eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › "Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja 45."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-08

Ogłoszenie nr 500100456-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.

Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy: "Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja 45."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542307-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 67057452900000, ul. ul. Ofiar Firleja 45, 26600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 345 12 60, e-mail sekretariat@cmk.radom.pl, faks 48 345 12 60.
Adres strony internetowej (url): http://bip.cmk.radom.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.cmk.radom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja 45."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UC-2131-1-1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja 45. Symbol wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.21.54.00-1 - roboty na cmentarzach. Zamówienie obejmuje wykonanie grobów żelbetowych prefabrykowanych jedno i wieloosobowych, grobów urnowych oraz płyt P-1, P-2, na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu., w tym: jednoosobowych szt. 28; dwuosobowych szt. 469; trzyosobowych szt. 5; czteroosobowych szt. 5; groby urnowe szt. 200, wykonanie płyt prefabrykowanych: P-1 szt. 50; P-2 szt. 450. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej realizowany będzie na podstawie projektu budowlanego budowy grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45. Zakres robót określają: 1) projekt budowlany budowy grobów z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45; 2) specyfikacja wykonania i montażu grobów 1 - 4 osobowych, urna z gotowych elementów żelbetowych prefabrykowanych oraz płyt betonowych na terenie Cmentarza Komunalnego w Radomiu, przy ul. Ofiar Firleja 45; 3) informacja BIOZ; 4) kosztorys ofertowy; 5) harmonogram nr 1 na 2018 r.; harmonogram nr 2 na 2019 r. 3. Wszystkie materiały i urządzenia stosowane przy wykonywaniu umowy muszą być: - dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, w tym w szczególności Prawem budowlanym i ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1570) - posiadać wymagane prawem deklaracje lub certyfikaty zgodności i oznakowanie. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy i pozyskał dla siebie wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić także koszty robót przygotowawczych oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obejmujące w szczególności: 5.1. koszty wywozu i utylizacji odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne), oraz koszty wywozu piachu i ziemi wydobytych z wykopów na miejsce wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z dokumentacją techniczną. 5.2. koszty uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni dróg i chodników, 5.3. koszty zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza budowy, a także terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, 5.4. koszty dozoru placu budowy (Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania terenu robót na własny koszt), 5.5. koszty prowadzenia prac bez wstrzymywania normalnego funkcjonowania cmentarza, 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający -zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 8. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w zakresie dot. realizacji zamówienia były przez Wykonawcę - a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1120535.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CESSPOOL Sylwia Potera
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Klwaty 12B
Kod pocztowy: 26-660
Miejscowość: Jedlińsk
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 892315.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 892315.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 892315.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.