To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-16
Ogłoszenie nr 500108270-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.
Miasto Opole: Utrzymanie i konserwacja rowów komunalnych na terenie miasta Opola
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540282-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000,
ul. Rynek-Ratusz
-,
45-015
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 44 38 702, e-mail
pzp@um.opole.pl, faks
77 44 58 326.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i konserwacja rowów komunalnych na terenie miasta Opola
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.9.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem i konserwacją rowów komunalnych na terenie miasta Opola w okresie 15.05.2018-14.05.2019. Zakres prac obejmuje: 1. Ręczne lub mechaniczne odmulenie dna cieków i rowów wraz z wywozem namułu; 2. Oczyszczanie krat z naniesionych nieczystości wraz z ich zebraniem i wywozem; 3. Oczyszczenie przepustów wraz z wywozem namułu; 4. Oczyszczenie zbiorników - rozlewisk zlokalizowanych na rowach; 5. Wykoszenie traw i innej roślinności ze skarp rowów wraz z zagrabieniem i wywozem; 6. Usuwanie drzew i krzewów do 10 lat z dna i skarp rowów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90641000-2
Dodatkowe kody CPV: 90600000-3, 90642000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157809.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowo Produkcyjne "WER" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
195594.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA W CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM UKIEL W OLSZTYNIE W ROKU 2024
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2024
- Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Sztum
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.