wyjście i
wjazd/wyjazd na teren/z terenu jednostki wojskowej (budowy) odbywać się będzie tylko przez biuro
przepustek. d. Pojazdy zaopatrujące budowę, niebędące własnością Wykonawcy, będą wpuszczane na
teren jednostki na podstawie przepustki jednorazowej dla pojazdu i kierowcy, po wyrażeniu zgody na
wjazd przez osobę upoważnioną. Za odebranie pojazdu z biura przepustek odpowiedzialny będzie
Kierownik Budowy, który odpowiadać będzie również za przejazd pojazdu na teren budowy po
wyznaczonej trasie. e. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Dowódcy Jednostki Wojskowej
propozycję godzin pracy. W przypadku wystąpienia potrzeby zmiany ustalonych godzin pracy,
Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany zwrócić się do Dowódcy Jednostki Wojskowej o ich
zmianę. f. Pracownicy Wykonawcy będą mieli prawo przebywać tylko na wyznaczonym terenie budowy,
nie będą mogli przebywać w innym miejscu na terenie jednostki bez istotnej potrzeby np. rozładunek
materiałów budowlanych itp. g. Przebywanie na terenie JW obcokrajowców oraz poruszanie się pojazdów
zarejestrowanych poza granicą RP reguluje Decyzja nr 19/MON z dnia 24.01.2017 r. (Dz. Urzędowy
MON, poz. 18). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody na przebywanie na terenie kompleksu
obcokrajowców. h. Na terenie Jednostki Wojskowej obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i
spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem. i. Wykonawca zobowiązany będzie do
właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu budowy przed kradzieżą oraz pod względem bhp i ppoż. 3.2.
Zakres prac remontowych do wykonania. 3. 2.1. BRANŻA SANITARNA Zakres prac do wykonania: -
Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej De200 PEHD SDR17 PN10 Sieć kanalizacji sanitarnej
grawitacyjnej De200PCV SDR34 SN8 - Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjne De160 PCV
SDR34 SN8 doprowadzić do najbliższej studni od obiektu , który ma być podłączony do kanalizacji, -
Studnie z kręgów betonowych DN1000 - Studnie przepływomierzowa z kręgów betonowych DN1000 -
Studnie przyłączeniowy o średnicy Ø600mm PVC/PP - separator DN1200 Zakres zamówienia nie
obejmuje likwidacji zbiorników bezodpływowych oraz bezpośredniego połączenia budynku z najbliższą
studnią. Prace te będą wykonane w II etapie robót przy realizacji sieci zewnętrznej poza terenem
kompleksu wojskowego. Do zakresu prac należy również przywrócenie do stanu pierwotnego terenu po
zakończeniu budowy w tym między innymi: odbudowa chodników, dróg, humusowanie terenów
zielonych (ok. 15 cm humusu) wraz z obsianiem trawą oraz usunięcie wszelkich uszkodzeń i strat
wynikających z prowadzenia prac budowlanych i pomocniczych. UWAGA: Zabezpieczenie drzew na
placu budowy Zgodnie z ustawą o ochronie przyrody (Art. 87a) - prace ziemne oraz inne prace
wykonywane ręcznie, z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych,
wykonywane w obrębie korzeni, pnia lub korony drzewa lub w obrębie korzeni lub pędów krzewu,
przeprowadza się w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom. Inwestor zobowiązany jest do
dopilnowania, aby wykonawca robót zabezpieczył drzewa i krzewy w sposób gwarantujący ich skuteczną
ochronę przed uszkodzeniami.
W ogłoszeniu powinno być:
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA .
Przedmiotem zamówienia jest: Podłączenie kompleksu wojskowego
w Dusznikach Zdroju do gminnej sieci kanalizacyjnej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub ze skutecznym zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót - zadanie 21008.
Dokumentacja projektowa stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji kanalizacji i spełnia wymogi stawiane w art. 29,30, 31 ustawy PZP.
W ramach zadania należy wykonać sieć i przyłącza kanalizacji sanitarnej przebiegające przez działki nr 101, 104, 107/1, 107/2, 107/3 AM8, 116, 112 AM9 Obręb Wapienniki, dz. nr 3 AM1 Obręb Podgórze (teren zamknięty) odprowadzające ścieki z obiektów zlokalizowanych na terenie ośrodka szkoleniowego Jodła.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, polegającego na wykonaniu połączenia kanalizacji sanitarnej położonej na terenie kompleksu wojskowego z siecią gminną - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP w trybie " z wolnej ręki ".
W ramach zamówienia uzupełniającego będzie do wykonania sieć kanalizacji sanitarnej o długości ok. 620 m, studnie kanalizacyjne betonowe o śr. 1000 i 1500 mm, studnie rozprężne z tworzywa sztucznego DN 1000 oraz wykonanie ok. 12 m przewiertu maszyną do wierceń poziomych.
