eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Świadczenie usług w ramachZapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu olkuskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-10

Ogłoszenie nr 500103028-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.

Zarząd Powiatu w Olkuszu: Świadczenie usług w ramach: Zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu olkuskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545583-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Olkuszu, Krajowy numer identyfikacyjny 27625504500000, ul. ul. Mickiewicza 2, 32300 Olkusz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 032 6430414, 6476670, e-mail przetargi@sp.olkusz.pl, faks 326 430 490.
Adres strony internetowej (url): www.sp.olkusz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w ramach: Zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu olkuskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZP.272.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów w celu realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczego w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Olkuszu. Zamówienie składa się z czterech niezależnych części: Część I. Pełnienie funkcji psychologa; Część II. Pełnienie funkcji terapeuty SI; Część III. Pełnienie funkcji logopedy; Część IV. Pełnienie funkcji fizjoterapeuty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia. CZĘŚĆ I Nazwa usługi Pełnienie funkcji psychologa Liczba godzin 578 Liczba godzin tygodniowo Do 17 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zasady ogólne dotyczące wszystkich części zamówienia. Realizacja zamówienia Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 Termin realizacji Do 31.12.2018 r. CZĘŚĆ II Nazwa usługi Pełnienie funkcji terapeuty SI Liczba godzin 578 Liczba godzin tygodniowo Do 17 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zasady ogólne dotyczące wszystkich części zamówienia. Realizacja zamówienia Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 Termin realizacji Do 31.12.2018 r. CZĘŚĆ III Nazwa usługi Pełnienie funkcji logopedy Liczba godzin 578 Liczba godzin tygodniowo Do 17 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zasady ogólne dotyczące wszystkich części zamówienia. Realizacja zamówienia Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 Termin realizacji Do 31.12.2018 r. CZĘŚĆ IV Nazwa usługi Pełnienie funkcji fizjoterapeuty Liczba godzin 578 Liczba godzin tygodniowo Do 17 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zasady ogólne dotyczące wszystkich części zamówienia. Realizacja zamówienia Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 Termin realizacji 31.12.2018 ZASADY OGÓLNE - dotyczą wszystkich części zamówienia. 1. Zamówienie będzie realizowane w ramach działań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczego w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Olkuszu, do zadań którego należy: 1) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka; 2) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej, psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej; 3) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom; 4) organizowanie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59 z późn. zm.), w wymiarze do 5 godzin tygodniowo dla danego dziecka, oraz - w zależności od potrzeb dziecka - dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów; 5) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym: a) zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach, b) prowadzenie akcji informacyjnych, c) monitorowanie działań związanych z udzielaniem pomocy dzieciom i ich rodzinom. 2. Ośrodek może: 1) udzielać dzieciom i ich rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3-go roku życia; 2) zapewniać specjalistyczną opiekę dziecku i jego rodzinie, w tym opiekę pielęgniarską, związaną z procesem rehabilitacji dziecka, w zależności od ich potrzeb; 3) zapewniać konsultacje lekarzy różnych specjalności, w zależności od potrzeb dziecka. 3. W celu zapewnienia dziecku konsultacji lekarzy różnych specjalności, usług rehabilitacji terapii, opieki, w tym opieki pielęgniarskiej, oraz innych form kompleksowej pomocy ośrodek współpracuje z podmiotem wykonującym działalność leczniczą, ośrodkiem pomocy społecznej oraz jednostkami organizacyjnymi systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej. 4. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej ul. Legionów Polskich 3 w Olkuszu lub w domu rodzinnym dziecka na terenie powiatu olkuskiego w odległości do 40 km od siedziby zamawiającego. 5. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. 6. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. 7. Zajęcia mogą być prowadzone zgodnie z załączonym harmonogramem pracy oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrektora PPP w Olkuszu od poniedziałku do czwartku w godzinach od 17:00 do godz. 19:00, w piątek od godz. 16.00 do godz. 19.00 w gabinetach PPP; w godzinach pracy PPP, tj . Nr gabinetu poniedziałek wtorek środa czwartek piątek 5 13.00-17.00 ------------------- ------------------ 13.00-17.00 12.00-16.00 8 ------------------ ------------------- ------------------ ----------------- 14.00-16.00 9 ------------------ 13.00-17.00 13.00-17.00 13.00-17.00 ---------------- 11 ------------------ ------------------- ------------------- ------------------ 14.00-16.00 16 ------------------ ------------------- ------------------- ------------------ 14.00-16.00 17 13.00-17.00 ------------------- ------------------- ------------------ SDŚ 8.00-12.00 ------------------ 8.00-17.00 8.00-17.00 12.00-16.00 oraz w domu rodzinnym dziecka zgodnie z ustaleniami. 