eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › "Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjno-turystycznej we wsiach Skarżyce i Godzieszówek"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-10

Ogłoszenie nr 500102893-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.

Gmina Strzegom: "Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjno-turystycznej we wsiach Skarżyce i Godzieszówek"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedsięwzięcie dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 działanie operacyjne w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535939-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strzegom, Krajowy numer identyfikacyjny 89071837200000, ul. ul. Rynek 38, 58150 Strzegom, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (074) 856-05-99, e-mail strzegom@strzegom.pl, faks (074 ) 856-05-16.
Adres strony internetowej (url): www.bip.strzegom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjno-turystycznej we wsiach Skarżyce i Godzieszówek"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIiZP.271.14.2018.IP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjno-turystycznej we wsiach Skarżyce i Godzieszówek. Przedsięwzięcie dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 działanie operacyjne w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: - CZĘŚĆ 1 - ZADANIE NR 1 Budowa miejsca rekreacyjno-turystycznego w Skarżycach - CZĘŚĆ 2 - ZADANIE NR 2 Budowa miejsca rekreacyjno-turystycznego w Godzieszówku Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie poszczególnych zadań, to jest na CZĘŚĆ 2 - ZADANIE 1 i/lub na CZĘŚĆ 2 - ZADANIE 2. Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z wykonania zamówienia w razie nie otrzymania dofinansowania. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 2.2.1 CZĘŚĆ 1 - ZADANIE NR 1 - Budowa miejsca rekreacyjno-turystycznego w Skarżycach. 2.2.1.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsca rekreacyjno-turystycznego w Skarżycach na działkach nr 111/4 i 80 wg dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową KONSTRUKCJON Świebodzice, ul. Marii Skłodowskiej Curie 18b/2 wraz z usunięciem kolizji z siecią elektroenergetyczną - przebudową istniejącej linii napowietrznej nN. 2.2.1.2 Zakres robót objęty jest pozwoleniami na budowę: - decyzja nr 1463/2014 z dnia 01.12.2014r. - budowa placu zabaw wraz z altaną i niezbędną infrastrukturą techniczną przewidziana w miejscowości Skarżyce - decyzją nr 365/2015 z dnia 01.04.2015r. - roboty budowlane obejmujące przebudowę sieci nN w ramach zadania "Budowa placu zabaw wraz z altaną i niezbędną infrastrukturą techniczną" przewidziane do realizacji w miejscowości Skarżyce. 2.2.1.3 Zakres zamówienia obejmuje między innymi wykonanie: Część A) a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) nawierzchnia z kostki granitowej, d) nawierzchnia placu zabawa e) dostawa i montaż urządzeń zabawowych (piaskownica, zestaw zabawowy, huśtawka równoważna, huśtawka wahadłowa podwójna, sprężynowiec, tablica z regulaminem) f) dostawa i montaż ławek, ławostołu, koszy na śmieci, g) wykonanie ogrodzeń, i) humusowanie nawierzchni i założenie trawnika, j) wykonanie drewnianej altany, k) dostawa i montaż grilla, l) roboty elektryczne - wykonanie zestawu złączowo-pomiarowego, linii kablowej oraz instalacji oświetleniowej, siły gniazd wtyczkowych altany ł) dostawa i montaż ozdobnej beczki na deszczówkę z kranem umożliwiającym nalewanie wody do konewek (poj. min. 500 l - max 1000 l), kolor brązowy lub zielony, z tworzywa odpornego na warunki atmosferyczne, m) wykonanie i montaż kolorowej tablicy informacyjno-turystycznej z blachy laminowanej odpornej na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV, grubość min. 6 mm, format 2xa0 - 1189x1682 (szczegółową treść dostarczy Zamawiający - w tym mapa oraz opisy), montaż na stelażu metalowym w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, n) dostawa i montaż pojedynczych stojaków na rowery (5 szt.), rura ze stali ocynkowanej, malowana lakierem bezbarwnym. Część B) a) demontaż istniejącego słupa, b) demontaż opraw oświetlenia drogowego z przeznaczeniem do ponownego montażu, c) montaż oprawy oświetlenia drogowego na nowym słupie, d) montaż słupa oświetleniowego, e) demontaż istniejących przewodów, f) zabudowa ograniczników przepięć, g) przełożenie istniejących przewodów, h) montaż kabla i przewodów nN. 2.2.1.4 Część B nie jest objęta dofinansowaniem. 2.2.1.5 W ramach Części 1- Zadania nr 1 należy wycenić część A i B. 2.2.1.6 Przebudowę sieci nN należy realizować uwzględniając uwagi zamieszczone w pismach instytucji opiniujących i uzgadniających. 2.2.1.7 Uwaga: w związku z rozbieżnościami w opisach informujemy, że Zamówienie nie obejmuje dostawy karuzeli, podłogę wiaty wykonać jako drewnianą z desek dębowych gr. 25 mm łączonych na pióro-wpust. 2.2.1.8 Przy zamawianiu materiałów oraz urządzeń i materiałów w pierwszej kolejności należy uwzględnić wymogi wskazane w załączniku nr 1 do projektu wykonawczego. 2.2.1.9 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę. 37535200-9 - Wyposażenie placu zabaw. 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń. 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg. 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne. 34928210-3 - Wiaty drewniane. 2.2.1.10 Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowej i STWiORB stanowiącymi Załącznik do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, w/w dokumentacją, uzgodnieniami branżowymi stanowiącymi element projektu budowlanego, STWiORB oraz obowiązującymi przepisami i normami. Dokumentacja projektowa obejmuje: 1) projekt budowlany, 2) projekt wykonawczy, 3) projekt budowlany branża elektryczna - przebudowa sieci nN, 4) projekt wykonawczy branża elektryczna - przebudowa sieci nN, 5) specyfikacje techniczne - branża konstrukcjno-budowlana, 6) specyfikacja techniczna - roboty instalacji elektrycznych. 2.2.2 CZĘŚĆ 2 - ZADANIE NR 2 - Budowa miejsca rekreacyjno-turystycznego w Godzieszówku. 2.2.2.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsca rekreacyjno-turystycznego w Godzieszówku na działkach nr 74 i 159 wg dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową mgr inż. arch. Ewa Ostapińska, 58-100 Świdnica, ul. Zmorskiego 29. 2.2.2.2 Zakres robót objęty jest pozwoleniami na budowę: - decyzja nr 1506/2015 - budowa placu zabaw wewnętrznej linii zasilającej oraz zjazdy z drogi powiatowej nr 2883D w miejscowości Godzieszówek i niezbędną infrastrukturą techniczną przewidziana w miejscowości Skarżyce. 