eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ ORAZ NARZĘDZI I ARTYKUŁÓW TECHNICZNYCH, GAZU PROPAN-BUTAN I ŚRODKÓW CHEMICZNYCH - SPRAWA NUMER 3/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-09

Ogłoszenie nr 500100562-N-2018 z dnia 09-05-2018 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ ORAZ NARZĘDZI I ARTYKUŁÓW TECHNICZNYCH, GAZU PROPAN-BUTAN I ŚRODKÓW CHEMICZNYCH - SPRAWA NUMER 3/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513222-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500033836-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ ORAZ NARZĘDZI I ARTYKUŁÓW TECHNICZNYCH, GAZU PROPAN-BUTAN I ŚRODKÓW CHEMICZNYCH - SPRAWA NUMER 3/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz narzędzi i artykułów technicznych, gazu propan-butan i środków chemicznych, według zadań następująco: 1) ZADANIE NR 1: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 2) ZADANIE NR 2: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 3) ZADANIE NR 3: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 4) ZADANIE NR 4: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 5) ZADANIE NR 5: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 6) ZADANIE NR 6: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 7) ZADANIE NR 7: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 8) ZADANIE NR 8: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 9) ZADANIE NR 9: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 10) ZADANIE NR 10: Dostawa jednorazowa narzędzi do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 11) ZADANIE NR 11: Dostawa jednorazowa narzędzi do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 12) ZADANIE NR 12: Dostawa jednorazowa narzędzi do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 13) ZADANIE NR 13: Dostawa sukcesywna gazów technicznych oraz propan-butanu do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 14) ZADANIE NR 14: Dostawa sukcesywna gazów technicznych oraz propan-butanu do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 15) ZADANIE NR 15: Dostawa sukcesywna gazów technicznych oraz propan-butanu do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 16) ZADANIE NR 16: Dostawa jednorazowa środków chemicznych do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 17) ZADANIE NR 17: Dostawa jednorazowa barierek wygradzających do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grupa; 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Dostarczany przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej gwarantujące bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia (dotyczy zadania nr 13, 14, 15). 2) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy i nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu, gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia (nie dotyczy zadania nr 13, 14, 15). 3) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samych uwarunkowaniach technicznych/ właściwościach fizyczno-chemicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 4) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). Gazy (zadanie nr 13,14,15) muszą być dostarczone w butlach gazowych, o pojemności: gaz płynny propan-butan - 11 kg, acetylen rozpuszczony - 7-8 kg, tlen techniczny - 6,5 m³ lub 10,7 m³, w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 5) Każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie - dotyczy zadania nr 1-9. 6) Wszystkie zaoferowane i dostarczone farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN - EN ISO 9001 - dotyczy zadania nr 1,2,3. 7) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, którego termin przydatności/ ważności dostarczonego asortymentu wynosi: 1) w zakresie zadania nr 1: min. 9 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego (w zakresie poz. nr 4, 5, 6, 150 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 - min. 3 miesiące od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego). 2) w zakresie zadania nr 2: min. 9 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego (w zakresie poz. nr 1, 135 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 - min. 3 miesiące od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego). 3) w zakresie zadania nr 3: min. 9 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego (w poz. nr 1, 100, 101 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 - min. 3 miesiące od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego). 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia: 1) w zakresie zadania nr 4: poz. nr 1, 9, 21, 45, 47, 48, 49, 50, 75 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 - na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 2) w zakresie zadania nr 6: poz. 18 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 - na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 3) w zakresie zadania nr 7: poz. nr 11, 12, 115, 203-219 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 - na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 4) w zakresie zadania nr 8: poz. nr 20-25 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 - na okres 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 5) w zakresie zadania nr 13, 14, 15: na okres 6 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta - dotyczy: - Zadania nr 1 poz. nr: 15, 16, 17, 19, 23, 24, 25, 26, 27, 43, 95, 107-109, 121-124, 137, 153, 160, 161, 163 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 ; - Zadania nr 2 poz. nr: 9, 10, 11, 12, 15, 18, 19, 20, 38, 39, 98-103, 113, 124, 131, 132, 135 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 ; - Zadania nr 3 poz.: 7, 11, 14, 15, 16, 45, 46, 72, 78, 99, 101 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 ; - Zadania nr 4 poz. nr: 1, 9, 12, 14, 15, 28, 46, 47, 48, 52, 67-71, 75, 92, 100-107 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 ; - Zadania nr 5 poz. nr: 1, 6, 8, 9, 13, 25, 26, 27, 36, 38-47 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 ; - Zadania nr 6 poz. nr: 1, 2, 3, 20, 21, 22, 31-34, 46, 48, 52-56 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 ; - Zadania nr 7 poz. nr: 1, 3, 88, 129, 130, 219, 223 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 ; - Zadania nr 8 poz. nr: 1, 3, 81, 119, 120, 121 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 ; - Zadania nr 9 poz. nr: 1, 2, 3, 28, 42 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 ; - Zadania nr 10 poz. nr: 2, 3, 8, 10, 11, 12, 15, 16, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 28, 29, 30, 32, 37, 38, 39-44, 48, 53-56, 57, 58-63, 68-70, 72, 73, 74 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; - Zadania nr 11 poz. nr: 2 ,3, 5 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 ; - Zadania nr 12 poz. nr: 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 15, 16 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 ; pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego w zakresie wskazanym w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 . Zamawiający przewiduje zgodnie z treścią art. 34 ust. 5 ustawy PZP (prawo opcji) zwiększenie zakresu podstawowego zamówienia - zadanie nr 1, 2, 4, 5, 7, 8, 10, 13 - w zakresie ilościowym i przedmiotowym na podstawie uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego. Rzeczywista ilość sztuk zamawianego asortymentu i jego rodzaj w ramach prawa opcji jest w pełni uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i środków finansowych. Dostawy będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia zgodnie z warunkami umowy. Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia każdorazowego aneksu, ale będzie przez Sekcję Technicznego Utrzymania Nieruchomości - Infrastrukturę pisemnie udokumentowana. W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanych dostaw w ramach opcji - maksymalnie o kwotę: ? w zakresie zadania nr 1: 83 874,13 zł brutto, ? w zakresie zadania nr 2: 22 181,70 zł brutto, ? w zakresie zadania nr 4: 64 089,94 zł brutto, ? w zakresie zadania nr 5: 11 321,10 zł brutto, ? w zakresie zadania nr 7: 50 225,33 zł brutto, ? w zakresie zadania nr 8: 18 176,94 zł brutto, ? w zakresie zadania nr 10: 33 994,74 zł brutto, ? w zakresie zadania nr 13: 5 338,58 zł brutto. Ilość sztuk asortymentu wskazanych w kolumnie nr 6 Formularza ofertowego jest ilością szacunkową, podaną orientacyjnie, z zastrzeżeniem wartości maksymalnej prawa opcji określonej powyżej. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji według cen wykazanych w Formularzu ofertowym . Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji. Prawo Zamawiającego do skorzystania z opcji obejmuje cały okres obowiązywania umowy tj. do 30.11.2018 r. 8. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03419000-0


