eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › Dostawy wyposażenia do pracowni matematycznej i przyrodniczej oraz zakup wyposażenia ogólnego w narzędzia TIK dla Szkoły Podstawowej w Snopkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-16

Ogłoszenie nr 500107605-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.

Gmina Jastków: Dostawy wyposażenia do pracowni matematycznej i przyrodniczej oraz zakup wyposażenia ogólnego w narzędzia TIK dla Szkoły Podstawowej w Snopkowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "TIK i eksperymenty, to Twórczość i kompEtencje" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.7 Infrastruktura szkolna.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520640-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500047842-N-2018 500050491-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jastków, Krajowy numer identyfikacyjny 53523800000, ul. Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 020 143, e-mail przetargi@jastkow.pl, faks 815 020 144.
Adres strony internetowej (url): www.jastkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy wyposażenia do pracowni matematycznej i przyrodniczej oraz zakup wyposażenia ogólnego w narzędzia TIK dla Szkoły Podstawowej w Snopkowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SI.271.10.2018.CT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy wyposażenia do pracowni matematycznej i przyrodniczej oraz zakup wyposażenia ogólnego w narzędzia TIK w ramach realizacji projektu: "TIK i eksperymenty, to Twórczość i kompEtencje" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działania 13.7 Infrastruktura szkolna. Miejsce realizacji dostaw: Szkoła Podstawowa im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Snopkowie gm. Jastków. CZĘŚĆ 1 Dostawa wyposażenia pracowni matematycznej i przyrodniczej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) Dział I: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni matematycznej do prowadzenia zajęć edukacyjnych realizujących podstawę programową oraz kompetencje kluczowe z zakresie matematyki: 1. Pełne bryły magnetyczne 3D,ułamkowe 20-elementowe - 1 komplet 2. Zestaw manipulacyjny do budowy brył szkieletowych dla młodszych uczniów - 13 -1 komplet 3. Kolekcja bryły pełne i transparentne z wyjmowanymi siatkami - 1 komplet 4. Magnesy tablicowe duże (40 sztuk w zestawie) - 2 komplety 5. Magnetyczna oś liczbowa w drewnianym pudełku -1 komplet 6. Matematyka - zestaw 26 plansz z listwą -1 komplet 7. Przybory tablicowe drewniane magnetyczne na tablicy drewnianej -1 komplet 8. Siatki brył i figury płaskie -1 komplet 9. Ułamki magnetyczne duże-zestaw 52 elementowy, 20 zestawów uczniowskich -1 komplet złożony z 20 zestawów 10. Waga wielofunkcyjna z dwoma rodzajami odważników 4 wymienne szalki, głębokie -1 komplet 11. Zegar demonstracyjny -1 komplet Dział II: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w mapy, globusy i modele do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przyrody, geografii i biologii: 1. Globus fizyczny - 15 sztuk 2. Globus fizyczny duży - 1 sztuka 3. Globus indukcyjny - 15 sztuk 4. Globus konturowy podświetlany - 12 sztuk 5. Krajobrazy świata - mapa - 1 sztuka 6. Ochrona przyrody w Polsce - mapa - 1 sztuka 7. Świat - mapa fizyczna - 1 sztuka 8. Fantom - dziecięcy manekin ratowniczy - 1 sztuka 9. Modele: szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka - 1 komplet 10. Szkielet człowieka z ruchomymi elementami (skala 1: 1) - 1 komplet 11. Szkielet człowieka z ruchomymi elementami (skala 1: 2) - 1 komplet Dział III: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w atlasy i przewodniki do prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz zajęć pozalekcyjnych z przyrody, geografii i biologii: 1. Atlas geograficzny - 25 sztuk 2. Atlas grzybów - 5 sztuk 3. Atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał - 2 sztuki 4. Atlas przyrodniczy - 25 sztuk 5. Atlas roślin chronionych w Polsce - 2 sztuki 6. Atlas zwierząt chronionych w Polsce - 2 sztuki 7. Mały atlas anatomiczny - 12 sztuk 8. Przewodnik do rozpoznawania drzew - 9 sztuk 9. Przewodnik do rozpoznawania grzybów - 4 sztuki 10. Przewodnik do rozpoznawania gwiazd - 4 sztuki 11. Przewodnik do rozpoznawania motyli - 4 sztuki 12. Przewodnik do rozpoznawania owadów - 4 sztuki 13. Przewodnik do rozpoznawania ptaków - 4 sztuki 14. Przewodnik do rozpoznawania zwierząt - 4 sztuki 15. Przewodnik rośliny i zwierzęta - 5 sztuk Dział IV. Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w odczynniki chemiczne, przyrządy do pomiarów i doświadczeń do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przyrody oraz geografii, chemii i fizyki oraz zajęć dodatkowych rozwijających zainteresowania i umiejętności uczniów: 1. Barometr, higrometr, termometr (zestaw) - 6 kompletów 2. Baterie okrągłe alkaliczne 1,5V - 15 sztuk 3. Baterie płaskie alkaliczne 4,5V - 15 sztuk 4. Ciśnieniomierz - 2 sztuki 5. Deszczomierz - 1 sztuka 6. Kompas - 13 sztuk 7. Pojemnik próżniowy z pompką (zestaw 3 elem.) - 12 kompletów 8. Stetoskop - 4 sztuki 9. Stoper - 6 sztuk 10. Taśma miernicza - 6 sztuk 11. Termometr laboratoryjny - 12 sztuk 12. Termometr z sondą - 15 sztuk 13. Termometr zaokienny - 10 sztuk 14.Waga szalkowa z tworzywa + odważniki - 5 kompletów 15.Wiatromierz - 6 sztuk 16.Zestaw magnesów sztabkowych - 12 kompletów 