eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu nawierzchni w rejonie budynków przy ul. Bronisławy 29 a i b, ul. Koszalińskiej 37, ul. Zadole 44a i b, ul. Gdańskiej 16 i 22 w Katowicach w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-10

Ogłoszenie nr 500102889-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu nawierzchni w rejonie budynków przy ul. Bronisławy 29 a i b, ul. Koszalińskiej 37, ul. Zadole 44a i b, ul. Gdańskiej 16 i 22 w Katowicach w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536803-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): http://www.kzgm.katowice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu nawierzchni w rejonie budynków przy ul. Bronisławy 29 a i b, ul. Koszalińskiej 37, ul. Zadole 44a i b, ul. Gdańskiej 16 i 22 w Katowicach w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.021.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu nawierzchni w rejonie budynków przy ul. Bronisławy 29a i b, ul. Koszalińskiej 37, ul. Zadole 44a i b, ul. Gdańskiej 16 oraz 22 w Katowicach w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018. 2. Zamówienie podzielone jest na 4 części: Część 1: Remont nawierzchni drogi dojazdowej i utwardzenie nawierzchni w rejonie budynków przy ul. Bronisławy 29a i b w Katowicach wraz z wykonaniem operatu geodezyjnego powykonawczego. Droga posiada nawierzchnię bitą, która jest zdegradowana, a tym samym uniemożliwiona jest jej dalsza eksploatacja. W zakres prac wchodzi wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej dla drogi, utwardzenie terenu płytami ażurowymi i wykonanie chodników na wydeptach. Łączna powierzchnia drogi wynosi 137,2 m2, łączna powierzchnia terenu utwardzonego 169,4 m2, łączna powierzchnia chodników 51,6 m2. Część 2: Remont nawierzchni drogi dojazdowej i chodników w rejonie budynków przy ul. Koszalińskiej 37 w Katowicach wraz z wykonaniem operatu geodezyjnego powykonawczego. Droga posiada nawierzchnię z trylinki. Jest w stanie zdegradowanym i uniemożliwiającym dalszą eksploatację. W zakres prac wchodzi wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej dla poszerzonej drogi, utwardzenie terenu, przesunięcie części chodników i wykonanie na nich nowej nawierzchni z kostki brukowej. Łączna powierzchnia drogi wynosi 705,7 m2, zaś łączna powierzchnia chodników 160,8 m2. Część 3: Remont nawierzchni drogi technologicznej przy ul. Gdańskiej 16 w Katowicach. Asfaltowa nawierzchnia drogi jest bardzo zniszczona, w stanie utrudniającym komunikację. W zakres prac wchodzi wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej. Łączna powierzchnia wynosi 130 m2. Część 4: Wybrukowanie ścieżek pomiędzy budynkami przy ul. Zadole 44a, 44b i Gdańska 22 w Katowicach wraz z wykonaniem operatu geodezyjnego powykonawczego. Obecnie trakty posiadają nawierzchnię bitą lub stanowią tylko wydepty na terenach zielonych. Nawierzchnia jest zniszczona, zabłocona, w stanie utrudniającym komunikację. W zakres prac wchodzi wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej. Łączna powierzchnia wynosi 725,0 m2. 3. Prace będą prowadzone w sąsiedztwie zamieszkanych budynków. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania na bieżąco dróg komunikacyjnych do budynków oraz czystości chodników, dróg i terenów objętych robotami. 4. Zamawiający wymaga, dla każdej części, zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 108 ze zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w przedmiarze robót tj. roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu prac ziemnych, drogowych oraz prace towarzyszące. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 5. Jeżeli STWiOR lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Tam, gdzie w STWiOR lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6), przedmiary robót (załącznik nr 7) oraz dokumentacja, tj. mapy, przekroje, rzuty (załącznik nr 8). UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45233251-3, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont nawierzchni drogi dojazdowej i utwardzenie nawierzchni w rejonie budynków przy ul. Bronisławy 29a i b w Katowicach wraz z wykonaniem operatu geodezyjnego powykonawczego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69626.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Email wykonawcy: zuim@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Śmiłowskiego 15
Kod pocztowy: 41-100
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79818.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79818.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79818.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont nawierzchni drogi dojazdowej i chodników w rejonie budynków przy ul. Koszalińskiej 37 w Katowicach wraz z wykonaniem operatu geodezyjnego powykonawczego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 163911.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JALPOL Sp. z o.o
Email wykonawcy: jalpol@poczta.pl
Adres pocztowy: ul. Teatralna 9/802
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199180.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199180.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199180.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont nawierzchni drogi technologicznej przy ul. Gdańskiej 16 w Katowicach.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2017, poz. 1579 ze zmianami) unieważnił postępowanie, ponieważ do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.04.2018, do godziny 08:45 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części 3 postępowania.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wybrukowanie ścieżek pomiędzy budynkami przy ul. Zadole 44a, 44b i Gdańska 22 w Katowicach wraz z wykonaniem operatu geodezyjnego powykonawczego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 118733.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o
Email wykonawcy: zuim@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Śmiłowskiego 15
Kod pocztowy: 41-100
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137177.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137177.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137177.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.