To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-16
Ogłoszenie nr 500108729-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: WEWNĘTRZNE ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU NR 224 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE GM. DRAGACZ - SPRAWA NR 30/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541242-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): 13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: 13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WEWNĘTRZNE ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU NR 224 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE GM. DRAGACZ - SPRAWA NR 30/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):30/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są wewnętrzne roboty remontowe budynku nr 224 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: ? ROBOTY BUDOWLANE: ? wykonanie robót rozbiórkowych; ? wykonanie ścianek działowych z płyt g-k na ruszcie stalowym; ? montaż wewnętrznej stolarki aluminiowej przeszklonej szkłem bezpiecznym P4; ? montaż wewnętrznych drzwi płycinowych wraz z ościeżnicami; ? wykonanie nowej posadzki betonowej w garażu z zasypaniem kanału naprawczego; ? wykonanie nowych posadzek epoksydowych i antypoślizgowych; ? roboty malarskie oraz wykonanie okładzin ściennych i podłogowych; ? wykonanie izolacji stropodachu wentylowanego; ? wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych. ? ROBOTY SANITARNE: ? montaż rurociągów dla instalacji wody zimnej, ciepłej; ? montaż rurociągów dla instalacji wody do hydrantu; ? montaż izolacji rurociągów; ? montaż tulei ochronnych przy przejściach przez przegrody budowlane; ? drobne prace budowlane; ? niezbędne próby i badania; ? wykopy wewnątrz budynku, zasypki; ? montaż rurociągów kanalizacyjnych wraz z kształtkami z PVC; ? montaż uzbrojenia rurociągów kanalizacyjnych (piony, wpusty, czyszczaki, wywiewki, zaworów napowietrzających itp.); ? montaż przyborów (ustęp typu "kompakt", umywalki, natryski); ? montaż przewodów centralnego ogrzewania w poszczególnych pomieszczeniach; ? montaż rozdzielaczy; ? montaż grzejników i nagrzewnic; ? podłączenie instalacji do rozdzielaczy; ? montaż tulei ochronnych przy przejściach przez przegrody budowlane; ? montaż odpowietrzników automatycznych; ? montaż zaworów; ? przeprowadzenie prób szczelności wszystkich rurociągów; ? wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji i klimatyzacji. ? ROBOTY ELEKTRYCZNE: ? budowa linii kablowych zasilającej rozdzielnice RG i RP; ? instalacje oświetlenia podstawowego; ? instalacje oświetlenia awaryjnego zapasowego i ewakuacyjnego; ? instalacje siły; ? linie zasilające; ? rozdzielnica RG; ? rozdzielnica RP; ? instalacje sygnalizacji p.poż.; ? instalacje nagłaśniające i mikrofonowe; ? instalacje wideodomofonu; ? ochrony przeciwpożarowej; ? pomiary powykonawcze. ? WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ? wykonanie zadaszeń i zabezpieczeń; ? wykonanie wygrodzenia placu budowy; ? znaki ostrzegawcze; ? wykonanie dojść i dojazdów do placu budowy; ? oświetlenie terenu budowy; ? zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i dokumentacja projektowa (w tym przedmiar robót oraz rysunki) (Załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Budynek w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie nieczynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynku. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób ryczałtowy. 5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z budynków. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 8. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). 9. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową i konserwatorską oraz programem zapewnienia jakości (PZJ) opracowanymi jak w załączniku nr 1 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. 10. Wykonawca w terminie nie później niż do przyjęcia terenu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia do zaakceptowania Inspektorowi nadzoru programu zapewnienia jakości opracowanego zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. 11. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz, drewno, itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., j.t. Dz.U. z 2018 r. poz. 21) oraz udokumentowania tych czynności na zasadach określonych umową. 13. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, żeliwny, kolorowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu stalowego x 0,62 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) - ilość kg złomu żeliwnego x 0,87 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) - ilość kg złomu kolorowego (miedź) x 18,30 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) - ilość kg złomu kolorowego (mosiądz) x 12,67 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) - ilość kg złomu aluminiowego x 3,93 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim) 14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące czynności murarsko - tynkarskie, posadzkarskie, stolarskie, malarskie, elektryczne i sanitarne były zatrudnione na umowę o pracę. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 50% grupy osób przeznaczonych ogółem do realizacji robót wskazanych powyżej co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym. . Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45410000-4
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 90500000-2, 45231300-8, 45321000-3, 45331000-6, 45331100-7, 45331200-8, 45331210-1, 45331221-1, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45311100-1, 45311200-2, 45312100-8, 45312200-9, 45314310-7, 45315100-9, 45315300-1, 45317300-5, 45315600-4, 45314320-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: WEWNĘTRZNE ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU NR 224 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWORCOWEJ 6A W GRUPIE GM. DRAGACZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
678138.48
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD REMONTOWO -BUDOWLANY REM-BUD Matczyński, Kosiński, Rybicki Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
834110.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Prace konserwatorskie przy elewacji budynku głównego Biblioteki Miejskiej - dla ściany frontowej - ryzalit oraz ściana boczna od ulicy Bema
- Modernizacja dachu budynku w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka w Grudziądzu. Zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Godzianów wraz z przebudowa odcinka ul. Brzozowej oraz odcinka ul. Południowej w miejscowości Godzianów
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Remont budynku portierni - etap IV.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.