To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-07
Ogłoszenie nr 500098169-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.
Przedszkole Samorządowe Nr 2: Przeprowadzenie zajęć logopedycznych (logopedia grupowa oraz logopedia indywidualna) w oddziałach przedszkolnych, w ramach projektu pn. "Upowszechnianie i podnoszenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Cedry Wielkie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.1. Edukacja przedszkolna.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533579-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Samorządowe Nr 2, Krajowy numer identyfikacyjny 19058183100000,
ul. Cedry Małe, ul. Wiślana
42678,
83020
Cedry Wielkie, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 683 62 01, e-mail
przedszkole.cedry@interia.pl, faks
58 683 62 01.
Adres strony internetowej (url): www.cedry-wielkie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć logopedycznych (logopedia grupowa oraz logopedia indywidualna) w oddziałach przedszkolnych, w ramach projektu pn. "Upowszechnianie i podnoszenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Cedry Wielkie".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć logopedycznych (logopedia grupowa oraz logopedia indywidualna) w oddziałach przedszkolnych na terenie Gminy Cedry Wielkie, w ramach projektu pn. "Upowszechnianie i podnoszenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Cedry Wielkie". 2. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.1. Edukacja przedszkolna. 3.Celem projektu jest zwiększenie dostępności miejsc edukacji przedszkolnej dla dzieci z Gminy Cedry Wielkie, poprzez stworzenie 25 nowych miejsc w nowym oddziale zamiejscowym przedszkola samorządowego zlokalizowanym w Trutnowach oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej poprzez: a) rozszerzenie oferty oddziałów wychowania przedszkolnego o dodatkowe zajęcia matematyczno - przyrodnicze, zajęcia z robotyki, dnia z nauką, zajęcia logopedyczne, festyny kreatywności, wyjazdy do pomorskich instytucji kultury i instytucji edukacyjnych. b) doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli oddziałów wychowania przedszkolnego. Wykonawca powinien wziąć pod uwagę specyfikę planowanych zajęć, które odbywać się będą w trakcie zajęć w poszczególnych oddziałach przedszkolnych, z uwzględnieniem podziału na grupy, gdzie szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony indywidualnie, już po zawarciu umowy, z każdym z oddziałów przedszkolnych biorących udział w projekcie. Stąd też może zaistnieć sytuacja, w której zajęcia w poszczególnych oddziałach przedszkolnych będą się odbywać w tym samym dniu tygodnia, o tej samej godzinie. 5. Zamówienie realizowane będzie w następujących lokalizacjach - oddziałach przedszkolnych na terenie Gminy Cedry Wielkie: 1) Przedszkole Samorządowe nr 2 w Cedrach Małych 2) Oddział Przedszkolny Trutnowy 3) Oddział Przedszkolny Koszwały, zgodnie z zestawieniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Do obowiązków Wykonawcy, w zakresie zamówienia, będzie należało, w szczególności: a) Przeprowadzenie zajęć z wykorzystaniem Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych (dalej: narzędzi ICT). b) Ścisła współpraca z kadrą projektu, w tym w szczególności ze szkolnym koordynatorem oraz udział w spotkaniach roboczych. c) Przekazywanie na bieżąco do koordynatora projektu informacji o ewentualnie powstałych nieprawidłowościach i problemach w związku z realizacją zadań w projekcie. d) Opracowanie harmonogramu realizacji zajęć edukacyjnych w uzgodnieniu z dyrektorem przedszkola, w której realizowany jest projekt, a następnie przekazanie koordynatorowi projektu. e) Opracowanie programów i tematyki zajęć dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. f) Bieżące przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć tj. dziennika zajęć, testy kontrolne, testy końcowe, listy obecności uczestników projektu, które należy przekazywać koordynatorowi projektu, a także comiesięcznego prowadzenia kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę faktycznie przepracowanych godzin, potwierdzanych przez Dyrektora przedszkola. g) Sprawowanie bieżącej kontroli postępów dydaktycznych uczniów w ścisłej współpracy z koordynatorem projektu, w tym dotyczącej kompletowania oraz wstępnej weryfikacji dokumentacji projektowej. h)Sprawowanie opieki nad uczniami podczas prowadzonych zajęć. i) Oznakowanie dokumentacji, prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych zgodnie z zasadami promowania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego. j)Przeprowadzenie testów wśród uczestników zajęć w pierwszym tygodniu rozpoczynającym cykl zajęć oraz w ostatnim kończącym udział uczestników w projekcie oraz opracowania zestawienia - efektów projektu. k)Przeprowadzenie testów nabywania kompetencji minimum 1 raz w miesiącu. Forma sprawdzenia nabywania kompetencji powinna zostać opracowana na podstawie oceny opisowej. l)Przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, umowy o dofinansowanie projektu, procedur, instrukcji dotyczących sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. m)Dbanie o jakość materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu będących na wyposażeniu oddziałów przedszkolnych. n)Udział w przeprowadzanych kontrolach Projektów w trakcie trwania realizacji, jak i po jego zakończeniu oraz do sporządzania ewentualnych, wymaganych uzupełnień pokontrolnych, zarówno w trakcie jak i po zakończeniu okresu umowy oraz realizacji Projektu o)Wykonywanie innych niewymienionych zadań, niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu. 7.Zamawiający wymaga aby zamówienie było realizowane przy udziale osób posiadających odpowiednie uprawnienia i wykształcenie. 8.Opisy zajęć wraz z miejscami ich przeprowadzenia i z przewidywaną ilością uczestników grup, a także godzin zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 4 do SIWZ. 9.Zajęcia, będą odbywać się w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oszacowana maksymalna ilość godzin zajęć edukacyjnych (dodatkowych) została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 4 do SIWZ. 10. Zajęcia odbywać się będą w grupach o liczebności wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, od poniedziałku do piątku w salach dydaktycznych przystosowanych do prowadzenia zajęć udostępnionych przez dyrektora przedszkola samorządowego w poszczególnych oddziałach. Za 1 godzinę przyjmuje się godzinę lekcyjną trwającą 60 minut. 11. Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać wymagania określone w: a) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od (Dz. U. z 2017 r., poz. 1575). b) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad i organizacji pomocy psychologiczno pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r. poz. 532 i z 2017 r. poz. 1643). 12. Informacje dodatkowe: a) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji Regionalnego programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego (dalej RPO WP 2014-2020) na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. b) Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być pracownikiem zatrudnionym przez Urząd Gminy Cedry Wielkie oraz Przedszkole Samorządowe nr 2 w Cedrach Małych na podstawie stosunku pracy. Za pracownika beneficjenta (Gmina Cedry Wielkie) oraz realizatora projektu (Przedszkole Samorządowe nr 2 w Cedrach Małych) należy uznać każdą osobę, która jest u niego zatrudnioną na podstawie stosunku pracy, przy czym dotyczy to zarówno osób stanowiących personel projektu, jak i osób niezaangażowanych do realizacji projektu lub projektów. c) Łączne zaangażowanie zawodowe prowadzącego zajęcia w realizację wszystkich projektów strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowych z innych źródeł, w tym ze środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. d) Wymogi określone w ppkt. a), b), c) wynikają z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP 15. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. "procedura odwrócona", o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz czy jego oferta nie podlega odrzuceniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70488
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LOGOTERAPIA Beata Rzewnicka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70488
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CEDRY WIELKIE
więcej: przetargi CEDRY WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Rady Pedagogicznej w PCKZiU w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie w ramach projektu "Lepsze jutro dla szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim"
- "Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.