eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usług poligraficznych - druków Szkolnictwa Wyższego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy - AEZ/S-027/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-16

Ogłoszenie nr 500108756-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.

Warszawski Uniwersytet Medyczny: Wykonanie usług poligraficznych - druków Szkolnictwa Wyższego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy - AEZ/S-027/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534622-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Warszawski Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 28891700000, ul. ul. Żwirki i Wigury 61, 02091 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 720 366, e-mail aez@wum.edu.pl, faks 225 720 363.
Adres strony internetowej (url): www.wum.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usług poligraficznych - druków Szkolnictwa Wyższego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy - AEZ/S-027/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

znak sprawy - AEZ/S-027/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług poligraficznych - druków Szkolnictwa Wyższego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym Załącznik nr 2. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie zamówienia ściśle wg opisu wzorów dokumentów, zgodnie z aktami wymienionymi w Załączniku nr 2 oraz zgodnie z Zarządzeniem nr 45/2017 Rektora WUM z dnia 28 kwietnia 2017 r. stanowiącym Załącznik nr 3.1 do Wzoru Umowy i zgodnie z Zarządzeniem nr 32/2016 Rektora WUM z dnia 22 marca 2016 r. stanowiącym Załącznik nr 3.2 do Wzoru Umowy oraz zgodnie z Uchwałą nr 43/2017 Senatu WUM z dnia 29 maja 2017 r. stanowiącą Załącznik nr 4 do Wzoru Umowy, oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia do właściwych jednostek organizacyjnych WUM, wymienionych w formularzu cenowym. 4. Klauzula społeczna: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, wymaga udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej 1 osoby: - niepełnosprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2016 poz. 2046 ze zm.) i/lub - młodocianej, o której mowa w przepisach prawa pracy w celu przygotowania zawodowego i/lub - innej osoby, o której mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz.U. 2016 poz. 1828 t.j.) zatrudnionej na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umowy cywilno-prawnej, z zastrzeżeniem, że wymóg wskazania jednej osoby jw. jest bezwzględnie wymagany, natomiast wskazanie drugiej i następnych osób, o których mowa powyżej, podlega ocenie w ramach kryterium Aspekty społeczne, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XIV ust. 1 pkt 3 SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku, zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale XXXI SIWZ, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu dokument/y potwierdzający, że deklarowana liczba osób wykazana w Formularzu ofertowym posiada status osoby wymienionej powyżej, z zastrzeżeniem, że dane osobowe będą zanonimizowane. Nieprzedłożenie Zamawiającemu ww. dokumentów, skutkować będzie odstąpieniem od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i zatrzymaniem wadium, w oparciu o art. 46 ust. 5 pkt 3 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68292.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Poligraficzno-Introligatorska Udziałowiec sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketing@udzialowiec.com.pl
Adres pocztowy: ul. Narcyzowa 2
Kod pocztowy: 42-256
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82148.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82148.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82148.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.