To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-16
Ogłoszenie nr 500108702-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I LAMPEK BIUROWYCH - sprawa 14/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524285-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500051989-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I LAMPEK BIUROWYCH - sprawa 14/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):14/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu gospodarczego i lampek biurowych, zgodnie z wymaganiami i ilościach określonych w formularzu ofertowym a także zakresem dostaw (krótki opis zakresu, wielkości zamówienia publicznego) określonym przez Zamawiającego oraz na warunkach określonych w Ogólnych Warunkach Umowy, według zadań następująco ZADANIE NR 1: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego; ZADANIE NR 2: Dostawa lampek biurowych. 2. Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1 DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO LP NAZWA CPV JM ILOŚĆ 1. Dętka 400x8 do taczki 19511200-3 szt. 5 2. Dozownik do mydła w płynie 500 ml 39831700-3 szt. 10 3. Dozownik na ręczniki papierowe ZZ 39831700-3 szt. 10 4. Kłódka KZ - 60 44521210-3 szt. 100 5. Kłódka KZ - 50 44521210-3 szt. 100 6. Kłódka znalowa granit 1 brąz 44521210-3 szt. 200 7. Kosz na śmieci uchylny 25L 34928480-6 szt. 40 8. Lustro łazienkowe oszlifowane bez oprawy 40x60 38622000-1 szt. 15 9. Lustro łazienkowe z półką 370x540mm 38622000-1 szt. 46 10. Łopata do odśnieżania 44511100-6 szt. 50 11. Obwoluta z zawieszką bez klapy 19520000-7 szt. 4722 12. Opona 400x8 do taczki 34351000-2 szt. 5 13. Pojemnik na piasek i sól 34928480-6 szt. 5 14. Popielnica metalowa 34928480-6 szt. 20 15. Przedłużacz 4 - gniazdowy dł 3m 31224810-3 szt. 10 16. Przedłużacz elektryczny 4 - gniazdowy Z/U 5M 31224810-3 szt. 10 17. Stojak do flag na 3 flagi 39151100-6 szt. 2 18. Suszarka elektryczna do rąk 42716200-0 szt. 10 19. Szufelka metalowa do śmieci 44511120-2 szt. 20 20. Taczka budowlana spawana 100L 16160000-4 szt. 5 21. Wycieraczka gumowa 1000 x 1500 mm 19510000-4 szt. 20 22. Wycieraczka chłonna 60cm x 90cm 19510000-4 szt. 4 23. Wycieraczka gumowa 800x1200 cm 19510000-4 szt. 10 24. Wycieraczka sznurkowa 39530000-6 szt. 16 25. Zraszacz do węża ogrodowego 16160000-4 szt. 1 26. Wąż ogrodowy 3/4'' 50m 19520000-7 szt. 2 27. Wentylatory 39717100-2 szt. 16 ZADANIE NR 2 DOSTAWA LAMPEK BIUROWYCH LP NAZWA CPV JM ILOŚĆ 1 Lampka biurkowa z żarówką LED 31521100-5 szt. 40 2 Lampka biurkowa z wysięgnikiem teleskopowym 31521100-5 szt. 80 3. Miejsce realizacji dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grupie, ul. Dworcowa 6A, gm. Dragacz. 4. Oferowany produkt powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 5. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 6. Oferowane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 7. Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu - o ile dotyczy danego produktu. 8. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 9. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego pod warunkiem spełnienia co najmniej wymagań przez niego określonych i nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia. Zamawiający nie dopuszcza zmian wymiarów produktów wskazanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych w Ogólnych Warunków Umowy. 11. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym przez Zamawiajacego w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia. Zaoferowane produkty nie mogą być w standardzie jakościowym gorsze niż określił to Zamawiający. 13. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 31521100-5
Dodatkowe kody CPV: 16160000-4, 19510000-4, 19511200-3, 19520000-7, 31224810-3, 34351000-2, 34928480-6, 38622000-1, 39151100-6, 39530000-6, 39717100-2, 39831700-3, 42716200-0, 44511100-6, 44511120-2, 44521210-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30725.12
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Handlowa MILENA Elżbieta Pros
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37791.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: DOSTAWA LAMPEK BIUROWYCH |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3080.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia ODNOVA Natalia Łukowicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3788.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Prace konserwatorskie przy elewacji budynku głównego Biblioteki Miejskiej - dla ściany frontowej - ryzalit oraz ściana boczna od ulicy Bema
- Modernizacja dachu budynku w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka w Grudziądzu. Zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- Modernizacja Laboratorium Eksploatacji Okrętowych Urządzeń Elektrycznych (2)
- Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Dostawa materiałów hydraulicznych
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.