To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-18
Ogłoszenie nr 500110671-N-2018 z dnia 18-05-2018 r.
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki: wykonanie termomodernizacji budynku głównego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - etap III.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539360-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Krajowy numer identyfikacyjny 51431900000,
ul. Al. Marszałka J. Piłsudskiego
42560,
10575
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895 232 779, e-mail
mkoczwar@uw.olsztyn.pl, faks
895 232 779.
Adres strony internetowej (url): www.olsztyn.uw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie termomodernizacji budynku głównego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie - etap III.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WO-IV.272.11.2018.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie ocieplenia systemowego płytami styropianowymi, 2) kontrolę i naprawę ewentualnych nieszczelności obróbek blacharskich, 3) demontaż istniejących (w dobrym stanie) rur spustowych i rynien z ocynkowanej blachy stalowej; oczyszczenie i przygotowanie do nałożenia farby do metalu, 4) demontaż rur spustowych z PCV oraz rur z blachy stalowej w złym stanie technicznym i montaż nowych rur z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej farbą do metalu, 5) oczyszczenie i impregnację istniejących parapetów kamiennych, 6) oczyszczenie spękań gzymsów i naprawę uszkodzeń, 7) skucie tynku i wykonanie nowego tynku modelowego na bazie żywicy silikonowej w partiach gzymsów będących w złym stanie, 8) demontaż istniejących opraw oświetleniowych zewnętrznych z zabezpieczeniem na czas robót elewacyjnych i ich ponowny montaż. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznikami do SIWZ. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarze robót pod warunkiem, że, zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 5. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu. Prace o dużym natężeniu hałasu wykonawca będzie wykonywał w sposób uzgodniony z zamawiającym. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie etapów wskazanych w przedmiarze robót jako 6, 7, 8 i 9. Prace związane z realizacją etapu 8 muszą zostać wykonane w okresie wakacyjnym, tj. w terminie od dnia 23 czerwca 2018 roku do dnia 31 sierpnia 2018 r. (lub w terminie do dnia 20 sierpnia 2018 roku, w zależności od terminu wykonania zamówienia wskazanego w ofercie wykonawcy), ze względu na konieczność korzystania z przyległego terenu należącego do szkoły podstawowej. 8. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z zastosowaniem klauzuli społecznej stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z czym wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 r. poz. 1065 z późn. zm.), w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1 bezrobotnego w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, przy uwzględnieniu: 1) zatrudnienia bezrobotnego w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. podpisania umowy o pracę z bezrobotnym nie później niż w terminie 7 dni licząc od dnia skierowania bezrobotnego przez powiatowy urząd pracy i na okres nie krótszy niż do zakończenia realizacji zamówienia, tj. do upływu okresu obowiązywania umowy z wykonawcą, 2) przedstawienia zamawiającemu najpóźniej w terminie 5 dni licząc od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia zgłoszenia oferty pracy przekazanej powiatowemu urzędowi pracy, 3) przedstawienia zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania z powiatowego urzędu pracy skierowania bezrobotnego kopii tego skierowania oraz zanonimizowanej umowy o pracę z osobą skierowaną przez powiatowy urząd pracy, 4) zatrudnienia, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub wykonawcę przed zakończeniem realizacji zamówienia, na to miejsce innego bezrobotnego, postanowienia ppkt 1 - 3 stosuje się odpowiednio. 9. Jeżeli wykonawca będzie miał siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, może przedstawić zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przekazanych odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę, odpisy wystawionych przez ten organ dokumentów kierujących bezrobotnych do pracy oraz umowę o pracę. 10. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo zwrócenia się w każdym okresie realizacji zamówienia do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia bezrobotnego, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentacji zamawiającemu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie trzech dni licząc od dnia wystąpienia o dokumentację przez zamawiającego. 11. W przypadku nieprzestrzegania przez wykonawcę wyżej wymienionych postanowień dotyczących zatrudnienia bezrobotnego przy realizacji przedmiotu zamówienia, zamawiający naliczy wykonawcy kary umowne określone w projekcie umowy - załączniku nr 3 do SIWZ. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.): 1) osoby wykonujące czynności tynkarza obejmujące: wykonywanie, konserwowanie i naprawę tynków; nakładanie warstw dekoracyjnych lub ochronnych tynku na zewnętrznych ścianach obiektów; przycinanie i montaż gzymsów ozdobnych, 2) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego obejmujące: wznoszenie oraz demontaż tymczasowych rusztowań metalowych, 3) osoby wykonujące czynności montera izolacji obejmujące: określanie rodzaju, jakości i ilości wymaganych materiałów izolacyjnych w oparciu o analizę dokumentacji; przycinanie materiałów izolacyjnych do właściwego rozmiaru i kształtu; montowanie płyt i arkuszy materiałów izolacyjnych na ścianach budynków. 13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45324000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
997378.53
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana "KLAN-BUD" Grzegorz Śledziewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1069423.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sterylizatora parowego i myjni-dezynfekatora
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie - etap IV
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i zakończenie budowy obiektu infrastruktury kulturalnej w Gminie Pruchnik"-Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pruchniku
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.