eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-08

Ogłoszenie nr 500099515-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.

"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk: Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku", w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527432-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500065530-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk, Krajowy numer identyfikacyjny 19057266000000, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 300 08 42, e-mail sekretariat@hewelianum.pl, faks 58 742 15 13.
Adres strony internetowej (url): www.hewelianum.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPZ.26.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku. 2. Elementy wyposażenia obejmują: 2.1. Sień (parter) oraz komunikacja (I i II piętro) - 1) Tablica informacyjna - 1 szt. 2) System orientacji przestrzennej tj. tabliczki kierunkowe i tabliczki pomieszczeń - 34 szt., 3) Tablica informacyjna obiektu - 1 szt., 2.2. Recepcja - I piętro: 1) Lada recepcyjna - 1 szt. 2) Komoda - 1 szt. 3) Fotel obrotowy - 1 szt., 4) Fotel wypoczynkowy - 2 szt., 5) Ekspozytor mobilny - 1 szt., 6) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt., 2.3. Szatnia - I piętro: 1) Szafka szatniowa/schowek na plecaki - 3 szt., 2) Wieszak obrotowy - 3 szt., 3) Wieszak ubraniowy mobilny - 4 szt.. 4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt.. 2.4 Przestrzeń wystawowo-konferencyjna - I piętro 1) Stół konferencyjny - 36 szt.. 2) Wózek do transportu stołów - 4 szt.. 3) Krzesło konferencyjne - 150 szt.. 4) Wózek do transportu krzeseł - 12 szt., 5) System mobilnych ścian działowych - 1 komplet zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych. 6) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 14 szt.. 2.5. Pokój tłumaczeń symultanicznych (I piętro): 1) Biurko - 1 szt., 2) Fotel obrotowy - 1 szt., 3) Szafa dwudzielna - 2 szt., 4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt. 2.6. Recepcja - II piętro 1) Lada recepcyjna - 1 szt., 2) Szafka z szufladami - 1 szt., 3) Fotel obrotowy - 1 szt., 4) Fotel wypoczynkowy - 2 szt. 5) Wieszak obrotowy - 1 szt. 6) Ekspozytor mobilny - 1 szt. 7) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt. 2.7. Pokoje gościnne - II piętro 1) Biurko - 3 szt., 2) Fotel obrotowy - 3 szt., 3) Komoda - 4 szt., 4) Szafka z szufladami - 3 szt., 5) Szafka z lustrem - 1 szt., 6) Szafa dwudzielna wyposażona w chłodziarko-zamrażarkę - 2 szt., 7) Fotel rozkładany - 2 szt. 8) Stolik - 2 szt., 9) Szafa dwudrzwiowa - 1 szt., 10) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt., 2.8. Przestrzeń wystawowo - konferencyjna - II piętro 1) Stół konferencyjny - 29 szt., 2) Wózek do transportu stołów - 3 szt., 3) Krzesło konferencyjne - 100 szt., 4) Wózek do transportu krzeseł - 6 szt., 5) Ściana/zabudowa kartonowo-gipsowa - 1 szt.. 6) System mobilnych ścian działowych - 1 komplet, zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych. 7) Lustro - 2 szt.. 8) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt. 3. Zakres prac obejmuje również: 1) uruchomienie i doprowadzenie wszystkich elementów wyposażenia pomieszczeń w budynku Wozowni Artyleryjskiej do stanu pełnej sprawności w sposób zapewniający udostępnienie ich do użyteczności; 2) usuwanie, w okresie gwarancji, zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek składników wyposażenia; 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji i obsługi elementów wyposażenia i aranżacji; 4) wykonanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej w formie drukowanej w języku polskim oraz w formie zapisu cyfrowego (płyta CD/DVD) będącym odzwierciedleniem wersji drukowanej, składającej się co najmniej z: a) oświadczenia Wykonawcy, że wszystkie elementy wyposażenia i aranżacji zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami europejskimi, w tym normami techniczno-budowlanymi, normami dotyczącymi bezpieczeństwa urządzeń oddawanych do użytku publicznego stosowanymi w krajach Unii Europejskiej oraz, że pomieszczenia budynku wraz z elementami wyposażenia i aranżacji są wydawane w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie, b) kart eksploatacyjnych wszystkich elementów wyposażenia i aranżacji sporządzonych według zaleceń Zamawiającego, c) zasad bieżącej kontroli i okresowych przeglądów elementów wyposażenia i aranżacji, d) kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę lub producentów zainstalowanego sprzętu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8


Dodatkowe kody CPV: 39153000-9, 39156000-0, 39130000-2, 39151000-5, 39515410-2, 34911100-7, 39136000-4, 14820000-5, 38622000-1, 44112310-4, 44212300-2, 39711100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 324764
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Impex Trade Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Bytkowska 1B
Kod pocztowy: 40-955
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 340318.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 340318.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 743217.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.