eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Przebudowa ulic Hejnałowej, Gajowej i Sarniej z budową kanalizacji deszczowej (I etap)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-07

Ogłoszenie nr 500098954-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.

Tuchola: Przebudowa ulic Hejnałowej, Gajowej i Sarniej z budową kanalizacji deszczowej (I etap)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600856-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500061472-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, Krajowy numer identyfikacyjny 9235115600000, ul. pl. Zamkowy 1, 89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 56 42 500, e-mail przetargi212@tuchola.pl, faks 52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miasto.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulic Hejnałowej, Gajowej i Sarniej z budową kanalizacji deszczowej (I etap)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.18.2017.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa ulic Hejnałowej, Gajowej i Sarniej z budową kanalizacji deszczowej (I etap)". Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: - 45000000-7 Roboty budowlane, - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; - 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, - 45233123-7 Drogi podrzędne, - 45233225 - 2 Drogi jednopasmowe, - 45233220 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, - opis przedmiotu zamówienia. 1) W ramach budowy kanalizacji deszczowej - I etapu, wykonać należy sieć kanalizacji deszczowej w ulicach: o Wrzosowej: odcinek od studni D29 do studni D27 z rur PP ø 250 o długości L = 56,1 m, odcinek od studni Distn. do studni D27 z rur PP ø 300 o długości L = 13,20 m, o Kniejowej: odcinek od studni D21 do studni D20 z rur PP ø 250 o dł. L = 45,00 m, o Gajowej: odcinek od studni D27 do studni D12 z rur PP ø 400 o dł. L = 105,00 m, odcinek od studni D11 do studni D12 z rur PP ø 400 o dł. L = 43,00 m, o Hejnałowej: odcinek od studni D12 do studni D13 z rur PP ø 500 o dł. L = 21,70 m, odcinek od studni D20 do studni D13 z rur PP ø 400 o dł. L = 152,50 m, odcinek od studni D13 do Separatora z rur PP ø 600 o dł. L = 11,00 m, wraz z separatorem, studnią kontrolną Sk1i układem rozsączającym 4,20 x 21,6 m, o przebudowę kanalizacji sanitarnej - kolizja w ul. Gajowej, Nowo budowana sieć kanalizacji deszczowej włączona zostanie do skrzyń rozsączających, które zostaną usytuowane w ramach niniejszego zadania przy ul. Hejnałowej - dz. nr 1737/12. 2) Przebudowa ulic: Hejnałowej, Gajowej i Sarniej, w ramach której należy wykonać przebudowę ulic: o Gajowej - do wyniesionego skrzyżowania z ul. Hejnałową (wraz z wyniesionym skrzyżowaniem z ul. Hejnałową - całe wyniesienie - nie dotyczy jednak wpustów Wp8 i Wp9,) o Hejnałowej, a także odtworzenie nawierzchni odcinków ulicy Kniejowej i Wrzosowej, na których będzie budowana kanalizacja deszczowa. Przebudowa ulic dotyczy wykonania: o nawierzchni ulic w technologii z betonowej kostki brukowej wraz z wyniesionymi skrzyżowaniami, o miejsc postojowych z płyt ażurowych, o podejść i zjazdów do nieruchomości z kostki betonowej, o humusowania i obsiania poboczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: o Załącznik nr 1 - dokumentacja techniczna - branża drogowa, o Załącznik nr 2 - dokumentacja techniczna - kanalizacja deszczowa, o Załącznik nr 3 - przedmiary (br. drogowa i kanalizacja deszczowa), przy czym przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi, pozwalającymi na przygotowanie oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ponadto Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót: o najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę; o wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót; o przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z późn. zm.). Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45231300-8,

45232410-9,

45233123-7,

45233225-2,

45233220-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia: do 31 maja 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/05/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmianie ulega par. 2 umowy: strony ustalają termin zakończenia robót: 31.07.2018r."

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
z uwagi na warunki atmosferyczne, nastąpiła konieczność zmiany terminu realizacji zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.