To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-14
Ogłoszenie nr 500105416-N-2018 z dnia 14-05-2018 r.
Zespół Szkół Gastronomiczno-Usługowych im. M. Dąbrowskiej: "Dostawy sprzętu gastronomicznego i mebli dla Warsztatów Szkolnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020; XII. Infrastruktura edukacyjna 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT. Tytuł projektu: Lepsza praktyka- lepszy start - Modernizacja kompleksu warsztatów szkolnych w zespole szkół gastronomiczno-usługowych w Chorzowie.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534143-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500068580-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Gastronomiczno-Usługowych im. M. Dąbrowskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 18539900000,
ul. ul. Katowicka
64,
41500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 411 725, e-mail
zsgu@wp.pl, faks
322 411 725.
Adres strony internetowej (url): www.zsguchorzow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawy sprzętu gastronomicznego i mebli dla Warsztatów Szkolnych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 02/03/2018r.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na "Dostawy sprzętu gastronomicznego i mebli dla Warsztatów Szkolnych". Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020; XII. Infrastruktura edukacyjna 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT. Tytuł projektu: Lepsza praktyka- lepszy start - Modernizacja kompleksu warsztatów szkolnych w zespole szkół gastronomiczno-usługowych w Chorzowie. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: dostawę nowego sprzętu gastronomicznego i nowych mebli, montaż i rozruch próbny w asortymencie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do montażu powyższego sprzętu z koniecznymi materiałami na swój koszt w ustalonym terminie. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Jeżeli dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia odnosiłaby się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych. Przedmiot umowy może być realizowany sukcesywnie, partiami. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy. W przypadku każdorazowego wezwania wykonawcy przez zamawiającego do zgłoszonej reklamacji, koszty transportu ponosi wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39711300-2
Dodatkowe kody CPV: 39121100-7, 39122100-4, 39141300-5, 39151200-7, 39221000-7, 39300000-5, 39310000-8, 39312000-2, 39315000-3, 39711200-1, 39711420-9, 39713100-4, 42200000-1, 42213000-2, 42214000-9, 42215200-8, 42923110-6, 42959000-3, 44410000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
251245.04
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Weindich Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
313621.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie
- Modernizacja i przebudowa lokali mieszkalnych - paczka nr 2
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- "Remont Pawilonu Przyrodnika na terenie Parku Śląskiego S.A."
- "Kompleksowa organizacja imprezy pn: "Piknik rodzinny z okazji 20 lat Polski w Unii Europejskiej"
- "Konserwacja napędu wiatraka z Grzawy GPE-228 i rekonstrukcja skrzydeł - postępowanie II"
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa foteli do dializ, pomp objętościowych, wagi medycznej oraz stojaków do kroplówek
- "Sukcesywne dostawy artykułów do sprzątania, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci"
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Dostawa i montaż mebli w zabudowie
- Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Zwycięstwa 1/3 w Zabrzu
więcej: Biurka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.