Zamawiający nie będzie miał obowiązku zawarcia umowy z Wykonawcą
w sytuacji gdy wynagrodzenie zaproponowane przez Wykonawcę przekroczy kwotę, która Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia uzupełniającego.
UWAGA
Zakresu robót uzupełniających nie należy wyceniać w prowadzonym postępowaniu.
Zadanie nie wymaga usunięcia istniejących drzew.
2. STAN ISTNIEJĄCY
Na terenie ośrodka funkcjonują obiekty kuchni, stołówki, obiekty zakwaterowania żołnierzy i kadry, budynki biurowe, magazynowe oraz rekreacyjne. Teren ten posiada istniejącą kanalizację sanitarną DN150 którą należy wymienić na sieć DN200.
3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa
i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR).
N/w dokumentacja jest dostępna na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, natomiast w wersji papierowej zostanie przekazana Wykonawcy robót po zawarciu umowy.
Szczegółowy zakres robót określają:
1 Projekt Budowlany
2 Projekt wykonawczy
3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
4 Badania geotechniczne
3.1. Część ogólna obejmuje:
3.1.1. Organizacja terenu budowy.
Organizacja terenu budowy została opisana w projekcie umowy w dziale "Obowiązki Wykonawcy".
Zaplecze budowy należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Inwestora i 2 WOG Wrocław - SOI Kłodzko.
Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy.
Obowiązki Wykonawcy robót związane z organizacją terenu budowy zawarto w projekcie umowy w dziale "Obowiązki Wykonawcy", stanowiącej załącznik do SIWZ.
3.1.2. Demontaż, utylizacja, obsługa geodezyjna, ochrona środowiska.
a. Wytwórcą powstałych w trakcie remontu odpadów będzie Wykonawca robót.
b. Na dzień odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie kart przekazania odpadów poświadczone za zgodność z oryginałem.
c. Teren czasowo udostępniony przez Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego.
d. Odpad stanowiący złom stalowy należy przekazać do 2 WOG Wrocław - SOI Kłodzko.
e. Wykonawca jest zobowiązany zlecić na własny koszt: bieżącą obsługę geodezyjną, wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów geodezyjnych powykonawczych, ich opracowanie i przekazanie w niezbędnym zakresie do komórki geodezyjnej Zamawiającego celem uaktualnienia zasobu geodezyjnego.
3.1.3. Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika
a. Wykonawca powinien dostarczyć Użytkownikowi (Jednostce Wojskowej, na terenie, której realizowane są roboty) wykaz pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu prac, w którym należy podać nazwisko i imię pracownika wraz
z serią i numerem dowodu osobistego oraz wykaz pojazdów Wykonawcy (wraz z przypisanymi do nich kierowcami), w celu wpisania pracowników i pojazdów na listę przepustek okresowych osobowych i przepustek okresowych samochodowych, która znajdować się będzie w biurze przepustek i będzie uaktualniana co 14 dni.
b. O wszelkich zmianach dotyczących przedłożonego wykazu pracowników
i pojazdów Wykonawca będzie powiadamiał Użytkownika co najmniej
z trzydniowym wyprzedzeniem.
c. Wejście/wyjście i wjazd/wyjazd na teren/z terenu jednostki wojskowej (budowy) odbywać się będzie tylko przez biuro przepustek.
d. Pojazdy zaopatrujące budowę, niebędące własnością Wykonawcy, będą wpuszczane na teren jednostki na podstawie przepustki jednorazowej dla pojazdu i kierowcy, po wyrażeniu zgody na wjazd przez osobę upoważnioną. Za odebranie pojazdu z biura przepustek odpowiedzialny będzie Kierownik Budowy, który odpowiadać będzie również za przejazd pojazdu na teren budowy po wyznaczonej trasie.
e. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Dowódcy Jednostki Wojskowej propozycję godzin pracy. W przypadku wystąpienia potrzeby zmiany ustalonych godzin pracy, Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany zwrócić się do Dowódcy Jednostki Wojskowej o ich zmianę.
f. Pracownicy Wykonawcy będą mieli prawo przebywać tylko na wyznaczonym terenie budowy, nie będą mogli przebywać w innym miejscu na terenie jednostki bez istotnej potrzeby np. rozładunek materiałów budowlanych itp.
g. Przebywanie na terenie JW obcokrajowców oraz poruszanie się pojazdów zarejestrowanych poza granicą RP reguluje Decyzja nr 19/MON z dnia 24.01.2017 r. (Dz. Urzędowy MON, poz. 18). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody na przebywanie na terenie kompleksu obcokrajowców.
h. Na terenie Jednostki Wojskowej obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia
i spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem.
i. Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu
i terenu budowy przed kradzieżą oraz pod względem bhp i ppoż.
