eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › inwestycja realizowana w ramach "Programu modernizacji Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej i Służby Ochrony Państwa w latach 2017-2020" "Rozbudowa KP PSP w Pucku o część garażową i socjalną" - Etap 1.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-08

Ogłoszenie nr 500099646-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.

Puck:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 553761-N-2018
Data: 07/05/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 19112372800000, ul. Mestwina 11, 84-100 Puck, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 0-58 673-04-51, e-mail pt.puck@straz.gda.pl, faks 0-58 673-04-53.
Adres strony internetowej (url): www.strazpuck.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest: "Rozbudowa KP PSP w Pucku o część garażową i socjalną" - Etap 1. Inwestycja jest realizowana na podstawie Decyzji nr AB/JS - 6740/100/17/MP z dnia 20.12.2017 r. wydana przez Starostę Puckiego. Inwestycja składa się z dwóch etapów: Etap 1 - realizowany będzie do 30 listopada 2018 r. Etap 2 - realizowany będzie w 2019 r. Etap 1 nie obejmuje: a) Instalacja C.O. - prac określonych w pkt. 5-17 przedmiaru robót. b) Instalacja wod.-kan. - prac określonych w pkt. 1 (instalacja wodociągowa) poz.: 1,2,5,6,8-14,29,30 i cały pkt. 4 (zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej) przedmiaru robót. c) Instalacja elektryczna - prac określonych w pkt. 7 - oprawy, pkt. 9 - uziemienie i inst. odgromowa, pkt. 10 - oddymianie klatki schodowej, pkt. 11 agregat przedmiaru robót. d) Instalacja teletechniczna - na 2018 rok zostawiamy położenie tylko przewodów, tj. zostaje pkt. I, II, IV, V - ppkt.5, VI - ppkt. 3, VII - ppkt. 5, VIII ppkt.5 i IX ppkt.13 określonych w przedmiarze robót. e) Cała instalacja gazowa oraz wentylacja i klimatyzacja realizowana będzie w Etapie 2. 2. W zakres Robót wchodzi kompletna realizacja przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z dostawami i montażem urządzeń, przeszkoleniem pracowników, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem prób eksploatacyjnych oraz wykonaniem wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. 3. Szczegółowy zakres robót opisano w Dokumentacji Projektowej, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach Robót - załącznik numer 1 do SIWZ - tylko dla Etapu 1. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, dostępna pod adresem internetowym: www.strazpuck.pl 5. Projekty budowlane mają charakter dokumentów formalnych, stanowią załączniki do pozwolenia na budowę, zatem wszelkie nazwy własne maszyn, urządzeń i materiałów oraz nazwy producentów opisane w projekcie budowlanym są niewiążące, mają one jedynie charakter informacyjny. 6. Automatyka i osprzęt wszystkich urządzeń muszą być oryginalne, z bieżącej produkcji. Dostęp do wszystkich części zamiennych musi być zapewniony przynajmniej przez okres minimum pięciu lat liczony od daty wydania Świadectwa Przejęcia. 7. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące przedmiot zamówienia, licząc od dnia Odbioru Końcowego Robót. 8. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót, licząc od daty Odbioru Końcowego Robót, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. 9. Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po przebudowie, rozbudowie, nadbudowie i procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub magazynowane w sposób "przyjazny środowisku" (o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach, a także postępować zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. 10. Wykonawca robót budowlanych przed rozpoczęciem prac budowlanych, które mogą spowodować wytworzenie ww. odpadów powinien wypełnić obowiązki wytwórcy odpadów wynikające z art. 17, ust 1, pkt 1) i 2) ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ze zm., a więc uzyskać decyzje zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi oraz złożyć informację o wytwarzanych odpadach innych niż niebezpieczne oraz sposobach gospodarowania tymi odpadami. Wytworzone odpady Wykonawca winien przekazywać uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów. Przekazanie odpadów uprawnionemu odbiorcy przez wykonawcę powinno każdorazowo być potwierdzane na karcie przekazania odpadów (wzór kart przekazania i ewidencji odpadów znajduje się w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 08.12.2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. Wykonawca pozyskane z rozbiórek surowce wtórne np. złom przekazuje protokolarnie Zamawiającemu. 