eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Choczni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-16

Ogłoszenie nr 500107709-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.

Gmina Wadowice Urząd Miejski: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Choczni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515815-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500040255-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wadowice Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 000526423, ul. pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 33 873 18 11, e-mail zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl, faks +48 33 873 18 15.
Adres strony internetowej (url): www.wadowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Choczni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.4.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: ,,Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Choczni", w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania przebudowę części budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Choczni wraz z instalacjami wewnętrznymi w zakresie wymaganym do: a) spełnienia wymagań techniczno-budowlanych oraz wymagań określonych w przepisach dotyczących ochrony przeciwpożarowej dla budynku zgodnie z uzgodnieniem z właściwym miejscowo Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej (dostosowanie budynku do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz do poszczególnych wytycznych zawartych w postanowieniach KWPSP w Krakowie - postanowienia stanowią załącznik do niniejszej dokumentacji), m.in. do: - zapewnienia prawidłowego wydzielenia stref pożarowych w budynku w tym wydzielenia pożarowego części szkolnej od przedszkolnej; oddzielenia segmentu zawierającego salę gimnastyczną, oddzielenia poddaszy nieużytkowych; - zapewnienia prawidłowej ewakuacji poprzez wydzielenie pożarowe dwóch istniejących klatek schodowych i wyposażenie ich w system oddymiania grawitacyjnego oraz wykonanie nowej strefy wejścia do budynku zapewniającej prawidłową ewakuację z wydzielonej klatki schodowej i zapewniającej bezpośredni dostęp do części przedszkolnej wraz z budową schodów zewnętrznych i utwardzeniem dojścia; b) powiększenie istniejącego przedszkola dwuoddziałowego o dodatkowe dwa oddziały z pomieszczeniami pomocniczymi; c) zmiana zamierzonego sposobu użytkowania części pomieszczeń szkolnych na kondygnacji parteru na przedszkolne - zmiana sposobu użytkowania ze względu na zmianę warunków bezpieczeństwa pożarowego oraz zmianę warunków higieniczno-sanitarnych; d) wydzielenie nowych sal i pomieszczeń szkolnych oraz przebudowa istniejących pomieszczeń pomocniczych i higieniczno-sanitarnych szkoły, e) w zakresie instalacji wewnętrznych: - przebudowa instalacji hydrantowej w budynku, montaż skrzynek DN25 z wężem półsztywnym 30m; - przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej w budynku; - przebudowa instalacji c.o. w budynku; - przebudowa kanalizacji sanitarnej w budynku; - przebudowa i rozbudowa instalacji elektrycznej w budynku; - budowa instalacji systemu sygnalizacji pożarowej oraz wyposażenia szkoły w oświetlenie ewakuacyjne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111300-1, 45262500-6, 45233000-9, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 928569.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo- Remontowo-Budowlana Andrzej Szymula
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łączany ul. Zagroda 4
Kod pocztowy: 34-115
Miejscowość: Ryczów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1163679.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1163679.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1660674.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.