Dodatkowe kody CPV: 44163240-4, 09122000-0, 14210000-6, 14212120-7, 14410000-8, 14820000-5, 18141000-9, 18930000-7, 24111900-4, 24321115-9, 24910000-6, 24962000-5, 31150000-2, 31211300-1, 31211310-4, 31213100-3, 31221000-1, 31224100-3, 31300000-9, 31340000-1, 31411000-0, 31510000-4, 31512100-9, 31521000-4, 31523200-0, 31524000-5, 31531100-8, 31651000-4, 31681400-7, 34928300-1, 35125100-7, 38552000-9, 39224210-3, 39714110-4, 39715100-8, 42122000-0, 42131110-0, 42131260-6, 42131400-0, 42132000-3, 42652000-1, 42671000-0, 42676000-5, 43132300-0, 44111200-3, 44111800-9, 44160000-9, 44163210-5, 44163230-4, 44163240-4, 44167000-8, 44174000-0, 44190000-8, 44192000-2, 44192200-4, 44212510-7, 44315200-3, 44330000-2, 44332000-6, 44400000-4, 44411000-4, 44411300-7, 44411710-4, 44411740-3, 44440000-6, 44482200-4, 44500000-5, 44511000-5, 44512000-2, 44512200-4, 44514000-6, 44514200-8, 44521110-2, 44522400-9, 44523300-5, 44531100-2, 44531400-5, 44621100-0, 44621110-3, 44621112-7, 44800000-8, 44810000-1, 44812210-0, 44831000-4, 44832000-1, 44921100-3, 44921200-4, 45321000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63885.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142548.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142548.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185725.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość umowy - zakres podstawowy: 63 885,32 zł netto, 76 723,21 zł brutto, opcja - maksymalna wartość: 83 874,13 zł brutto, wartości wskazane w IV 6 zawierają doliczony odwrócony VAT


