eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedziana Góra › Remont łazienek i szatni w Zespole Szkół w Kostomłotach Drugich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-10

Ogłoszenie nr 500102637-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.

Gmina Miedziana Góra: Remont łazienek i szatni w Zespole Szkół w Kostomłotach Drugich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu "Rozwój infrastruktury edukacyjnej wraz z wyposażeniem na terenie Gminy Miedziana Góra" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.4 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej" Osi 7 "Sprawne usługi publiczne" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542812-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miedziana Góra, Krajowy numer identyfikacyjny 29101032300000, ul. ul. Urzędnicza 18, 26085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 303-16-26, e-mail anna.zolbach@miedziana-gora.pl, faks 41 303-16-05.
Adres strony internetowej (url): http://www.miedziana-gora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont łazienek i szatni w Zespole Szkół w Kostomłotach Drugich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGPOS.271.22.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje remont: a) 2 łazienek (jednej dla dziewczynek i jednej dla chłopców) przy sali gimnastycznej, b) 2 kompleksy szatniowe: hall, szatnia, WC, natryski (jeden dla dziewczynek i jeden dla chłopców) przy sali gimnastycznej, c) 6 łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych (3 dla dziewczynek i 3 dla chłopców) znajdujących się w innej części budynku Szkoły Podstawowej, Remont pomieszczeń sanitarnych będzie polegał na wykonaniu nowych okładzin ściennych, nowych posadzek, wymianie armatury i urządzeń sanitarnych (miki ustępowe i umywalki), wymianie zalanych sufitów podwieszanych, obudowie płytami gipsowo-kartonowymi widocznych instalacji sanitarnych, wymianie drzwi wejściowych do pomieszczeń z korytarza, montażu nowych osłon na kaloryfery, malowaniu ścian i sufitów remontowanych pomieszczeń. W pomieszczeniu natrysków należy dodatkowo wykonać nowe murowane kabiny prysznicowe. Prace murarskie i tynkarskie: - wykonanie kabin prysznicowych, - uzupełnienie tynków po skutej glazurze - poszerzenie otworów drzwiowych Prace instalacyjne: - wymiana pionów instalacji kanalizacyjnej Wykończenie pomieszczeń: - sufity w łazienkach projektuje się jako podwieszane z płyt kartonowo - gipsowych zamontowanych na ruszcie metalowym pojedynczym, - ściany wewnętrzne w sanitariatach wyłożone glazurą, w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, na wysokości 200 cm, - posadzki z płytek terakota o wymiarach min. 30 x 30 cm w gatunku i odporności na ścieranie - 5 stopień ścieralności, - sufity i ściany powyżej glazury malowane farbami emulsyjnymi w uzgodnionym kolorze z Zamawiającym, - drzwi zewnętrzne sanitariatów płytowe pełne, wewnętrzne płytowe z szybką (w WC), - w pomieszczeniach sanitarnych dla osób niepełnosprawnych montaż uchwytów i poręczy. Obowiązkiem Wykonawcy jest uporządkowanie pomieszczeń po zakończonych pracach remontowych i montażowych. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) przedmiarach b) STWiOR, projektach, które stanowią załącznik nr 8 SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45330000-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 111494.78
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane PER-MIR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piekoszowska 359D
Kod pocztowy: 25-645
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.