To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-16
Ogłoszenie nr 500108208-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych: Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości 130 Mg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533665-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 59065458100000,
ul. Aleje 3 Maja
33,
97300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 732 72 23, e-mail
zdp@powiat-piotrkowski.pl, faks
44 732 71 74.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości 130 Mg
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDP-DP-III.3801.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie pn.: Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości 130 Mg 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej kationowej C 65 B3 PU/RC w ilości 130 Mg, która służyć będzie do wykonywania remontów i napraw nawierzchni dróg powiatowych - bitumicznych. Kod zamówienia wg CPV: 44113600-1 (Bitum i asfalt) 601000000-9 (Usługi w zakresie transportu drogowego) 2. Dostawa emulsji oprócz samej sprzedaży obejmuje: załadunek, ważenie, transport i rozładunek. Wykonawca zapewni pompę hydrauliczną do rozładunku emulsji. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez wybranego w drodze postepowania Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. Obwód Drogowy w Rozprzy al. 900-lecia 13, 97-340 Rozprza. 4. Emulsja będzie dostarczana sukcesywnie do dnia 12 listopada 2018 roku. Ilość jednorazowej dostawy Zamawiający będzie określał każdorazowo. Minimalna ilość jednorazowej dostawy nie będzie mniejsza niż 10 Mg. 5. Dostarczona emulsja asfaltowa kationowa C 65 B3 PU/RC służyć będzie do wykonywania remontów i napraw nawierzchni bitumicznych i powinna spełniać następujące warunki: a) ma być przeznaczona do wykonywania powierzchniowych utrwaleń i remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, b) spełniać wymagania normy europejskiej PN EN 13808:2010 "Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych" c) do każdej odebranej partii emulsji asfaltowej musi być dołączona deklaracja zgodności z normą PN-EN 13808:2010 6. Wykonawca będzie dostarczał emulsję sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zgłoszenie odbywać się będzie w formie telefonicznej lub mailowej. Odbiór dostawy odbywać się będzie po wcześniejszym ustaleniu terminu w godzinach pracy Obwodu Drogowego w Rozprzy tj. poniedziałek -piątek, godz. 7:00 - 15:00 7. Każdorazowa partia materiału dostarczona przez wykonawcę będzie sprawdzana przez przedstawiciela Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną. Potwierdzeniem realizacji każdej dostawy będą dowody wydania WZ wraz z wydrukiem wagowym, wystawione każdorazowo przez Wykonawcę na dostawę danej części zamówienia, potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wybiórczej kontroli wagi (tonażu) zamawianej części dostawy w całym okresie trwania umowy. W przypadku złej jakości emulsji Zamawiający zleci wykonanie badania jakości wraz z wydaniem orzeczenia. Koszty tego badania pokryje zamawiający lub wykonawca w zależności od wyniku badań. Jeśli badanie wykaże, że jakość emulsji nie spełnia przyjętych norm, wówczas koszty badania pokrywa Wykonawca. 8. Materiał, który nie odpowiada przyjętym normom, a został zeskładowany lub wbudowany w drogi zostanie usunięty na koszt dostawcy. Dalsze dostarczanie materiału niezgodnego z warunkami zamówienia spowoduje natychmiastowe rozwiązanie umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Należność za każdorazową dostawę zamawiający ureguluje po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi potwierdzającymi realizację dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Do każdej faktury należy dołączyć ksero deklaracji zgodności z normą PN-EN 13808:2010 z dopiskiem, iż przedstawiona deklaracja dotyczy faktycznie wyszczególnionego w fakturze asortymentu dowiezionego na zlecenie Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia całości zamówienia 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia całości zamówienia o 10% w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44113600-1
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128960.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BITUNOVA Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
158620.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ "WYMIANY NAWIERZCHNI JEZDNI, CHODNIKÓW I ZJAZDÓW W UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE OD RONDA MJR. ADAMA TRYBUSA DO UL. KRÓTKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM"
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych) i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Roosevelta.
- Część 1: Zakup sytemu alarmowego do Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim . Część 2: Zakup wyposażenia pokoju przesłuchań w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
więcej: Bitum i asfalt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.