11. Zaplecze techniczne, magazynowe, socjalne Wykonawca zorganizuje na swój koszt, w tym kabin sanitarnych dla swojego personelu oraz personelu ewentualnych podwykonawców, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wykonanie przyłączy i montaż licznika dla energii elektrycznej oraz wody. 12. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 13. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy ( zawartym w Rozdziale XXII. SIWZ- WZORY UMÓW). 14. Dojazd na plac budowy odbywać się będzie poprzez drogę dojazdową w Pucku, od ul. Hallera. 15. W przypadku uszkodzeń drogi dojazdowej na teren budowy spowodowanych przez pojazdy i inne maszyny samojezdne Wykonawcy, koszty napraw drogi ponosi Wykonawca. 16. Termin wykonania zamówienia a) Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia: data podpisania Umowy, b) Wymagany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 30 listopada 2018 r. wliczając uprzednie przeprowadzenie odbioru końcowego Etapu 1 oraz zawiadomienie o zakończeniu budowy Etapu 1 właściwe organy, jeżeli obowiązek taki wynika z obowiązujących przepisów prawa; c) Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na 15 (słownie: piętnaście) dni przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą oraz wszystkie inne niezbędne dokumenty, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane. d) Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego pisemne żądanie teren budowy, nie później niż w terminie 7 (słownie: siedem) dni od daty złożenia żądania, jednak nie wcześniej niż: - w dniu, w którym ubezpieczenia, o których mowa w Rozdziale XXII SIWZ WZÓR UMOWY §11, będą zawarte i opłacone, a dowód ich zawarcia i opłacenia zostanie dostarczony Zamawiającemu, - w dniu, w którym strony uzgodnią treść Harmonogramu rzeczowo - finansowego, - w dniu, w którym Wykonawca przekaże uzgodniony projekt organizacji robót z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru, e) Zamawiający przekaże Wykonawcy Dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), Przedmiary, Dziennik Budowy i Decyzję o pozwoleniu na budowę nie później niż w dniu przekazania terenu budowy. Rozwiązania równoważne: 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów jakościowych, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWIORB ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowane dopuszczenia i atesty, c) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, 4) Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia i STWIORB dopisuje wyrazy "lub równoważne"
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest: "Rozbudowa KP PSP w Pucku o część garażową i socjalną" - Etap 1. Inwestycja jest realizowana na podstawie Decyzji nr AB/JS - 6740/100/17/MP z dnia 20.12.2017 r. wydana przez Starostę Puckiego. Inwestycja składa się z dwóch etapów: Etap 1 - realizowany będzie do 30 listopada 2018 r. Etap 2 - realizowany będzie w 2019 r. Etap 1 nie obejmuje: a) Instalacja C.O. - prac określonych w pkt. 5-17 przedmiaru robót. b) Instalacja wod.-kan. - prac określonych w pkt. 1 (instalacja wodociągowa) poz.: 1,2,5,6,8-14,29,30 i cały pkt. 4 (zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej) przedmiaru robót. c) Instalacja elektryczna - prac określonych w pkt. 7 - oprawy, pkt. 9 - uziemienie i inst. odgromowa, pkt. 10 - oddymianie klatki schodowej, pkt. 11 agregat przedmiaru robót. d) Instalacja teletechniczna - na 2018 rok zostawiamy: pkt. I - ppkt. 6,7,8 pkt. II pkt. IV pkt. VI pkt. VIII, ppkt. 5 pkt. X pkt. XI pkt. XII, ppkt. 3 ma być 13 szt.; bez ppkt. 4 pkt. XIII e) Cała instalacja gazowa oraz wentylacja i klimatyzacja realizowana będzie w Etapie 2. 2. W zakres Robót wchodzi kompletna realizacja przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z dostawami i montażem urządzeń, przeszkoleniem pracowników, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem prób eksploatacyjnych oraz wykonaniem wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. 3. Szczegółowy zakres robót opisano w Dokumentacji Projektowej, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach Robót - załącznik numer 1 do SIWZ - tylko dla Etapu 1. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, dostępna pod adresem internetowym: www.strazpuck.pl 5. Projekty budowlane mają charakter dokumentów formalnych, stanowią załączniki do pozwolenia na budowę, zatem wszelkie nazwy własne maszyn, urządzeń i materiałów oraz nazwy producentów opisane w projekcie budowlanym są niewiążące, mają one jedynie charakter informacyjny. 