eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Remont i adaptacja części budynku oraz lokalu użytkowego na Centrum Informacji Turystycznej wraz z rewitalizacją oraz renowacją zabytkowych elementów architektury, Plac Wolności 17, Bystrzyca Kłodzka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-08

Ogłoszenie nr 500099576-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.

Gmina Bystrzyca Kłodzka: Remont i adaptacja części budynku oraz lokalu użytkowego na Centrum Informacji Turystycznej wraz z rewitalizacją oraz renowacją zabytkowych elementów architektury, Plac Wolności 17, Bystrzyca Kłodzka.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 6 Infrastruktura spójności społecznej, Działania 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych Obszarów.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535794-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bystrzyca Kłodzka, Krajowy numer identyfikacyjny 89071795800000, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 117 600, e-mail dagmara.janiak@bystrzycaklodzka.pl, faks 748 111 588.
Adres strony internetowej (url): www.bystrzycaklodzka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i adaptacja części budynku oraz lokalu użytkowego na Centrum Informacji Turystycznej wraz z rewitalizacją oraz renowacją zabytkowych elementów architektury, Plac Wolności 17, Bystrzyca Kłodzka.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WTiKF.271.3.2018.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i adaptacji części budynku oraz lokalu użytkowego na Centrum Informacji Turystycznej wraz z rewitalizacją oraz renowacją zabytkowych elementów architektury zlokalizowanego przy Placu Wolności 17 w Bystrzycy Kłodzkiej. 1) Roboty budowlane obejmują m.in.: a) remont i rewaloryzację elewacji, stolarkę okienną i drzwiową, restaurację detali kamiennych, portali kamiennych, posadzki, roboty stolarskie i malarskie, roboty nawierzchniowe, roboty murowe i konstrukcyjne, roboty tynkarskie i okładzinowe. b) wykonanie szczegółowych projektów wykonawczych dla elementów określonych w dokumentacji projektowej, dla których takie projekty należy wykonać na etapie wykonawstwa i uzgodnić z nadzorem konserwatorskim, nadzorem autorskim oraz uzyskać akceptację Inwestora. Dotyczy to m.in. projektów dla: - lady do obsługi klientów, - witryn szklanych podświetlanych na materiały promocyjne, - ścianek szklanych działowych, - drzwi wejściowych na elewacji frontowej i okien (witryn szklanych) oraz drzwi wejściowych głównych na elewacji tylnej, - drzwi wewnętrznych, - systemu informacji wizualnej, - reklamy zewnętrznej, donic wraz obsadzeniem zieleni. W zakresie wyposażenia wnętrza po stronie wykonawcy roboty obejmują projekt i wykonanie: lady do obsługi klientów, witryny wystawienniczej oraz pozostałych elementów wymienionych powyżej. c) wykonanie badań architektonicznych, badań konserwatorskich tynków i stratygrafię elewacji, badań konserwatorskich kamiennych detali (ościeża okienne elewacji frontowej, portal w elewacji tylnej, oprawy otworów w sieni wejściowej), programu konserwacji detalu kamiennego oraz sporządzenie wyników tych badań, wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) Roboty sanitarne obejmują m.in.: a) instalację wodną i kanalizacyjną, przyłączenie instalacji C.O, instalację centralnego ogrzewania, wentylację i klimatyzację, kanalizację deszczową, b) uruchomienie systemu i ww. instalacji, wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3) Roboty elektryczne obejmują m.in.: a) układ zasilania obiektu w energię elektryczną, instalację oświetlenia, instalację oświetlenia awaryjnego, instalację gniazd wtykowych, instalację zasilania odbiorów siłowych, instalację połączeń wyrównawczych, ochronę przetężeniową i przeciwporażeniową, ochronę przeciwprzepięciową, b) niezbędne odbiory, badania i pomiary sprawdzające, uruchomienie oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4) Roboty dotyczące instalacji teletechnicznej obejmują m.in.: a) przygotowanie tras kablowych pod instalację, okablowanie strukturalne sieci LAN, zasilanie gwarantowane, urządzenia aktywne i centrala telefoniczna, system SSWIN, system CCTV, b) przedmiot zamówienia obejmuje także: - uruchomienie struktury logicznej sieci komputerowej, - uruchomienie sieci telefonicznej, - montaż i uruchomienie systemu SSWIN, - montaż i uruchomienie systemu CCTV, - badania i pomiary sprawdzające instalacji, - wykonanie monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego, - badania i pomiary sprawdzające instalacje, - uruchomienie struktury logicznej sieci komputerowej, - dokumentację powykonawczą, c) przeszkolenie pracowników Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 39000000-2, 45111291-4, 45332000-3, 45331100-7, 45310000-3, 45300000-0, 45311200-2, 45314320-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1167132.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane Adam Kasza
Email wykonawcy: adamkasza@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Chopina 27
Kod pocztowy: 57-500
Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1689121.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1689121.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1842355.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.