Ogłoszenie nr 500108890-N-2018 z dnia 17-05-2018 r.
Ostrów Wielkopolski: "Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Słaborowicach, 63-410 Ostrów Wielkopolski, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536612-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500026063-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. Aleje Powstańców Wielkopolskich
12,
63400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062/7351190, e-mail
kancelaria@ostrowwielkopolski.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.ostrowwielkopolski.pl
Adres profilu nabywcy: www.ostrowwielkopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Słaborowicach, 63-410 Ostrów Wielkopolski, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZP-ZP.271.13.2017.1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Słaborowicach dz. nr 175/4 w formule "Zaprojektuj wybuduj" Słaborowice 8 Zakres prac projektowych: a) przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie b) wykonanie koncepcji opracowania do uzgodnienia z Zamawiającym c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich potrzebnych uzgodnień i decyzji d) wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej po 6 egz. + wersja elektroniczna w formie pliku "PDF", "doc" i "dwg", zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz.1129) oraz uzgodnieniami z Zamawiającym e) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę f) opracowanie przedmiarów robót (szczegółowych) dla każdego zakresu oddzielnie wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu po 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie pliku "pdf" i "ath", zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz.1129) g) opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla każdego zakresu oddzielnie (po 1 egz. + wersja elektroniczna w formacie pliku "pdf" i "ah") w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz.1389 z późn. zm.) h) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) w 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie pliku "pdf" i "doc", zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz.1129) i) pozyskania map do celów projektowych j) pełnienie nadzoru autorskiego przez Projektantów nad wykonaniem robót budowlanych bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia k) Projektant winien przyjąć oszczędne rozwiązania techniczne dające optymalne warunki realizacji inwestycji i eksploatacji. Zakres prac projektowych i robót budowlanych obejmuje: Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej zakres planowanych robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, sporządzenie projektu 3-ch klas szkolnych - do szkoły uczęszcza 8o dzieci szkolnych i 50 dzieci przedszkolnych), pokoju nauczycielskiego - ( 17 osób), sanitariatów dla przedszkolaków, rozbudowę pokoju dyrektora i sekretariatu, przebudowa instalacji wew.tj. elektrycznej, wod-kan, c.o. (polegającej na dołączeniu rozbudowanej części do istniejących instalacji w tym wymiana pieca c.o.) Na załączonym załączniku graficznym zaznaczono część budynku , która będzie przedmiotem prac projektowych i realizacji robót budowlanych przy czym, jeżeli wykonanie przedmiotu umowy wymagać będzie zaprojektowanie robót poza obszarem określonym w załączniku graficznym, to zakres ten też objęty będzie przedmiotem zamówienia. Planowane przedsięwzięcie a przede wszystkim rozwiązania projektowe i materiałowe maja nawiązywać do obecnie istniejącego charakteru budynku . Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje: - sporządzenie koncepcji rozbudowy - zmawiający wymaga akceptacji koncepcji przed wykonaniem całej dokumentacji. - sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami branżowymi, uzgodnieniami rzeczoznawców, pozwoleniami, uzyskaniem pozwolenia na budowę. Zamawiający wymaga akceptacji dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę. - sporządzenie projektu aranżacji pomieszczeń - wykonanie przed pracami projektowymi ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej budynku z uzgodnieniami - wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w projekcie budowlanym i branżowym - zastosowanie rozwiązań , zgodnych z warunkami technicznymi dotyczących budynków szkolnych - wykonawca w wyznaczonym terminie winien wykonać roboty budowlane oraz przekazać kompletne dokumenty do oddania budynku do użytkowania . Obowiązkiem Wykonawcy nie będzie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Pozostałe wymagania materiałowo-technologiczne niezbędne przy projektowaniu i realizacji robót budowlano-remontowych: tynki ścian i sufitów wew., wykończenie ścian i sufitów, wew. Gładzie gipsowe, malowanie, kolorystyka do uzgodnienia w fazie zatwierdzenia projektu. Założenia nie przewidują wyposażenia ruchomego obiektu. Planowana powierzchnia rozbudowy ca 250 m2. Wykonawca w trakcie realizacji prac projektowych, w każdym miesiącu ich trwania - do 5 dnia każdego miesiąca, zobowiązany będzie do: - Informowania Zamawiającego o postępie prac projektowych - Uzgadniania z Zamawiającym pełnego zakresu prac projektowych - Wykonanie powyższego obowiązku potwierdzone każdorazowo stosowna notatką i podpisem.