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17406.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38600.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38600.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50755.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość umowy - zakres podstawowy: 17 406,86 zł netto, 21 215,27 zł brutto, opcja - maksymalna wartość: 22 181,70 zł brutto, wartości wskazane w IV 6 zawierają doliczony odwrócony VAT


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16454.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20238.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20238.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184958.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość umowy: 16 454,26 zł netto, 19 979,17 zł brutto, wartości wskazane w IV 6 zawierają doliczony odwrócony VAT


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45716.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DIRECT-IMPORT s.c. Krzysztof Bartnicki, Andrzej Milewczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dobrzewino, Wejherowska 3
Kod pocztowy: 80-209
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109392.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109392.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 254868.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość umowy - zakres podstawowy: 45 716,85 zł netto, 56 231,73 zł brutto, opcja - maksymalna wartość: 64 089,94 zł brutto


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9387.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa ELEKTROS Dominik Jarzemski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pielęgniarska 6
Kod pocztowy: 85-790
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19003.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19003.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76828.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość umowy - zakres podstawowy: 9 387,60 zł netto, 11 546,76 zł brutto opcja - maksymalna wartość: 11 321,10 zł brutto


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10733.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Direct Import s.c. Krzysztof Barnicki, Andrzej Milewczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dobrzewino, Wejherowa 3
Kod pocztowy: 80-209
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13201.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13201.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62754.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42381.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstow Handlowe SEA Paweł Bronikowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Norbertańska 3
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88134.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88134.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151011.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość umowy - zakres podstawowy: 42 381,90 zł netto, 52 129,76 zł brutto opcja - maksymalna wartość: 50 225,33 zł brutto


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20907.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Norbertańska 3
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36713.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36713.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71165.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość umowy - zakres podstawowy: 20 907,80 zł netto, 25 716,59 zł brutto opcja - maksymalna wartość: 18 176,94 zł brutto


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6296.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Norbertańska 3
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7744.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7744.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40879.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dostawa jednorazowa narzędzi do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29088.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia ODNOVA Natalia Łukowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Morska 93
Kod pocztowy: 81-225
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63160.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62498.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136349.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość umowy - zakres podstawowy: 29 088,81 zł netto, 35 779,24 zł brutto opcja - maksymalna wartość: 33 994,74 zł brutto


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Dostawa jednorazowa narzędzi do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 824.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Z.U.H. ELKOT Krzysztof Kotkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 25 Czerwca 71
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1014.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1014.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3579.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Dostawa jednorazowa narzędzi do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6379.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Z.U.H. ELKOT Krzysztof Kotkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 25 Czerwca 71
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7847.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7847.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19456.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Dostawa sukcesywna gazów technicznych oraz propan-butanu do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4910.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Ochrony Pożarniczej Dariusz Rams
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Włodka 16
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12079.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12079.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17189.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość umowy - zakres podstawowy: 4 910,36 zł netto, 6 039,75 zł brutto opcja - maksymalna wartość: 5 338,58 zł brutto


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Dostawa sukcesywna gazów technicznych oraz propan-butanu do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. zostało unieważnione postępowanie w zakresie zadania nr 14 z uwagi na fakt, że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa o 2 449,77 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Dostawa sukcesywna gazów technicznych oraz propan-butanu do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. zostało unieważnione postępowanie w zakresie zadania nr 15 z uwagi na fakt, że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa o 548,64 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Dostawa jednorazowa środków chemicznych do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4526.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5567.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5567.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9357.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Dostawa jednorazowa barierek wygradzających do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grupa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU TEX-2 Sp. z o. o. Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hallera 32
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19311.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19311.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64737.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.