eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie robót budowlanych dla zadania "Budowa kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami podczyszczającymi przy ul. Św. Wawrzyńca - wylot A39"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-11

Ogłoszenie nr 500103928-N-2018 z dnia 11-05-2018 r.

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania "Budowa kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami podczyszczającymi przy ul. Św. Wawrzyńca - wylot A39"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537708-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500073271-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Inwestor Zastępczy - Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu działa w imieniu i na rzecz Miasta Poznania na podstawie Zarządzenia nr 371/2017/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 08 czerwca 2017r. w sprawie zasad zlecania i rozliczania z realizacji zadań powierzonych do wykonywania aktem założycielskim spółce Poznańskie Inwestycje Miejskie spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, a także pełnomocnictw udzielonych spółce przez Prezydenta Miasta Poznania w celu realizacji zadań inwestycyjnych oraz Wskazania do Realizacji przekazanego przez Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu - Dysponenta środków z budżetu Miasta Poznania przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego. W zakresie przygotowania i przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia publicznego Inwestor Zastępczy działa jako Pełnomocnik na podstawie art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla potrzeb niniejszego postępowania przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniach dot. postępowania, odwołania do "Zamawiającego", dot. każdorazowo Inwestora Zastępczego - Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o. za wyjątkiem Beneficjenta wadium i znwu wnoszonych w formie innej niż pieniężna (Beneficjent - Miasto Poznań).


I. 1) NAZWA I ADRES:

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 302689539, ul. Plac Wiosny Ludów 2, 61-831 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618842010, e-mail zamowienia.publiczne@pozim.pl, faks 618666004.
Adres strony internetowej (url): www.pozim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania "Budowa kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami podczyszczającymi przy ul. Św. Wawrzyńca - wylot A39"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIM/03/18/ZP24/2017-127

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: "Budowa kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami podczyszczającymi przy ul. Św. Wawrzyńca - wylot A39" polegających na: o przebudowie pasa drogowego w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, montażu urządzeń podczyszczających i przebudowy linii kablowej NN oświetlenia drogowego, o wykonaniu projektu wykonawczego konstrukcyjnego w zakresie żelbetowej płyty fundamentowej osadników wirowych oraz żelbetowej płyty stropowej komory przelewowej, o wykonaniu projektu zabezpieczenia ścian wykopu, o wykonaniu projektu odtworzenia nawierzchni, o opracowaniu projektu tymczasowej organizacji ruchu dla realizacji robót budowlanych, o opracowaniu Ramowej Instrukcji Eksploatacji i Konserwacji Urządzeń, Ogólna charakterystyka planowanej Inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest budowa i montaż urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe na istniejącej kanalizacji deszczowej przy ul. Św. Wawrzyńca w Poznaniu wylot A39. Zakres zadania obejmuje: - budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej kd 600 (od projektowanej studni SP poprzez projektowane osadniki OW-1 i OW-2, studnię separatora SEP do włączenia do projektowanej studni S1 na istniejącym kanale kd1200), - budowę studni rozdziału z przelewem (oznaczonej SP) w miejscu istniejącej komory na sieci kd1200, - budowę i montaż urządzeń podczyszczających ścieki opadowe i roztopowe oznaczone OW-1, OW-2, SEP (dwukomorowy osadnik wirowy, separator substancji ropopochodnych), - nadbudowę studni S1 na istniejącym kanale kd1200, - przełożenie kabli energetycznych eANN niskiego napięcia w miejscu kolizji z projektowaną studnią SP, - odtworzenie nawierzchni jezdni i otworzenie terenu po wykonanych robotach budowlanych. 2. Opis wg słownika CPV: 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących czynności przy realizacji robót: a) wykonania organizacji objazdów, przejazdów, dróg tymczasowych i czasowej organizacji ruchu, b) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej robót budowlanych, c) doprowadzenia do wymaganego przez Zamawiającego stanu istniejącego przed rozpoczęciem realizacji Przedmiotu Umowy terenu budowy, a także dróg, nieruchomości, czy też innych obiektów osób trzecich, jeżeli zostały naruszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, d) przygotowania dokumentacji powykonawczej w 3 egz. oraz w wersji elektronicznej (zapis na płycie DVD lub dysku zewnętrznym w formacie .pdf oraz .dwg), e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zwanym dalej planem "BiOZ")-wykonanie w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (zapis na płycie DVD lub dysku zewnętrznym w formacie .pdf), f) opracowania Programu Zapewnienia Jakości, g) uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, h) uzgodnienia z właściwym zarządcą drogi okoliczności związanych z transportem materiałów i urządzeń na potrzebny realizacji Przedmiotu Umowy, dotyczących dróg znajdujących się bezpośrednim sąsiedztwie terenu budowy, i) skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45255600-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1752663.57
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WUPRINŻ S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Straży Ludowej 35
Kod pocztowy: 60-465
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2096740.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2096740.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2096740.43
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W sprawach nieuregulowanych SIWZ (i odpowiednio ogłoszeniem o zamówieniu), bądź w sytuacji rozbieżności zapisów SIWZ (odpowiednio ogłoszenia o zamówieniu) w stosunku do Ustawy, odpowiednie zastosowanie i nadrzędne znaczenie mają przepisy Ustawy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.