eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie Centrum Nauki Kopernik.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-08

Ogłoszenie nr 500099409-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.

Centrum Nauki Kopernik: Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie Centrum Nauki Kopernik.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541043-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Nauki Kopernik, Krajowy numer identyfikacyjny 14060331300000, ul. ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00390 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 596 41 11, e-mail przetargi@kopernik.org.pl, faks 22 596 41 13.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Kultury wpisana do RIK

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie Centrum Nauki Kopernik.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP/ZP/11/2018/CNK/AMI

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi pielęgnacji zieleni obejmującą w swoim zakresie m.in: 1) podlewanie terenów nieobjętych automatycznym systemem nawadniania (podlewanie terenów zielonych, z wykluczeniem ogrodu na dachu, powinno odbywać się po zamknięciu budynku CNK dla zwiedzających i powinno zostać zakończone do godziny 08:00. Zamawiający może odstąpić od tej zasady w uzasadnionych przypadkach); 2) nawożenie trawników; 3) aeracja trawników; 4) nawożenie krzewów; 5) nawożenie drzew; 6) nawożenie bylin i roślin okrywowych; 7) nawożenie donic w winobluszczem; 8) nawożenie donic z iglakami (wydzielające przejście do Planetarium); 9) cięcie drzew i roślin; 10) cięcie roślin uszkodzonych mechanicznie; 11) pielenie; 12) pielenie i usuwanie chwastów z chodników i ciągów komunikacyjnych wokół budynku; 13) czyszczenie roślin okrywowych i bylin; 14) koszenie trawników; 15) wykonywanie dosiewek w trawnikach; 16) uzupełnianie kory; 17) usuwanie chwastów ; 18) uruchamianie i zamykanie automatycznego systemu nawadniania; 19) sterowanie automatycznym systemem nawadniania (zwiększanie/zmniejszanie czasu pracy poszczególnych stref w stosunku do warunków atmosferycznych); 20) stałą kontrolę poprawności ustawień oraz w razie potrzeby regulację zraszaczy w celu zapewnienia prawidłowego nawadniania trawników; 21) zabezpieczanie (zakrywanie) przewodów instalacji linii kroplujących oraz przewodów systemu nawadniającego; 22) pielęgnacja roślin doniczkowych w pomieszczeniach biurowych; 23) przesadzanie roślin w donice Zamawiającego; 24) Przesadzanie roślin na terenie zewnętrznym (w tym dachu) w porozumieniu z Zamawiającym 25) pielęgnacja oczka wodnego w kraterze; 26) przechowywanie zimowe roślin z oczka wodnego w kraterze; 27) pielęgnacja roślin w kraterach; 28) grabienie liści; 29) dosadzanie roślin; 30) usuwanie skutków po wichurach 31) montaż (w razie wystąpienia potrzeby) odciągów stabilizujących drzewa 32) zabezpieczanie zimowe roślin; 33) prowadzenie zabiegów fitosanitarnych; 34) wywóz odpadów organicznych powstałych w trakcie wykonywania prac; 35) wykonanie raz w roku inwentaryzacji roślin, drzew i krzewów znajdujących się w Budynku, Biurze Zamawiającego, na terenie przynależnym do Budynku i dachu. Wynikiem przeprowadzonej inwentaryzacji będzie oficjalny protokół przekazany w wersji elektronicznej Zamawiającemu. Termin inwentaryzacji ustalony zostanie z Zamawiającym. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje całość posiadanej przez Zamawiającego roślinności tj. zieleń zewnętrzną łącznie z donicami, krzewami i pnączami, rośliny w kraterze oraz rośliny doniczkowe w biurach Zamawiającego. 1.3. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 - Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia oraz Załączniki od 11- 16 do SIWZ 2. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia i element opisu przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6


Dodatkowe kody CPV: 77300000-3, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 360000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AG-Complex Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Płytowa 14
Kod pocztowy: 03-046
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249436.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249436.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 372000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.