6. Automatyka i osprzęt wszystkich urządzeń muszą być oryginalne, z bieżącej produkcji. Dostęp do wszystkich części zamiennych musi być zapewniony przynajmniej przez okres minimum pięciu lat liczony od daty wydania Świadectwa Przejęcia. 7. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące przedmiot zamówienia, licząc od dnia Odbioru Końcowego Robót. 8. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót, licząc od daty Odbioru Końcowego Robót, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. 9. Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po przebudowie, rozbudowie, nadbudowie i procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub magazynowane w sposób "przyjazny środowisku" (o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach, a także postępować zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. 10. Wykonawca robót budowlanych przed rozpoczęciem prac budowlanych, które mogą spowodować wytworzenie ww. odpadów powinien wypełnić obowiązki wytwórcy odpadów wynikające z art. 17, ust 1, pkt 1) i 2) ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ze zm., a więc uzyskać decyzje zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi oraz złożyć informację o wytwarzanych odpadach innych niż niebezpieczne oraz sposobach gospodarowania tymi odpadami. Wytworzone odpady Wykonawca winien przekazywać uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów. Przekazanie odpadów uprawnionemu odbiorcy przez wykonawcę powinno każdorazowo być potwierdzane na karcie przekazania odpadów (wzór kart przekazania i ewidencji odpadów znajduje się w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 08.12.2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. Wykonawca pozyskane z rozbiórek surowce wtórne np. złom przekazuje protokolarnie Zamawiającemu. 11. Zaplecze techniczne, magazynowe, socjalne Wykonawca zorganizuje na swój koszt, w tym kabin sanitarnych dla swojego personelu oraz personelu ewentualnych podwykonawców, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wykonanie przyłączy i montaż licznika dla energii elektrycznej oraz wody. 12. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 13. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy ( zawartym w Rozdziale XXII. SIWZ- WZORY UMÓW). 14. Dojazd na plac budowy odbywać się będzie poprzez drogę dojazdową w Pucku, od ul. Hallera. 15. W przypadku uszkodzeń drogi dojazdowej na teren budowy spowodowanych przez pojazdy i inne maszyny samojezdne Wykonawcy, koszty napraw drogi ponosi Wykonawca. 16. Termin wykonania zamówienia a) Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia: data podpisania Umowy, b) Wymagany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 30 listopada 2018 r. wliczając uprzednie przeprowadzenie odbioru końcowego Etapu 1 oraz zawiadomienie o zakończeniu budowy Etapu 1 właściwe organy, jeżeli obowiązek taki wynika z obowiązujących przepisów prawa; c) Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na 15 (słownie: piętnaście) dni przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą oraz wszystkie inne niezbędne dokumenty, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane. d) Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego pisemne żądanie teren budowy, nie później niż w terminie 7 (słownie: siedem) dni od daty złożenia żądania, jednak nie wcześniej niż: - w dniu, w którym ubezpieczenia, o których mowa w Rozdziale XXII SIWZ WZÓR UMOWY §11, będą zawarte i opłacone, a dowód ich zawarcia i opłacenia zostanie dostarczony Zamawiającemu, - w dniu, w którym strony uzgodnią treść Harmonogramu rzeczowo - finansowego, - w dniu, w którym Wykonawca przekaże uzgodniony projekt organizacji robót z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru, e) Zamawiający przekaże Wykonawcy Dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), Przedmiary, Dziennik Budowy i Decyzję o pozwoleniu na budowę nie później niż w dniu przekazania terenu budowy. Rozwiązania równoważne: 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów jakościowych, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWIORB ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowane dopuszczenia i atesty, c) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, 4) Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia i STWIORB dopisuje wyrazy "lub równoważne"

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.