To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-09
Ogłoszenie nr 500101131-N-2018 z dnia 09-05-2018 r.
Gmina Wierzbica: Wymiana pokrycia dachowego wraz z naprawą konstrukcji dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Polanach w gminie Wierzbica.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539010-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wierzbica, Krajowy numer identyfikacyjny 670224054,
ul. Kościuszki
73,
26-680
Wierzbica, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
48 618 3610, e-mail
przetargi@wierzbica.pl, faks
48 618 3611.
Adres strony internetowej (url): wierzbica@wierzbica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego wraz z naprawą konstrukcji dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Polanach w gminie Wierzbica.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót: - rozebranie pokrycia dachowego z płyt falistych azbestowo-cementowych (utylizacja po stronie zamawiającego) - rozebranie obróbek blacharskich, rynien oraz rur spustowych, - rozebranie kominów ponad dachem oraz gzymsu żelbetowego, - wymiana elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, - nadbitka wszystkich krokwi celem wydłużenia okapu ok. 70-100cm poza lico ścian zewnętrznych, - wykonanie nowego pokrycia z blachy powlekanej dachówkowej w kolorze grafitowym oraz obróbek blacharskich, - wykonanie nowego orynnowania budynku, - wykonanie wywietrzników grawitacyjnych, - montaż wyłazu kominiarskiego na dach, - wykonanie przebicia w stropie i zamontowanie nowego włazu na strych, - wykonanie podprzybitki z paneli PCV, - wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarem, - wykonanie robót towarzyszących i porządkowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
180000.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DACH EXPERT Ewa Ładosz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
178999.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. 91 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 90,28 obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w pkt. 14 siwz.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji niskoprądowych dla budynku po Szkole Podstawowej w Kramsku
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
- Remont instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w budynku siedziby OIP w Szczecinie
- Ocieplenie budynku szkoły oraz internatu i łącznika
- Modernizacja zewnętrznej strony płyty stropowej budynku chłodni wentylatorowej nr 32 na terenie NCBJ
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.