To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-15
Ogłoszenie nr 500106463-N-2018 z dnia 15-05-2018 r.
Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica: Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie ZMŚ/01/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535001-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, Krajowy numer identyfikacyjny 2754200033,
ul. ul. Złotoryjska
89,
59220
Legnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
768 505 500, e-mail
inwestycje.ilg@imn.gliwice.pl, faks
768 505 501.
Adres strony internetowej (url): www.imn.legnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: JB
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie ZMŚ/01/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZMŚ/01/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest pranie odzieży roboczej przy użyciu sprzętu (pralki) Zamawiającego i środków chemicznych Wykonawcy wraz z rozwieszeniem oraz utrzymanie czystości w budynkach biurowych i socjalnych w Instytucie Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy - budynki Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie, ul. Żukowicka 1 (teren KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Huta Miedzi Głogów II). Zamawiający wymaga, aby umowa była realizowana z należytą starannością. Zamawiający będzie dokonywał cyklicznej kontroli czystości w pomieszczeniach przyjętych do sprzątania. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.3 Wymagana liczba osób świadczących usługi utrzymania czystości: min 1 osoba. 3.4 Ogólne warunki realizacji zamówienia: 3.4.1 Przed rozpoczęciem świadczenia usług Wykonawca przeszkoli wszystkich pracowników oddelegowanych do pracy na terenie zakładu Zamawiającego w zakresie przepisów BHP i Ppoż. oraz sporządzi instrukcję bezpiecznego wykonywania prac w zakresie wymienionym w SIWZ. Ze względu na występowanie czynników szkodliwych oraz terenu przemysłu ciężkiego, pracownicy Wykonawcy realizujący prace przy ul. Żukowickiej 1, muszą posiadać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej (Dz.U. z 2003 r. nr 169, poz. 1650 z późn. zm.) dopuszczenie do pracy przez lekarza badań profilaktycznych. 3.4.2 Przed rozpoczęciem realizacji Umowy Wykonawca przedstawi do wglądu do działu BHP IMN O/Legnica, zaświadczenie lekarskie potwierdzające dopuszczenie pracownika do pracy oraz kartę szkolenia wstępnego BHP. W przypadku braku powyższych dokumentów pracownik Wykonawcy nie zostanie dopuszczony do pracy. 3.4.3 Osoby myjące okna na wysokości co najmniej 1,0 m nad poziomem podłogi powinni posiadać aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości oraz umiejętnie posługiwać się przydzielonymi im, przez Wykonawcę, środkami ochrony indywidualnej oraz urządzeniami zabezpieczającymi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej (Dz.U. z 2003 r. nr 169, poz. 1650 z późn.zm.). 3.4.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo opiniowania pracownika wykonującego przedmiot zamówienia, w przypadku opinii negatywnej, pracownik nie będzie dopuszczony do pracy. 3.5 Wykonawca ma obowiązek zapewnić swoim pracownikom środki ochrony indywidualnej wymagane na danym stanowisku pracy. W przypadku wykonywania pracy bez wymaganych środków ochrony indywidualnej pracownik Wykonawcy zostanie odsunięty od pracy. 3.6 Wykonawca odpowiada za przechowywane w porządkowanych pomieszczeniach biurowych dobra rzeczowe i informacje oraz nie ma prawa wchodzić w posiadanie żadnych ze zgromadzonych tam dóbr i informacji ani tym bardziej udostępniać ich osobom trzecim. W przypadku naruszenia tej instrukcji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z Wykonawcą. Zatrudnieni do realizacji zamówienia pracownicy mają obowiązek zabezpieczyć sprzątane pomieszczenia przed dostępem osób trzecich zarówno podczas czynności sprzątania, jak i po ich zakończeniu. 3.7 Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia gospodarcze do przechowywania sprzętu oraz udostępni pracownikom Wykonawcy swoje pomieszczenia socjalne. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracowników ponosi Wykonawca. 3.8 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga ze strony Wykonawcy zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1. 3.9 W trakcie realizacji przedmiotu Zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie Umowy o prace osób wykonujących czynności zawarte w Załączniku nr 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania złożenia wyjaśnień w przypadku wystąpienia wątpliwości w zakresie spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, stanowiącego przedmiot zamówienia. Ponadto Zamawiający ma prawo żądać ze strony Wykonawcy: a) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie Umów o pracę za ostatni miesiąc rozliczeniowy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, w postaci zapewniającej ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Ustawy z dn. 28 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.9.1 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę osób wykonujących określone w Załączniku nr 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej, w wysokości określonej w Projekcie Umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę osób wykonujących czynności wymienionych w Załączniku nr 1. 3.9.2 W dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób (Załącznik nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3.9.3 Okres zatrudnienia przez Wykonawcę osób realizujących umowę na podstawie umowy o pracę winien obejmować cały okres realizacji zamówienia. 3.9.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.10 Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu zapoznania się z miejscem oraz warunkami prowadzenia prac objętych zamówieniem i obowiązującymi przepisami o ruchu osobowym na terenie Huta Miedzi Legnica. 3.11 Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na obiekcie na dzień 26.03.2018r., godzina. 11:00 po wcześniejszej awizacji e- mailowej na adres kontakt@polgrit.com.pl 3.12 Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy przepisy, o których mowa w § 11 ust.3 i 4 projektu Umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych i biurowych Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie ZMŚ/01/2018 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33170.73
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ce-eS Service Krzysztof Majtler
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33170.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
- Plac zabaw przy Czwórce (LBO)
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa sprzątania
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.