eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn."Budowa Żłobka Samorządowego Nr 7 przy ul. Truskawieckiej w Wałbrzychu" (dz. nr 383, obręb 26 Nowe Miasto)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-07

Ogłoszenie nr 500098091-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.

Gmina Wałbrzych: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: "Budowa Żłobka Samorządowego Nr 7 przy ul. Truskawieckiej w Wałbrzychu" (dz. nr 383, obręb 26 Nowe Miasto)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531683-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500066319-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wałbrzych, Krajowy numer identyfikacyjny 57959500000, ul. Pl. Magistracki 1, 58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 6655153, 6655154, e-mail wizp@um.walbrzych.pl, faks 746 655 155.
Adres strony internetowej (url): www.um.walbrzych.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: "Budowa Żłobka Samorządowego Nr 7 przy ul. Truskawieckiej w Wałbrzychu" (dz. nr 383, obręb 26 Nowe Miasto)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BO.271-25/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1) budowę budynku żłobka, w tym wykonanie: - robót ziemnych, - fundamentów, - izolacji, - zewnętrznych i wewnętrznych, - stropów, - schodów wewnętrznych, - posadzek, - stolarki okiennej i drzwiowej, - elementów ślusarskich, - konstrukcji i pokrycia dachu, - kominów, - elewacji, - pochylni i pozostałych elementów zewnętrznych budynku, - oddymiania klatki schodowej, - dźwigu towarowego, - pozostałych elementów konstrukcji, - wykończeń elementów wewnętrznych i zewnętrznych, - instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji c.w.u., - instalacji hydrantowej, - instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacji gazowej, - instalacji wentylacji mechanicznej, - instalacji centralnego ogrzewania, - kotłowni gazowej, - instalacji elektrycznych, 2) uporządkowanie terenu i roślinności, 3) nasadzenie roślinności niskiej i wysokiej, 4) budowę ogrodzenia terenu, 5) wykonanie ciągów pieszych, komunikacyjnych, 6) wykonanie zjazdu na teren z ul. Truskawieckiej, 7) wykonanie parkingu wraz z odwodnieniem, 8) wykonanie placu zabaw, 9) wykonanie miejsca gromadzenia odpadów, 10) wykonanie murów oporowych, 11) wykonanie przyłączy do sieci: elektrycznej, gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi, 12) wykonanie doziemnej instalacji: elektrycznej, gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi, 13) wykonanie oświetlenia terenu, 14) wykonanie robót towarzyszących i innych niezbędnych robót do wykonania zadania według dokumentacji projektowej, 15) likwidacja kolizji z kablami energetycznymi przebiegającymi przez działkę, 16) likwidacja kolizji ze studniami i kablami teletechnicznymi (światłowody) przebiegającymi przez działkę, 17) uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45111294-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3658664.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: TWS GB sp. z o.o., sp. Komandytowa
Email wykonawcy: biuro@tws.walbrzych.pl
Adres pocztowy: ul. Grota Roweckiego 81
Kod pocztowy: 52-232
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3923700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3923700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4763251.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.