eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Zakup paliw płynnych na potrzeby MZGK Sp. z o. o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-11

Ogłoszenie nr 500104031-N-2018 z dnia 11-05-2018 r.

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Zakup paliw płynnych na potrzeby MZGK Sp. z o. o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543118-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 43231132300000, ul. ul. Towarowa , 08530 Dęblin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 830 103, e-mail slaweko@mzgk.pl, faks 818 801 851.
Adres strony internetowej (url): www.mzgk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup paliw płynnych na potrzeby MZGK Sp. z o. o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/3/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych w systemie kart flotowych lub równoważnym. 2. Szacunkowa ilość zamawianego paliwa w okresie 36 miesięcy: olej napędowy ON w ilości 123 000 litrów, benzyna bezołowiowa E-95 w ilości 8 400 litrów. 3. Zakup paliw nie będzie czynnością jednorazową, lecz będzie realizowany sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę. 5. Zakup paliw płynnych odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał co najmniej jedną stację paliw w Dęblinie lub w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Towarowej 2D w Dęblinie i co najmniej jedną stację paliw położoną w odległości do 15 km od siedziby Zamawiającego w przypadku modernizacji lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego dokonywanie transakcji na stacji paliw znajdującej się na terenie miasta Dęblin lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 6. Zakup paliw płynnych odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy bezpośrednio do baków pojazdów MZGK Sp. z o. o. lub do pojemników służących do przewozu paliwa (kanistry). 7. Wykonawca na czas obowiązywania umowy zapewni bezpłatne wydanie kart flotowych lub równoważnych dokumentów umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliw płynnych na terenie całego kraju. Wykonawca w ciągu maksymalnie 15 dni roboczych od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekaże Zamawiającemu 20 kart flotowych lub równoważnych dokumentów. 8. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupionych paliw przez każdy z pojazdów Zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości zakupionego paliwa w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej lub równoważnej, posiadającej kod przypisany do każdego pojazdu. 9. Wykonawca zapewni kontrolę tankowania pojazdów polegającą na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego z kartą flotową lub równoważnym dokumentem w tankowanym pojeździe. 10. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za faktycznie zakupione ilości paliw płynnych według cen brutto obowiązujących na danej stacji paliw w chwili dokonania zakupu pomniejszonych o stały procentowy upust zaoferowany przez Wykonawcę podany w ofercie. Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zobowiązany będzie do stosowania upustu zaoferowanego w ofercie w stosunku do ceny. 11. Rozliczenia za faktycznie dokonane przez Zamawiającego zakupy dokonywane będą wg następujących okresów rozliczeniowych: od 1-go do 15-tego dnia miesiąca i od 16-tego do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Za termin dokonania płatności uważa się datę uznania rachunku bankowego Wykonawcy. 12. Do każdej faktury Wykonawca dołączy wykaz faktycznie dokonanych zakupów. 13. Płatność dokonywana będzie przez Zamawiającego przelewem w terminie 21 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09100000-0, 09132100-4, 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 478716.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 627366.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 627366.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 627366.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.