2.2.2.3 Zakres zamówienia obejmuje między innymi wykonanie: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) nawierzchnie utwardzone mineralne utwardzone oraz z kostki brukowej, d) wykonanie drewnianej altany, e) dostawa ław - 3 szt. i stołów drewnianych - 3 szt. (wykonane z drewna dębowego lub jesionowego, grubość blatu, siedzisk i oparć min. 4 cm, wymiary: stoły długość min. 180 cm, szerokość 80-100 cm, ławy z oparciem długość min 180 cm, impregnowane, malowane olejem do drewna, kolor do uzgodnienia z inwestorem), f) wykonanie ogrodzeń, g) humusowanie nawierzchni i założenie trawnika h) nasadzenia drzew i krzewów, i) roboty elektryczne - wykonanie zasilania i instalacji altany oraz oświetlenia placu j) dostawa i montaż ozdobnej beczki na deszczówkę z kranem umożliwiającym nalewanie wody do konewek (poj. min. 500 l - max 1000 l), kolor brązowy lub zielony, z tworzywa odpornego na warunki atmosferyczne, k) wykonanie i montaż kolorowej tablicy informacyjno-turystycznej z blachy laminowanej odpornej na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV, grubość min. 6 mm, format 2xA0 - 1189x1682 (szczegółową treść dostarczy Zamawiający - w tym mapa oraz opisy), montaż na stelażu metalowym w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, l) dostawa i montaż pojedynczych stojaków na rowery - 5 szt. (rura ze stali ocynkowanej, malowana lakierem bezbarwnym). 2.2.2.4 Uwaga: Zamówienie nie obejmuje wykonania placu zabaw. W ramach zamówienia należy wykonać tylko ogrodzenie od strony placu zabaw o wysokości 1 m oraz wykonać okablowanie elektryczne od lampy oświetleniowej do Ogrodzenia i przygotować pod rozbudowę o plac zabaw wykonaną w terminie późniejszym. Zamówienie nie obejmuje również wykonania zadaszonej osłony na kosz 2.2.2.5 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę. 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń. 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg. 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne. 34928210-3 - Wiaty drewniane. 2.2.2.6 Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowej i STWiORB, stanowiącymi Załącznik do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, w/w dokumentacją, uzgodnieniami branżowymi stanowiącymi element projektu budowlanego, STWiORB oraz obowiązującymi przepisami i normami. Dokumentacja projektowa obejmuje: 1) projekt budowlany 2) projekt wykonawczy 3) projekt wykonawczy część instalacje elektryczne 4) specyfikacje techniczne - roboty ogólnobudowlane 5) specyfikacja techniczna - instalacje elektryczne 2.3 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny, wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, max. okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. 2.4 Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny ilości robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz niniejszą SIWZ. Przedmiary robót dołączone do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiary robót nie mogą stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. Ewentualny brak, w przedmiarach robót elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. W cenie ryczałtowej należy ująć wszystkie roboty i prace, gdziekolwiek je opisano lub zasugerowano w opisie przedmiotu zamówienia (czytając łącznie wszystkie dokumenty), ale również te, które nie zostały opisane lub zasugerowane, ale w domyśle są niezbędne dla prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną, wykonania przedmiotu umowy i jego prawidłowego funkcjonowania. 2.5 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 2.6 W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.7 Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje: - wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji projektowej, - organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, - sporządzenie planu BIOZ, - obsługę geodezyjną całości inwestycji, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, - uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania, - wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń potrzebnych do odbioru inwestycji, - doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi, - montaż na obiekcie tablic informacyjnych o dofinansowaniu inwestycji (tablice przekaże Zamawiający), - opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu(jeżeli będą wymagane), - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z warunkami wydanymi przez zakłady branżowe w tym poinformowania z odpowiednim wyprzedzeniem o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót (w tym m in.: TAURON Dystrybucja S.A.). Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania prac. Opłaty za nadzory jednostek branżowych leżą po stronie Wykonawcy. Wszystkie warunki wykonania i odbiorów określone przez zakłady branżowe stanowią załącznik do dokumentacji projektowej. 2.8 Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia rozwiązania zamiennego w porozumieniu z Projektantem. 2.9 W terminie 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, uwzględniający poszczególne elementy robót i terminy ich wykonania. Harmonogram powinien zwierać podział na elementy robót, które po ich całkowitym zakończeniu mogą być odebrane i rozliczane fakturami częściowymi. W harmonogramie należy uwzględnić że ostatnia faktura nie powinna być niższa niż 10% wynagrodzenia. 2.10 Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni po podpisaniu umowy kosztorys, sporządzony w oparciu o przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy. Jeżeli wykonawca uzna, iż przedmiary nie obejmują pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. 2.11 Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21). 2.12 Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. 2.13 Zatrudnienie na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ziemne b) roboty konstrukcyjne, c) roboty wykończeniowe, d) roboty związane z wykonaniem ogrodzeń, e) roboty instalacyjne elektryczne, f) roboty brukarskie i związane z zagospodarowaniem terenu. 2.14 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 2.13. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.15 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 2.13 w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - powinna jednak zawierać: imię i nazwisko osób, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.16 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.13 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.13 czynności. 2.17 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 37535200-9, 45342000-6, 45233250-6, 45310000-3, 34928210-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Budowa miejsca rekreacyjno-turystycznego w Skarżycach"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 239958.58
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@zuk.strzegom.pl
Adres pocztowy: Aleja Wojska Polskiego 75
Kod pocztowy: 58-150
Miejscowość: Strzegom
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 358700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 358700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 358700.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: I. Wartość: 34.191,00 zł. II. Wartość: 4.600,00 zł. III. Wartość: 19.300,00 zł.

