To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-14
Ogłoszenie nr 500105225-N-2018 z dnia 14-05-2018 r.
Instytut Psychiatrii i Neurologii: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i butelek do receptury
Pakiet 1 Zbiorniki płynu mózgowego, elektrody neutralne, akcesoria
Pakiet 2 dreny i końcówki do aparatu Selektor
Pakiet 3 sterylizacja
Pakiet 4 sterylizacja
Pakiet 5 znaczniki do ramy sterodaktycznej
Pakiet 6 systemy do odsysania
Pakiet 7 drobny sprzęt medyczny
Pakiet 8 ubrania chirurgiczne
Pakiet 9 butelki do receptury
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547186-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Psychiatrii i Neurologii, Krajowy numer identyfikacyjny 28850900000,
ul. ul. Sobieskiego
9,
02957
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 582 528, e-mail
marias@ipin.edu.pl, faks
224 582 731.
Adres strony internetowej (url): www.ipin.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut naukowo-badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego i butelek do receptury Pakiet 1 Zbiorniki płynu mózgowego, elektrody neutralne, akcesoria Pakiet 2 dreny i końcówki do aparatu Selektor Pakiet 3 sterylizacja Pakiet 4 sterylizacja Pakiet 5 znaczniki do ramy sterodaktycznej Pakiet 6 systemy do odsysania Pakiet 7 drobny sprzęt medyczny Pakiet 8 ubrania chirurgiczne Pakiet 9 butelki do receptury
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drobnego sprzętu medycznego i butelek do receptury Pakiet 1 Zbiorniki płynu mózgowego, elektrody neutralne, akcesoria Pakiet 2 dreny i końcówki do aparatu Selektor Pakiet 3 sterylizacja Pakiet 4 sterylizacja Pakiet 5 znaczniki do ramy sterodaktycznej Pakiet 6 systemy do odsysania Pakiet 7 drobny sprzęt medyczny Pakiet 8 ubrania chirurgiczne Pakiet 9 butelki do receptury
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV: 33140000-3, 33199000-1, 39225710-5, 33141600-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet 1 Zbiorniki płynu mózgowego, elektrody neutralne, akcesoria |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art 93 ust 1 pkt 1 |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 dreny i końcówki do aparatu Selektor |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art 93 ust 1 pkt 1 |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: pakiet 3 sterylizacja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22899
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum CitoNet i Toruńskie Zakłady Materiałów
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8889.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: pakiet 4 sterylizacja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30008.77
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25265.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 znaczniki do ramy sterodaktycznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art 93 ust 1 pkt 1 |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6 systemy do odsysania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39000
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Akme Sp.zo.o. sp.k
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35640
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 7 drobny sprzęt medyczny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28450
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26865.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 8 ubrania chirurgiczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35646
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37287
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 9 butelki do receptury |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADM Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług Dariusz Michalski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36875.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych
- Wyroby Medyczne j.u. do Apteki Szpitalnej II
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
- Dostawa materiałów okulistycznych
- (DFP.271.58.2024.ADB) Dostawa podstawowych materiałów medycznych i niemedycznych.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.