17.Zestaw optyczny - mieszanie barw (krążek Newtona) - 4 komplety 18.Zestaw pałeczek do elektryzowania - 6 kompletów 19.Zestaw podstawowych obwodów elektrycznych - 6 kompletów 20.Zestaw siłomierzy - 1 komplet 21.Zestaw soczewek - 4 komplety 22.Zestaw 12 sprężyn metalowych - 1 komplet 23.Kwasomierz glebowy klasyczny - 1 sztuka 24.Metale i stopy (zestaw) - 1 komplet 25.Parafilm - 2 sztuki Dział V: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w przyrządy i urządzenia do obserwacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz eksperymentów z przyrody i biologii: 1. Lornetka - 13 sztuk 2. Mikroskop - wersja zasilana z sieci/lub baterii - 12 sztuk 3. Mikroskop z kamerą USB - 1 komplet Dział VI: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w sprzęt ochronny, techniczny i pomocniczy do wykonywania doświadczeń i realizacji zajęć edukacyjnych z zakresu przyrody, fizyki i chemii: 1. Fartuch - 26 sztuk 2. Mata z włókniny chłonnej (opakowanie 200 sztuk) - 1 komplet 3. Okulary ochronne - 26 sztuk 4. Rękawice do gorących przedmiotów - 10 sztuk 5. Rękawiczki lateksowe (op.100 szt.) - 5 kompletów 6. Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacją temperatury - 1 sztuka 7. Drążek teleskopowy - 1 sztuka 8. Krążek Secchiego - 3 sztuki 9. Listwa zasilająca (przedłużacz) - 4 sztuki 10. Lodówka z zamrażalnikiem - 1 sztuka 11. Ładowarka do baterii - 1 sztuka 12. Naczynie/czerpak do pobierania wody - 1 sztuka 13. Płyta ociekowa - 1 sztuka 14. Saperka - 6 sztuk 15. Sieć planktonowa podstawowa - 1 sztuka 16. Suszarka na szkło laboratoryjne - 1 sztuka 17. Wentylator biurkowy - 2 sztuki CZĘŚĆ 2 Dostawa wyposażenia w sprzęt TIK (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ) Dział VII: Dostawa kompletu wyposażenia w sprzęt TIK do pracowni przyrodniczej w celu rozwijania kompetencji kluczowych uczniów oraz uatrakcyjnienia zajęć edukacyjnych i pozalekcyjnych oraz realizacji eksperymentów z zakresu przyrody: 1. Ekran do rzutnika multimedialnego - 1 sztuka 2. Laptop dla nauczyciela - 1 sztuka 3. Odtwarzacz CD z głośnikami - 1 komplet 4. Rzutnik multimedialny - 1 sztuka Dział VIII: Dostawa kompletu wyposażenia ogólnego w narzędzia TIK w celu rozwijania kompetencji uczniów w zakresie wykorzystywania TiK oraz realizacji eksperymentów na zajęciach edukacyjnych i pozalekcyjnych: 1. Punkty dostępowe - 2 komplety 2. Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem - 1 sztuka 3. Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym -1 sztuka 4. Drukarka 3D - 1 sztuka 5. Klimatyzator - 1 sztuka: 6. Kontroler WLAN - 1 sztuka 7. Okablowanie strukturalne (komplet) - 1 komplet 8. Przenośny komputer dla nauczyciela, wraz z oprogramowaniem - 15 sztuk 9. Przenośny komputer dla ucznia, wraz z oprogramowaniem - 25 sztuk 10. Ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i system blokowania włamań (IPS) - 1 komplet 11. Serwer plików NAS - 1 komplet 12. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka 13. System do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 komplet 14. Urządzenia sieciowe (przełącznik zarządzalny) - 1 komplet 15. Wielkoformatowe, niskoemisyjne, interaktywne urządzenie do projekcji obrazu i emisji dźwięku - 4 sztuki 16. Wizualizer - 1 sztuka 17. Zasilacz UPS - 1 sztuka UWAGA: Oprogramowanie w komputerach musi być kompatybilne z systematy funkcjonującymi w szkole. Zainstalowany system operacyjny w jęz. polskim, oprogramowanie biurowe w jęz. polskim preferowane dla placówki edukacyjnej (min. edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do przygotowywania prezentacji - możliwość edycji plików PPT, WORD, EXCEL). Dodatkowo dla dwóch komputerów należy uwzględnić nakładki na klawiaturę dla osób z niepełnosprawnościami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 42923230-3, 39298600-3, 22114300-5, 34152000-7, 22114200-4, 22110000-4, 38122000-6, 31411000-0, 38423100-7, 38125000-7, 38111100-7, 44619000-2, 32342100-3, 18523000-1, 30192200-3, 38412000-6, 38631000-7, 38634000-8, 18143000-3, 39510000-0, 18142000-6, 18141000-9, 18424300-0, 39710000-2, 39800000-0, 31224810-3, 39711100-0, 31158100-9, 44511100-6, 38000000-5, 39717000-1, 30200000-1, 39162100-6, 39717000-1, 30213100-6, 30232000-4, 30232100-5, 32322000-6, 38652100-1, 31710000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni matematycznej i przyrodniczej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31166.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa AKS K. Szczygielski
Email wykonawcy: ksiegarniaatlas1@onet.eu
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 2
Kod pocztowy: 37-200
Miejscowość: Przeworsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36191.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33208.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50726.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa wyposażenia w sprzęt TIK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205100
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EURO-SERWIS s.c. W. Fedyna J. Grzegorczyk
Email wykonawcy: info@euro-serwis.eu
Adres pocztowy: ul. Staszica 1
Kod pocztowy: 24-100
Miejscowość: Puławy
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 206715.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 206715.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167580
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.