To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-07
Ogłoszenie nr 500098816-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi: świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji i wzorcowania (adiustacji) urządzeń służących do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) legalizacji urządzeń do pomiaru prędkości pojazdów poruszających się w ruchu drogowym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532395-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47075497600000,
ul. ul. Lutomierska 108/112
,
91048
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 652 295, e-mail
zampub@ld.policja.gov.pl, faks
426 652 080.
Adres strony internetowej (url): http://www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji i wzorcowania (adiustacji) urządzeń służących do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) legalizacji urządzeń do pomiaru prędkości pojazdów poruszających się w ruchu drogowym
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):FZ - 2380/16/18/KK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji i wzorcowania (adiustacji) urządzeń służących do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji,kalibracji (adiustacji) legalizacji urządzeń do pomiaru prędkości pojazdów poruszających się w ruchu drogowym. 2. W Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym określono rodzaj i ilości usług. Ilości usług przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości usług wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych. 5. Transport urządzeń w celu wykonania usług odbywać się będzie na koszt Wykonawcy z/do miejsc wskazanych w załączniku nr 3 do umowy. Koszty transportu są wkalkulowane w cenę oferty. 6. Ceny jednostkowe wskazane w kolumnie nr 5, załącznika nr 2.1-2.2 do SIWZ, winny zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem kompleksowej usługi, tj. cenę wymiany, naprawy wraz z ceną ewentualnych części zamiennych oraz transport. 7. Termin wykonania usługi - do 15 dni roboczych od daty odbioru urządzenia przez Wykonawcę. Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem soboty i niedzieli. W sytuacjach wyjątkowych, wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dopuszczalne jest wydłużenie terminu realizacji usługi, co wymaga przesłania przez Wykonawcę wniosku z faktycznym uzasadnieniem i opisem zaistniałej sytuacji oraz otrzymania przez Wykonawcę pisemnej akceptacji/zgody Zamawiającego. 8. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu powstałe na skutek prowadzonych działań. 9. WYMAGANA GWARANCJA: Zadania 1 - na okres nie mniej niż 6 miesięcy - na części zamienne - na okres nie mniej niż 30 dni - na wykonane naprawy Zadanie 2 - na okres nie mniej niż 12 miesięcy - na części zamienne - na okres nie mniej niż 6 miesięcy - na wykonane naprawy 10. Wykonawca w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2.1.-2.2. do SIWZ poda okres gwarancji odpowiednio dla danego zadania. W przypadku braku podania okresu gwarancji Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji. 11. Dla zadania 1 - Wykonanie przeglądu technicznego i adiustacji zostanie potwierdzone stosownym wpisem do "książki przyrządu" i potwierdzone protokołem serwisowym, a przeprowadzenie wzorcowania świadectwem wystawionym przez punkt wzorcujący, Urząd Miar lub Akredytowane Laboratorium, które Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem (na każde urządzenie osobno). Dla zadania 2 - Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem świadectwo legalizacji (na każde urządzenie osobno) wystawione przez upoważniony do tego podmiot, tj.: Urząd Miar, Laboratorium Akredytowane, punkt legalizujący. Wykonanie przeglądu technicznego zostanie potwierdzone protokołem serwisowym a przeprowadzenie legalizacji odpowiednim świadectwem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji i wzorcowania (adiustacji) urządzeń ALCOSENSOR IV (IV CM) będących w użytkowaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu Centralnego Biura Śledczego Policji w Łodzi, Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych Policji. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
409468.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TransCom INTERNATIONAL Sławomir Śleziak, Winicjusz Filipow sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
442989.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji laserowych mierników prędkości typu RAPID L będących w użytkowaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Woltik s.c. Wiesław Tryniszewski, Józef Kurzaj
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24339.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Usługa żywienia pacjentów szpitala i pensjonariuszy Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZPiFP-38-24 Świadczenie usług na policyjnych urządzeniach pomiarowych: iBLOW
- Usługi związane z serwisem i kalibracją bezkontaktowych urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: ALCOSCAN/PROMILER AL1100F, PROMILER IBLOW, AL4000/AL4000V
- Przegląd i naprawa specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- Wykonanie usługi polegającej na usprawnieniu termobarokomory
- Naprawy, kalibracje i wzorcowania / legalizacje urządzeń pomiarowych (13 zadań częściowych)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.