3.2. Zakres prac remontowych do wykonania.
3. 2.1. BRANŻA SANITARNA
Zakres prac do wykonania:
- Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej De200 PEHD SDR17 PN10 Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej De200PCV SDR34 SN8
- Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjne De160 PCV SDR34 SN8
- Studnie z kręgów betonowych DN1000
- Studnie przepływomierzowa z kręgów betonowych DN1000
- Studnie przyłączeniowy o średnicy Ø600mm PVC/PP
- Separator DN1200
- Prace rozbiórkowe zgodnie z dokumentacją projektową
Do zakresu prac należy również przywrócenie do stanu pierwotnego terenu po zakończeniu budowy w tym między innymi: odbudowa chodników, dróg, humusowanie terenów zielonych (ok. 15 cm humusu) wraz z obsianiem trawą oraz usunięcie wszelkich uszkodzeń i strat wynikających z prowadzenia prac budowlanych i pomocniczych.
UWAGA:
Prace rozbiórkowe wraz z wykonaniem przyłączy kanalizacji sanitarnej pomiędzy budynkami a najbliżej położonymi przy nich studzienkami należy wykonać dopiero po wykonaniu połączenia kanalizacji sanitarnej
w kompleksie wojskowym z siecią gminną.
Zabezpieczenie drzew na placu budowy
Zgodnie z ustawą o ochronie przyrody (Art. 87a) - prace ziemne oraz inne prace wykonywane ręcznie, z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, wykonywane w obrębie korzeni, pnia lub korony drzewa lub w obrębie korzeni lub pędów krzewu, przeprowadza się w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom.
Inwestor zobowiązany jest do dopilnowania, aby wykonawca robót zabezpieczył drzewa i krzewy w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami.
Realizacja w/w zapisu będzie bezwzględnie wymagana
i egzekwowana.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
6
W ogłoszeniu jest:
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 783520,69
Waluta:PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
W ogłoszeniu powinno być:
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1583683,88
Waluta:PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
7
W ogłoszeniu jest:
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
W ogłoszeniu powinno być:
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, polegającego na wykonaniu połączenia kanalizacji sanitarnej położonej na terenie kompleksu wojskowego z siecią gminną - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP w trybie " z wolnej ręki ". W ramach zamówienia uzupełniającego będzie do wykonania sieć kanalizacji sanitarnej o długości ok. 620 m, studnie kanalizacyjne betonowe o śr. 1000 i 1500 mm, studnie rozprężne z tworzywa sztucznego DN 1000 oraz wykonanie ok. 12 m przewiertu maszyną do wierceń poziomych.
Zamawiający nie będzie miał obowiązku zawarcia umowy z Wykonawcą w sytuacji gdy wynagrodzenie zaproponowane przez Wykonawcę przekroczy kwotę, która Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia uzupełniającego.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
1.2
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 23 505,00
zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 29.05.2018 r.,
do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3.
Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej
(z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych,
gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i
adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa
zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich
przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja
bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i
płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone
w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 29.05.2018 r. do godz. 10.00. 6. W
przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium
zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody
na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt
7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP
O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem "wadium dotyczące przetargu
nieograniczonego na podłączenie kompleksu wojskowego w Dusznikach Zdroju do gminnej sieci
kanalizacyjnej. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium
na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.
25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.
2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym
przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z
odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia
publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadium dla
konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 14. Wadium wybranego
Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 47 510,00
zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 06.06.2018 r.,
do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3.
Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej
(z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych,
gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i
adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa
zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich
przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja
bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i
płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone
w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 06.06.2018 r. do godz. 10.00. 6. W
przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium
zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody
na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt
7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP
O/Okr. we Wrocławiu 44 1010 1674 0030 7213 9120 2000, z dopiskiem "wadium dotyczące przetargu
nieograniczonego na podłączenie kompleksu wojskowego w Dusznikach Zdroju do gminnej sieci
kanalizacyjnej. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium
na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.
25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.
2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania
jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym
przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z
odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia
publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadium dla
konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 14. Wadium wybranego
Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> język polski
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.
- Dostawa mrożonek dla pacjentów hospitalizowanych w USK we Wrocławiu na okres 12-m-cy
- WM/SZP/TP/45/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w rejonach D, E, J, K, M, N, C, L.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki na podstawie umowy ramowej
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 8 części
- Naprawa przeciekającej dylatacji w przejściu podziemnym na Placu Strzegomskim we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.