IV.8) Informacje dodatkowe:

I. W zakresie: Altana. Nazwa i adres podwykonawcy: GEISSER Sp. z o.o., ul. Ciernie 39G, 58-160 Świebodzice. II. W zakresie: Prace ziemne. Nazwa i adres podwykonawcy: "STA-DAR" Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane Dariusz Stańczyk, ul. Metalowców 2, 58-160 Świebodzice. III. W zakresie: Prace elektryczne. Nazwa i adres podwykonawcy: Firma Wielobranżowa ESB-ELEKTRO Sebastian Bachórz, ul. Jeleniogórska 9, 58-160 Świebodzice.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Budowa miejsca rekreacyjno-turystycznego w Godzieszówku"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82115.26
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@zuk.strzegom.pl
Adres pocztowy: Aleja Wojska Polskiego 75
Kod pocztowy: 58-150
Miejscowość: Strzegom
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111800.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: I. Wartość: 33.300,00 zł. II. Wartość: 27.200,00 zł. III. Wartość: 13.100,00 zł.

IV.8) Informacje dodatkowe:

I. W zakresie: Plac zabaw. Nazwa i adres podwykonawcy: FREEKIDS S.C. Andruszewski Zbigniew, Gąsiorek Artur, Trzęsowice 32, 55-106 Zawonia. II. W zakresie: Prace ziemne. Nazwa i adres podwykonawcy: "STA-DAR" Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane Dariusz Stańczyk, ul. Metalowców 2, 58-160 Świebodzice. III. W zakresie: Prace elektryczne. Nazwa i adres podwykonawcy: Firma Wielobranżowa ESB-ELEKTRO Sebastian Bachórz, ul. Jeleniogórska 9, 58-160 Świebodzice.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.