To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-09
Ogłoszenie nr 500101298-N-2018 z dnia 09-05-2018 r.
Szkoła Podstawowa : Remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej w Kobylinie-Borzymach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530073-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa , Krajowy numer identyfikacyjny 000599675,
ul. ul. Lipowa
17,
18-204
Kobylin-Borzymy , woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862743008, e-mail
magdastyp@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zskobylinborzymy.superszkolna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej w Kobylinie-Borzymach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tytuł postępowania: Remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej w Kobylinie-Borzymach 2) Krótki opis przedmiotu zamówienia: - Demontaż boksów: wszystkie istniejące wieszaki oraz boksy stalowe - ok. 152,0 m2 zostaną usunięte przez Zamawiającego. Zakup szafek metalowych. Planuje się zakup szafek metalowych o wymiarach 48x148x150 cm, oraz o wymiarach 48x148x180 cm każdy moduł zawiera 10 przedziałów, ustawienie 25 modułów zapewnia obsłużenie 250 uczniów. Zakupu szafek dokona Zamawiający we własnym zakresie. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał montaż szafek. - Posadzka w wejściu i biegi schodowe. Istniejące płytki gres należy skuć usuwając warstwy betonowe o słabej wytrzymałości. Następnie należy wylać warstwę wyrównawczą gr 5 cm ze wzmocnieniem z siatki stalowej. W wylewce należy wykonać dylatację dzielącą powierzchnię na kwadraty 2,0 x 2,0 m dylatację oddzielającą posadzkę od ścian. Na wylewce ułożyć gres antypoślizgowy, wykonać cokolik na ścianach o wysokości 10 cm. - Posadzka w szatni i pom 1 i 2. W związku z tym, że istniejące płytki gres są trwale związane z podłożem, należy powierzchnie płytek oczyścić i zagruntować np. CT19 lub ATLAS GRUNTO-PLAST - warstwa szczepna na trudne podłoża lub preparatem równoważnym, poprawiając przyczepność do podłoża, tworząc szorstką warstwę szczepną pod nowy gres antypoślizgowy na kleju elastycznym. Gres ułożyć wg wzoru zgodnie z koncepcją wystroju szatni, wykonać cokolik z płytek gres na ścianach o wysokości 10 cm. - rurociągi instalacji centralnego ogrzewania przebiegające w poziomej płaszczyźnie pod sufitem należy obudować płytami z kartongipsu na stelażu stalowym (uprzednio na rurociągach uzupełnić izolację cieplną) . - Ściany. Planuje się oczyszczenie ścian z łuszczących się warstw starej farby, wykonanie zaprawek gipsowych w miejscach mocowania krat usuniętych boksów. Przekucie otworu drzwiowego ze świetlicy do pomieszczenia nr 2. Wykonanie zagruntowania ścian oraz pomalowanie zmywalną farbą lateksową. Na obudowach rurociągów c. o. oraz na wskazanych ścianach w koncepcji wystroju szatni - zamontować fototapety 3D XXL. Na wskazanych w koncepcji wystroju wnętrz - fragmentach ścian - ułożyć płyty gresowe w formie deski . - Sufit - wykonanie zaprawek gipsowych w miejscach mocowania krat usuniętych boksów, zagruntowanie sufitu oraz pomalowanie farbą emulsyjna na biało. - Stolarka drzwiowa do pomieszczenia nr 1 i 2 od strony korytarza należy zamontować drzwi aluminiowe 2,10m x2,10m i 1,50m x 2,10m dwuskrzydłowe oszklone szkłem bezpiecznym P4. Ze świetlicy do pomieszczenia nr 2 należy przekuć ścianę i zamontować drzwi płytowe z pasami szkła o wym. 2,05x1,10m. Pozostałe drzwi znajdują się w złym stanie technicznym i należy je wymienić na nowe - szt 2 o wymiarach 1,20x2,10 m i 1 szt - o wym. 0,80x2,10 m. 1 szt drzwi przenieść do pomieszczenia węzła. - Oświetlenie. Planuje się montaż 16-stu sztuk opraw oświetleniowych ledowych w miejsce istniejących punktów oświetleniowych w tym po 4 oprawy w pomieszczeniu 1 i pomieszczeniu 2 przeznaczonych na cele świetlicy przyszkolnej Oprawy LED o mocy 24 W każda, które zapewnią odpowiednią ilość światła zgodną z obowiązującymi normami. Włącznik światła pozostanie w dotychczasowym miejscu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jak również w przedmiarach robót. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania, prac i dostaw przewidzianych w załączonych przedmiarach. Zamawiający ponadto przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego do wykonania a rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym. Załącznik nr 1a - dokumentacja projektowa, Załącznik nr 1b - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznik nr 1c - przedmiar robót. 4) Zamawiający żąda wstawienia drzwi płytowych takich samych jak istniejące w obiekcie z ościeżnicą regulowaną drewnianą firmy DRE kolor jesion lub równoważne. Drzwi montowane na trzy zawiasy, klamki w kolorze stalowym, otwory drzwiowe zweryfikować w naturze po zdemontowaniu starych drzwi. Zamawiający również zastrzega możliwość zmiany kolorystyki płytek. Ostateczną kolorystykę należy uzgodnić z zamawiającym w trakcie realizacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45442100-8, 45421000-4, 45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95912.12
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Instalacyjny "DOMET" s.c Krzysztof Pupik, Grażyna Pupik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
145118.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1018,27 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Modernizacja infrastruktury społecznej na terenie Gminy Udanin
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.