eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku w 2018r. usługi oczyszczania pozimowego oraz mechaniczne zamiatanie dróg wojewódzkich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-18

Ogłoszenie nr 500111054-N-2018 z dnia 18-05-2018 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku w 2018r. usługi oczyszczania pozimowego oraz mechaniczne zamiatanie dróg wojewódzkich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520062-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (url): http://www.zdw-bydgoszcz.pl/
Adres profilu nabywcy: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku w 2018r. usługi oczyszczania pozimowego oraz mechaniczne zamiatanie dróg wojewódzkich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW.RDW5.12c.361.07.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie pozimowe ulic polegające na oczyszczeniu jezdni na szerokości 0,5m od krawędzi jezdni z zalegającego po zimie piasku i zanieczyszczeń. Przewiduje się jednorazowe wykonanie prac na drogach o łącznej powierzchni 46 473m2 zgodnie z wykazem dróg i ulic do zamiatania. 1.1. Do oczyszczenia pozimowego i zamiatania ujęto wszystkie drogi wojewódzkie o przekroju ulicznym, to znaczy z krawężnikiem wystającym usytuowanym przy nawierzchni jezdni co najmniej z jednej strony. 1.2. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części wykonania prac. Szczegółowy zakres prac będzie określało zlecenie wystawione przez Zamawiającego bezpośrednio przed wykonaniem zadania. 1.3. Wykonawca powinien posiadać lub dysponować sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania tj.: samochód do przewozu bezpyłowego w ilości minimum 1 sztuki oraz zamiatarkę uliczną przeznaczoną do zbierania zanieczyszczeń z ulic, placów i dróg o utwardzonej nawierzchni z systemem zabezpieczającym przed pyleniem podczas zamiatania przez zraszanie wodą wypływającą z dysz, znajdujących się w rejonie szczotek lub inną skuteczną metodą w ilości minimum 1 sztuki oraz innych niezbędnych sprzętów do właściwego wykonania zadania. 1.4. Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zadania z odpowiednimi kwalifikacjami technicznymi lub stosownymi uprawnieniami. 1.5. Zamawiający nie jest w posiadaniu miejsca, na którym istniałaby możliwość składowania zebranego materiału. Wykonawca musi wkalkulować w cenę usługi koszt utylizacji. 1.6. Wykonawca będzie realizował zbieranie zanieczyszczeń, w sposób nie utrudniający ruchu pojazdów i nie zagrażający bezpieczeństwu użytkowników dróg. 1.8. Wykonawca będzie realizował powierzone zadania w godzinach zmniejszonego natężenia ruchu, w sposób nie utrudniający ruchu pojazdów i nie zagrażający bezpieczeństwu użytkowników dróg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45640.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECOROAD Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sikorowo 31
Kod pocztowy: 88-101
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49159.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49159.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84599.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.