8. Zajęcia w ramach wczesnego wspomagania są prowadzone indywidualnie z dzieckiem i jego rodziną. 9. W celu rozwijania kompetencji społecznych i komunikacyjnych przygotowujących dziecko do funkcjonowania w życiu społecznym zajęcia w ramach wczesnego wspomagania mogą być prowadzone w grupie, z udziałem rodzin dzieci lub innych dzieci objętych wczesnym wspomaganiem. Liczba dzieci w grupie nie może przekraczać 3. 10. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności ustalenie, na podstawie diagnozy poziomu funkcjonowania dziecka zawartej w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny dziecka, uwzględniających rozwijanie aktywności i uczestnictwa dziecka w życiu społecznym oraz eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego funkcjonowanie. 11. Do Wykonawcy należy również: 1) nawiązanie współpracy z: a) podmiotami, w których dziecko jest objęte oddziaływaniami terapeutycznymi, w celu zapewnienia spójności wszystkich oddziaływań wspomagających rozwój dziecka, b) podmiotem leczniczym w celu zdiagnozowania potrzeb dziecka wynikających z jego niepełnosprawności, zapewnienia mu wsparcia medyczno-rehabilitacyjnego i zalecanych wyrobów medycznych oraz porad i konsultacji dotyczących wspomagania rozwoju dziecka, c) ośrodkiem pomocy społecznej w celu zapewnienia dziecku i jego rodzinie pomocy, stosownie do ich potrzeb; 2) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania, zwanego dalej "programem", z uwzględnieniem działań wspomagających rodzinę dziecka w zakresie realizacji programu oraz koordynowania działań osób prowadzących zajęcia z dzieckiem; 3) udzielanie pomocy w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych w kontaktach z dzieckiem: wzmacnianie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicami i dzieckiem, rozpoznawanie zachowań dziecka i utrwalanie właściwych reakcji na te zachowania, 4) udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem; 5) identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym, oraz pomoc w przystosowaniu warunków w środowisku domowym do potrzeb dziecka oraz w pozyskaniu i wykorzystaniu w pracy z dzieckiem odpowiednich środków dydaktycznych i niezbędnego sprzętu, 6) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 7) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie, stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny, oraz planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania. 8) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej, psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej oraz wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania działań prowadzonych w ramach programu. Program określa w szczególności: 1) sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania dziecka, wzmacnianie jego uczestnictwa w życiu społecznym i przygotowanie do nauki w szkole, eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 2) wsparcie rodziny dziecka w zakresie realizacji programu; 3) w zależności od potrzeb - zakres współpracy; 4) sposób oceny postępów dziecka. 13.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia arkusza obserwacji dziecka, który zawiera: 1) imię i nazwisko dziecka; 2) numer opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz datę wydania tej opinii; 3) ocenę sprawności dziecka w zakresie: motoryki dużej, motoryki małej, percepcji, komunikacji, rozwoju emocjonalnego i zachowania; 4) ocenę postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) informacje dotyczące poszczególnych zajęć realizowanych w ramach wczesnego wspomagania. 14. Zamawiający zastrzega sobie, prawo wizytacji prowadzonych zajęć w każdym czasie, badania jego efektywności, frekwencji uczestników oraz prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją zajęć. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie: 1) prawo do odstąpienia od umowy po uprzednim jednorazowym pisemnym wezwaniu Wykonawcy do usunięcia uchybień w dodatkowym terminie. 15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 Wzór umowy jest taki sam dla każdej z części przedmiotu zamówienia Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9


Dodatkowe kody CPV: 85121270-6, 85312500-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie funkcji psychologa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnienia tą część postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie funkcji terapeuty SI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34680.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dorota Juniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Studzienna 18
Kod pocztowy: 32-310
Miejscowość: Klucze
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pełnienie funkcji logopedy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnienia tą część postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pełnienie funkcji fizjoterapeuty

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W tej części zamówienia do upływu terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta. Zamawiający unieważnienia tą część postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.