eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › WEWNĘTRZNE ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU NR 224 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE GM. DRAGACZ - SPRAWA NR 30/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-16

Ogłoszenie nr 500108729-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: WEWNĘTRZNE ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU NR 224 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE GM. DRAGACZ - SPRAWA NR 30/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541242-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): 13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: 13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WEWNĘTRZNE ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU NR 224 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE GM. DRAGACZ - SPRAWA NR 30/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

30/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są wewnętrzne roboty remontowe budynku nr 224 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: ? ROBOTY BUDOWLANE: ? wykonanie robót rozbiórkowych; ? wykonanie ścianek działowych z płyt g-k na ruszcie stalowym; ? montaż wewnętrznej stolarki aluminiowej przeszklonej szkłem bezpiecznym P4; ? montaż wewnętrznych drzwi płycinowych wraz z ościeżnicami; ? wykonanie nowej posadzki betonowej w garażu z zasypaniem kanału naprawczego; ? wykonanie nowych posadzek epoksydowych i antypoślizgowych; ? roboty malarskie oraz wykonanie okładzin ściennych i podłogowych; ? wykonanie izolacji stropodachu wentylowanego; ? wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych. ? ROBOTY SANITARNE: ? montaż rurociągów dla instalacji wody zimnej, ciepłej; ? montaż rurociągów dla instalacji wody do hydrantu; ? montaż izolacji rurociągów; ? montaż tulei ochronnych przy przejściach przez przegrody budowlane; ? drobne prace budowlane; ? niezbędne próby i badania; ? wykopy wewnątrz budynku, zasypki; ? montaż rurociągów kanalizacyjnych wraz z kształtkami z PVC; ? montaż uzbrojenia rurociągów kanalizacyjnych (piony, wpusty, czyszczaki, wywiewki, zaworów napowietrzających itp.); ? montaż przyborów (ustęp typu "kompakt", umywalki, natryski); ? montaż przewodów centralnego ogrzewania w poszczególnych pomieszczeniach; ? montaż rozdzielaczy; ? montaż grzejników i nagrzewnic; ? podłączenie instalacji do rozdzielaczy; ? montaż tulei ochronnych przy przejściach przez przegrody budowlane; ? montaż odpowietrzników automatycznych; ? montaż zaworów; ? przeprowadzenie prób szczelności wszystkich rurociągów; ? wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji i klimatyzacji. ? ROBOTY ELEKTRYCZNE: ? budowa linii kablowych zasilającej rozdzielnice RG i RP; ? instalacje oświetlenia podstawowego; ? instalacje oświetlenia awaryjnego zapasowego i ewakuacyjnego; ? instalacje siły; ? linie zasilające; ? rozdzielnica RG; ? rozdzielnica RP; ? instalacje sygnalizacji p.poż.; ? instalacje nagłaśniające i mikrofonowe; ? instalacje wideodomofonu; ? ochrony przeciwpożarowej; ? pomiary powykonawcze. ? WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ? wykonanie zadaszeń i zabezpieczeń; ? wykonanie wygrodzenia placu budowy; ? znaki ostrzegawcze; ? wykonanie dojść i dojazdów do placu budowy; ? oświetlenie terenu budowy; ? zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i dokumentacja projektowa (w tym przedmiar robót oraz rysunki) (Załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Budynek w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie nieczynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynku. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób ryczałtowy. 5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z budynków. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 8. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). 9. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową i konserwatorską oraz programem zapewnienia jakości (PZJ) opracowanymi jak w załączniku nr 1 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. 10. Wykonawca w terminie nie później niż do przyjęcia terenu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia do zaakceptowania Inspektorowi nadzoru programu zapewnienia jakości opracowanego zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. 11. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz, drewno, itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., j.t. Dz.U. z 2018 r. poz. 21) oraz udokumentowania tych czynności na zasadach określonych umową. 13. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, żeliwny, kolorowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu stalowego x 0,62 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) - ilość kg złomu żeliwnego x 0,87 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) - ilość kg złomu kolorowego (miedź) x 18,30 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) - ilość kg złomu kolorowego (mosiądz) x 12,67 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) - ilość kg złomu aluminiowego x 3,93 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) 14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące czynności murarsko - tynkarskie, posadzkarskie, stolarskie, malarskie, elektryczne i sanitarne były zatrudnione na umowę o pracę. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 50% grupy osób przeznaczonych ogółem do realizacji robót wskazanych powyżej co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym. . Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45410000-4


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 90500000-2, 45231300-8, 45321000-3, 45331000-6, 45331100-7, 45331200-8, 45331210-1, 45331221-1, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45311100-1, 45311200-2, 45312100-8, 45312200-9, 45314310-7, 45315100-9, 45315300-1, 45317300-5, 45315600-4, 45314320-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: WEWNĘTRZNE ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU NR 224 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE GM. DRAGACZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 678138.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD REMONTOWO -BUDOWLANY REM-BUD Matczyński, Kosiński, Rybicki Sp.j.
Email wykonawcy: biuro.rembud@tlen.pl
Adres pocztowy: ul.Dąbrowskiego 15
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 834110.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 834110.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 915642.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.