II.4) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
71221000-3,
71242000-6,
71320000-7,
71700000-5,
45200000-9,
45112000-5,
45262210-6,
45320000-6,
45260000-1,
42223500-1,
45260000-7,
45421000-4,
45231113-0,
45432000-4,
45400000-1,
45442100-8,
45321000-3,
45443000-4,
45262100-2,
45332400-7,
45332300-6,
45332200-5,
45331211-8,
45321000-3,
45311200-2,
45315600-4,
45312311-8,
45113000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
DO 30 LIPIEC 2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/05/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Podstawa prawna zmiany określona w art.144 ust.1 pkt 2 ustawy P.z.p zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne i zostały spełnione warunki przewidziane w art. 144 ust.1 pkt 2 ustawy P.z.p. Zmiana umowy dotyczy i obejmuje roboty budowlane, które stały się konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. W trakcie realizacji robót podstawowych wystąpiła konieczność dostosowania istniejącego budynku do aktualnych przepisów i warunków technicznych. Zamawiający przewidział możliwość zmiany umowy w sytuacjach przewidzianych w art.144 ust.1 pkt 2-6.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót budowlanych objętych zmianą umowy opisano w notatkach służbowych sporządzonych przez podinspektora ds. budownictwa i zatwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. Zamawiający zabezpieczył niezbędne środki finansowe na ten cel.
W trakcie negocjacji strony ustaliły: zmiany dotyczące realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne i zostały spełnione warunki przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p. Zmiana umowy obejmuje roboty budowlane, które stały się konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. W trakcie realizacji robót podstawowych wystąpiła konieczność dostosowania istniejącego budynku do aktualnych przepisów i warunków technicznych. W związku z prowadzoną rozbudową po obu stronach obiektu wystąpiła konieczność naruszenia pokrycia dachu istniejącego budynku, a tym samym wykonania nowego pokrycia dachu i połączenia go z częścią rozbudowywaną. Dla osiągnięcia efektu energetycznego rozbudowywanego obiektu wystąpiła konieczność wymiany w istniejącym budynku stolarki okiennej, docieplenia ścian, modernizacji istniejącej kotłowni, wykonania nowych odwodnień obiektu. Ich wartość nie będzie wyższa niż 50% wartości zamówienia określonej w umowie podstawowej.
Wskazana zmiana zakresu przedmiotu zamówienia odpowiada tej opisanej w art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy P.z.p ponieważ polega na realizacji dodatkowej roboty nieobjętej podstawowym zamówieniem i okazała się niezbędna dla osiągnięcia celu, jaki postawił sobie Zamawiający.
Zmiana dotychczasowego Wykonawcy wiązałoby się z całą pewnością z istotną niedogodnością a także zwiększeniem kosztów realizacji zamówienia po stronie Zamawiającego.
Roboty realizowane będą w terminie zamówienia podstawowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
- Dostawa na podstawie umowy najmu samochodu ciężarowego typu hakowiec niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Przebudowa pomieszczeń dezynfektorni na Zakład Medycyny Pracy w formie zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa jezdni na ulicy Matejki w Ostrowie Wielkopolskim na odcinku od ul. Jankowskiego do ul. Ledóchowskiego
- Świadczenie usługi administrowania obiektem Basenu Miejskiego OLIMPIJSKA, zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na utworzeniu Centrum Bioróżnorodności Suwalskiego Parku Krajobrazowego w Turtulu, w tym odbudowy młyna i jazu na rzece Czarna Hańcza.
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.