eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zaprojektowanie, stworzenie oraz dostawa na rzecz Zamawiającego platformy multimedialnej na potrzeby projektu "Implementacja w infrastrukturze informatycznej Instytutu im. J.Grotowskiego oprogramowania umożliwiającego rozwój usług publicznych w zakresie ekultury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-11

Ogłoszenie nr 500104075-N-2018 z dnia 11-05-2018 r.

Instytut im. Jerzego Grotowskiego: Zaprojektowanie, stworzenie oraz dostawa na rzecz Zamawiającego platformy multimedialnej na potrzeby projektu "Implementacja w infrastrukturze informatycznej Instytutu im. J.Grotowskiego oprogramowania umożliwiającego rozwój usług publicznych w zakresie ekultury

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526882-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut im. Jerzego Grotowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 001413508, ul. Rynek-Ratusz 27, 50-101 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 34 34 267, e-mail m.puchala@grotowski-institute.art.pl, faks 71 34 34 267.
Adres strony internetowej (url): http://bip.grotowski-institute.art.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie, stworzenie oraz dostawa na rzecz Zamawiającego platformy multimedialnej na potrzeby projektu "Implementacja w infrastrukturze informatycznej Instytutu im. J.Grotowskiego oprogramowania umożliwiającego rozwój usług publicznych w zakresie ekultury

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zadania jest zaprojektowanie, stworzenie oraz dostawa na rzecz Zamawiającego platformy multimedialnej będącej e-usługą w zakresie edukacji kulturalnej zapewniającej realizację założeń projektu "Implementacja w infrastrukturze informatycznej Instytutu im. J.Grotowskiego oprogramowania umożliwiającego rozwój usług publicznych w zakresie ekultury"(zwana dalej Platformą). Pod pojęciem Platformy Zamawiający rozumie zarówno platformę cyfrową www, jak i system zarządzania treścią klasy CMS. 2. Wykonawca będzie zobligowany do stworzenia pełnej dokumentacji Platformy. 3. Wytyczne do stworzenia projektu: 1) Założeniem projektu jest stworzenie elektronicznej platformy multimedialnej, która będzie elektronicznym wielojęzycznym narzędziem cyfrowym, umożliwiającym komunikację między społecznością lokalną i międzynarodową. Realizacja projektu wymaga implementacji oprogramowania, którego funkcjonalność składa się z dwóch powiązanych ze sobą obszarów: wydawnictwa online i platformy społecznościowej. 2) W ramach platformy powstaną produkty i usługi, które obejmują: a) Artykuły, e-booki oraz filmy, udostępniające wzorcowe opracowania źródeł anglo- i polskojęzycznych (obejmuje to wypracowanie i pozyskanie licencji do min. 800 artykułów, publikacji elektronicznych, blogów, zapisów filmowych i innych materiałów poświęconych teatrowi, dramatowi i performansowi, z których co najmniej 150 będzie formalnie zrecenzowana. Szacunkowa objętość tekstu wyniesie 1.5 miliona słów a treści zostaną wzbogacone o komponenty ilustracyjne i multimedialne. Około 75% treści zostanie udostępnione w formule Open Access). b) Zaawansowane narzędzia e-wydawnicze powstaną z użyciem standardów międzynarodowych (np. w tworzeniu metadanych, indeksowaniu, dystrybucji i systemu e-transakcji). c) Profile zawodowe do ekspozycji dorobku artystycznego i naukowego użytkowników indywidualnych i instytucjonalnych w środowisku międzynarodowym, z funkcją nawiązywania współpracy z innymi użytkownikami. d) Moduł "Open Data", mapujący aktywność teatralną w kraju i za granicą oraz przecięcia między nimi. e) Możliwość udostępnienia usług tłumaczeniowych i konsultacyjnych dla podmiotów lokalnych, chcących zwiększyć swoją rozpoznawalność w Internecie. 4. W ramach realizacji przedmiotu przetargu Wykonawca będzie zobligowany do realizacji dwóch głównych komponentów: 1) Rozwój i testowanie oprogramowania platformy internetowej (w tym CMS na zamówienie i Platforma danych otwartych). 2) Przygotowanie treści naukowych i artystycznych oraz profili zawodowych autorów w ramach serii wydawniczej. Zamawiający i Wykonawca zaangażują się w działania, do których należeć będzie implementacja projektu, regularny przegląd postępów pracy i konsultacje z uznanymi ekspertami w dziedzinie dokumentacji teatralnej, wielojęzycznych form oprogramowania i Humanistyki Cyfrowej. 5. W pracy nad Platformą Wykonawca zastosuje strategię "zwinną" ("Agile"), skupiająca się na potrzebach użytkowników, poprzez m.in.realizację serii specjalistycznych warsztatów, podczas których wypracuje się optymalne wymagania techniczne, po których nastąpi seria "sprintów" planowania systemu, kodowania i procesu deploymentu. 6. Na całość zadania składają się następujące etapy realizacyjne: 1) Uruchomienie serii wydawniczej na dedykowanej platformie. 2) Konsultacje z zewnętrznymi ekspertami w dziedzinie dokumentacji procesów teatralnych i Humanistyki Cyfrowej. 3) Warsztaty ustalające optymalne praktyki dla nowych wydawnictw. 4) Cykl "sprintów", w celu zbudowania prototypu multimedialnego modułu e-wydawnictwa. 5) Przegląd efektu pracy z zewnętrznymi ekspertami i grupami roboczymi podczas konferencji w Instytucie Grotowskiego we Wrocławiu. 6) Faza testów i analizy oprogramowania na żywo. 7) Cykl pracy w celu optymizacji i rozwoju całości narzędzia o elementy wspierające komunikację między użytkownikami na platformie, działanie danych otwartych i dostęp do treści oraz e-transakcje. 8) Prezentacja narzędzia i konsultacje w grupie roboczej w ramach międzynarodowej konferencji. 9) Faza testów i analizy oprogramowania na żywo. 10) Przegląd formalny narzędzia z udziałem ekspertów. 11) Cykl pracy w celu implementacji rekomendacji i odpowiednich funkcjonalności. 12) Prezentacja narzędzia i konsultacje w grupie roboczej w ramach międzynarodowej konferencji. 13) Implementacja pozyskanych rekomendacji i optymizacja. 7. Podczas czynności wdrożenia/Testy używalności Wykonawca przeprowadzi czynności na istniejących treściach oraz wśród użytkowników platformy, w ramach których doprowadzi do szybkiego wypracowania działającego oprogramowania, które następnie jest dopracowywane i wielokrotnie testowane w okresie trwania projektu z użyciem treści multimedialnych, wskaźników zaangażowania i informacji zwrotnej od użytkowników. 8. Przedmiot Zamówienia dzieli się na elementy - Etapy techniczne, w ramach których należy wykonać Produkty określone odrębnie dla każdego Etapu. Każdy Etap techniczny jest niepodzielnym ze względu na odbiór (podlegającym jednorazowemu odbiorowi częściowemu) elementem Przedmiotu Umowy i Harmonogramu rzeczowo-finansowego. Szczegółowy zakres poszczególnych Etapów technicznych będzie stanowił element oferty Wykonawcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72413000-8


Dodatkowe kody CPV: 48221000-3, 72263000-6, 72268000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 835000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAPAC THEATRE AND PERFORMANCE ACROSS CULTURES
Email wykonawcy: info@tapac.co
Adres pocztowy: 86-90 Paul Street, London, EC2A 4NE
Kod pocztowy:
Miejscowość: LONDYN
Kraj/woj.: Zjednoczone Królestwo

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: UK

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 840000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 840000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 840000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.