eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › "Przebudowa ulic Kolarskiej, Felińskiego i odcinka ulicy Słonecznej w Szamotułach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-05-17

Ogłoszenie nr 500109057-N-2018 z dnia 17-05-2018 r.

Szamotuły: "Przebudowa ulic Kolarskiej, Felińskiego i odcinka ulicy Słonecznej w Szamotułach"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 364895 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 38721 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, Krajowy numer identyfikacyjny 52657000000, ul. ul. Dworcowa 26, 64500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 927 501, e-mail umig@szamotuly.pl, faks 612 920 072.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szamotuly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa ulic Kolarskiej, Felińskiego i odcinka ulicy Słonecznej w Szamotułach"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WI.271.26.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac obejmuje: 1)roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; 2) roboty ziemne 3) remont przepustu drogowego 4)podbudowy 5)nawierzchnie 6) elementy ulic 7)oznakowanie 8)roboty wykończeniowe 9)kanalizacja deszczowa 10)oświetlenie drogowe 11)przebudowa sieci telekomunikacyjnych 12)zieleń; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami do SIWZ: 1)Dokumentacja projektowo-wykonawcza - załącznik nr 8 do SIWZ; 2) Szczegółowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ; 3) Przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45230000-8,

45232130-2,

45231100-6,

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 3.02.2017 r do dnia 31.10.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa ulic Kolarskiej, Felińskiego i odcinka ulicy Słonecznej w Szamotułach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

GRAEB Przedsiębiorstwo Drogowe, biuro@graeb.pl, ul. Strzelecka 18G, 62-045, Pniewy, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4744774.24 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Umowa podstawowa nr 272.5.2017 z Wykonawcą wynosi: netto: 3.502.247,00 zł brutto: 4.307.763,81 zł (łącznie z podatkiem 23 % VAT)



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Protokół z dnia 16.10.2017 r. oraz oferta Wykonawcy określa rodzaj i zakres zmian: demontaż słupów energetycznych-4 szt.; montaż słupów-4 szt; przeniesienie istniejącej linii napowietrznej, przestawienie złącza.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Protokół z dnia 16.10.2017 r. oraz oferta Wykonawcy określa rodzaj i zakres zmian

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Protokół z dnia 16.10.2017 r. określa przyczyny dokonania zmian. Szczegółowy zakres określa oferta Wykonawcy: PROTOKÓŁ KONIECZNOŚCI z dnia 16.10.2017r. W trakcie realizacji robót stwierdzono zły stan techniczny betonowych słupów napowietrznej linii energetycznej (posiadają liczne uszkodzenia otuliny betonowej, widoczne skorodowane pręty zbrojeniowe) co zagraża bezpieczeństwu ruchu pieszych i pojazdów. Powyższe kwalifikuje 4 słupy do wymiany na nowe.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.