To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-16
Ogłoszenie nr 500107656-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.
Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego: Kompleksowa kontrola jakości usług transportu publicznego oraz kontrolę infrastruktury przystankowej na liniach komunikacji miejskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538877-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500076980-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Krajowy numer identyfikacyjny 271523831,
ul. Barbary
21A,
40-053
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(32)7438401, e-mail
kzkgop@kzkgop.com.pl, faks
(32)2519745.
Adres strony internetowej (url): http://www.kzkgop.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Związek międzygminny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa kontrola jakości usług transportu publicznego oraz kontrolę infrastruktury przystankowej na liniach komunikacji miejskiej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PK/1/PS/8/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kompleksowej kontroli jakości usług transportu publicznego oraz infrastruktury przystankowej na liniach komunikacji miejskiej organizowanej przez Zamawiającego. Zamawiający planuje zlecenie łącznie 15.000 godzin kontroli w okresie trwania umowy, z czego 3.000 godzin kontroli przeprowadzone zostanie metodą "ukryty klient". Kontrole prowadzone będą w dni robocze, soboty i dni ustawowo wolne od pracy. 2. Poprzez kompleksową kontrolę jakości usług Zamawiający rozumie: a) kontrolę prowadzoną na punktach stałych: - przystankach pośrednich, - przystankach początkowych i końcowych, tzw. pętlach, b) kontrolę przeprowadzaną metodą "ukryty klient" w pojazdach komunikacji publicznej, c) kontrolę infrastruktury przystankowej. 2.1. W trakcie kontroli na punktach stałych obserwacji podlega: - punktualność realizacji zadań przewozowych w stosunku do rozkładu jazdy (przyśpieszenia, opóźnienia, braki realizacji kursów), - oznakowanie liniowe, inwentarzowe, logo Wykonawcy oraz logo Zamawiającego (widoczność, prawidłowość kierunku itp.), - zgodność taboru z ofertą przetargową, - czystość i estetyka zewnętrznej części pojazdu, - palenie tytoniu przez kierującego (także tzw. e-papierosy), - przewóz osób w kabinie kierowcy/motorniczego oraz w bezpośrednim sąsiedztwie kabiny kierowcy oraz prowadzenie rozmów z pasażerami, - prawidłowość obsługi przystanku, zwłaszcza: a) podjazd na stanowisko przystankowe, b) kultura obsługi pasażerów przez kierowcę/motorniczego, - natężenie ruchu kołowego w obrębie punktu kontrolnego, - sprawność zewnętrznego systemu głosowej informacji pasażerskiej. 2.2. Kontrola wewnątrz pojazdów metodą ukryty klient obejmuje: - sprawdzenie czy każdorazowe wejście do pojazdu następuje pierwszymi drzwiami, - każdorazowo po wejściu do pojazdu podjęcie próby zakupu biletu u kierującego (za odliczoną gotówkę) oraz zapytanie kierującego, np. o kierunek jazdy (linie okrężne) lub przystanek znajdujący się na trasie przejazdu. - kontrolę identyfikatora kierowcy, - poprawność działania kasowników, a) prawidłowe wskazania stref przystankowych w kasownikach ŚKUP, blokowanie, b) prawidłowość odbicia kodu kasownika na bilecie, - obowiązkowo przejechanie minimum 5 przystanków, - kontrolę informacji taryfowych i cennika opłat, piktogramów, - weryfikację poprawnego działania systemu głosowej i wizualnej informacji pasażerskiej w pojeździe (zapowiedź przystanków wewnątrz oraz komunikaty prezentowane na wyświetlaczach), - obsługę przystanku na żądanie (odpowiednio wcześniej sygnalizowane wyjście i wejście), - kontrolę poprawności działania przycisków "na żądanie", - kontrolę palenia papierosów (także tzw. e-papierosy), "przewozu w kabinie" oraz rozmów z pasażerami lub rozmów kierowcy przez telefon, głośnego słuchanie radia. Zdarzenia te wymagają sporządzenia dokumentacji filmowej i fotograficznej, - kontrolę sprawności ogrzewania lub klimatyzacji, - kontrolę poprawności działania przycisków "na żądanie", - kontrolę empatii kierowcy do pasażera, który nie znalazł tzw. "ciepłego przycisku" (przycisk umożliwiający samodzielne otwarcie drzwi przez pasażera) i nie może otworzyć drzwi najbliżej kierowcy. 2.3. Kontroli infrastruktury przystankowej podlegają: - czytelność i bezbłędność tabliczki z rozkładem jazdy, - prawidłowość oznakowania przystanku (znak D-15 lub D- 17), - przejezdność zatoki przystankowej, - stan i wygląd wiaty przystankowej. 3. Pracownicy Wykonawcy przeprowadzający kontrolę muszą posiadać urządzenia umożliwiające sporządzanie dokumentacji fotograficznej, rejestrowanie materiałów filmowych oraz zapewniające dostęp do Internetu i aktualnych rozkładów jazdy oraz komunikatów dotyczących funkcjonowania komunikacji publicznej, które dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby kopie raportów pokontrolnych były przekazywane w ciągu 24 godzin od momentu zakończenia kontroli na wskazany adres poczty internetowej Zamawiającego w formie pliku .pdf. wraz ze sporządzoną w trakcie kontroli dokumentacją fotograficzną i materiałem filmowym w formie plików źródłowych. 5. Kontrole zlecane będą: - w dni robocze w łącznej liczbie 24 godzin, - w soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy w łącznej liczbie 12 godzin. 6. Wykonawca informowany będzie o obowiązku przeprowadzenia kontroli będących przedmiotem zamówienia ze stosownym wyprzedzeniem. Plan poszczególnych kontroli wraz ze stosownymi harmonogramami kontroli będą przekazywane Wykonawcy na wskazany w umowie adres poczty elektronicznej w formie plików tekstowych lub arkuszy kalkulacyjnych. 7. Przedmiotu zamówienia nie może wykonywać Wykonawca, który pozostaje w konflikcie interesów z Zamawiającym. Przez "konflikt interesów" Zamawiający rozumie realizację zamówienia przez podmiot, który świadczy dla Zamawiającego usługi będące przedmiotem kompleksowej kontroli jakości usług transportu publicznego oraz infrastruktury przystankowej na liniach komunikacji miejskiej organizowanych przez Zamawiającego. Tym samym, przedmiot zamówienia nie może być realizowany przez: a) operatorów komunikacji publicznej, ich podwykonawców lub pracowników, wykonujących usługi transportu publicznego na liniach komunikacji miejskiej Zamawiającego, b) podmioty, ich podwykonawców lub pracowników, wykonujących usługi bieżącego utrzymania infrastruktury związanej z informacją przystankową Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, w trakcie realizacji zamówienia, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę kontrolerów tj. osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). 9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób (kontrolerów). Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do: a) żądania w trakcie realizacji zamówienia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymagań, c) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania zamówienia. W przypadku niespełnienia ww. wymagań, Wykonawca zapłaci karę w wysokości i na zasadach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ), a nadto Zamawiający będzie mógł wypowiedzieć umowę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
405000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piotr Krawiec prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Projekty Mechaniczne Piotr Krawiec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
498150.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Remont nieruchomości Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119.
- Przebudowa wewnętrznego, zabytkowego dźwigu osobowego nr 5 w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.