eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brok › Przebudowa ulicy Pułtuskiej i części Placu Szkolnego w Broku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-14

Ogłoszenie nr 500105375-N-2018 z dnia 14-05-2018 r.

Gmina Brok: Przebudowa ulicy Pułtuskiej i części Placu Szkolnego w Broku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529088-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brok, Krajowy numer identyfikacyjny 55066793600000, ul. Plac Kościelny 6, 07-306 Brok, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 7457554, 29 7457587, e-mail fundusze@brok.pl, faks 297 457 554.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Pułtuskiej i części Placu Szkolnego w Broku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.3.18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy ulicy Pułtuskiej i części Placu Szkolnego w Broku w km rob. 0+926,50-1+423. Zakres przedmiotu zamówienia będzie polegał na: - wykonaniu nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna - 4 cm, - wykonaniu nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej - warstwa wiążąca - 4 cm, - wykonanie podbudowy z wykorzystaniem rumuszu (z ul. Narutowicza) stabilizowanego mechanicznie 20 cm, - wykonanie podbudowy górnej z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego stabilizowanego mechanicznie 10 cm, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm, - wykonanie wjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm i podbudowie z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% łamanego gr. 30 cm, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i podsypce piaskowej gr. 2x5 cm, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm, - ustawienia obrzeży betonowych 6x20 cm i 8x30 cm, - wykonanie zieleńcy poprzez humusowanie gr. 10 cm wraz z obsianiem trawą. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa i STWiOR stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 3. Materiały pochodzące z rozbiórki drogi (trylinka, płytki chodnikowe, obrzeża i krawężniki, oznakowanie) należy przekazać dla Zamawiającego - miejsce wywozu i składowania wskaże Zamawiający (Brok, ul. Komorówka - baza Referatu Komunalnego - do 1 km). Pozostałe materiały z rozbiórek należą do zagospodarowania przez Wykonawcę. 4. Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt. Zamawiający posiada rumusz w ilości 729 m3, który powinien zostać wykorzystany do wykonania podbudowy. Miejsce składowania - baza Referatu Gospodarki Komunalnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 717910.71
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brokowska 37
Kod pocztowy: 07-300
Miejscowość: Ostrów Maz.
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1060065.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1060065.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1060065.41
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.