To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-04
Ogłoszenie nr 500097819-N-2018 z dnia 04-05-2018 r.
Gmina Sulejów: Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 98 dla gminy Sulejów w 2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634516-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500078510-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000,
ul. ul. Konecka
42,
97330
Sulejów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 102 500, e-mail
zamowienia@sulejow.pl, faks
446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 98 dla gminy Sulejów w 2018 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.34.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych, w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych, do samochodów i pojazdów Urzędu Miejskiego w Sulejowie, jednostek OSP, Miejskiego Zarządu Komunalnego w Sulejowie. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi: oleju napędowego 56 300,00 litrów, benzyny bezołowiowej Pb 98 - 1 000,00 litrów oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 - 7 200 litrów. 3. Przewidywana liczba kart flotowych, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć Zamawiającemu wynosi około 40 sztuk. 4. Dostarczone karty flotowe muszą umożliwiać Zamawiającemu zakup innych produktów i usług związanych z obsługą samochodów, oferowanych przez stację benzynową (np. oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne, żarówki, wycieraczki, bezpieczniki). Niniejsze będzie uregulowane w umowie zawieranej przez Wykonawcę z Zamawiającym. 5. W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawarta umowa z Zamawiającym (istotne warunki umowy zawiera załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Zamawiającemu przysługuje prawo do: o zrealizowania dostawy lub części dostawy co najmniej w 50% ogólnej wartości brutto umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. o zwiększenia bądź zmniejszenia ilości paliwa, o zakupu paliwa i innych produktów i usług związanych z obsługą samochodów służbowych z upustem wskazanym w ofercie, na wszystkich stacjach wykazanych w załączniku nr 4 oraz pozostałych stacjach będących w dyspozycji Wykonawcy. 7. Olej napędowy i benzyna bezołowiowa Pb 98 i Pb 95 musi spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) oraz obowiązujących norm. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ Istotne warunki umowy. 9. Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na: o bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów Zamawiającego, o zakupie paliwa na stacjach paliw Wykonawcy, czynnych również w niedzielę i święta, o bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, o rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT dwa razy w miesiącu, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty prawidłowo wystawionych faktur dla poszczególnych jednostek Zamawiającego, tj. Gmina Sulejów, Miejski Zarząd Komunalny w Sulejowie. 10. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy karty paliwowe zabezpieczone PIN-em. 11. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył Zamawiającemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie płatniczych kart paliwowych, ze wskazaniem wszystkich niezbędnych do uzyskania od Zamawiającego informacji, potrzebnych Wykonawcy do przygotowania i wydania Zamawiającemu tych kart. Zamawiający wypełniony wniosek doręczy wybranemu Wykonawcy wraz z zawiadomieniem o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wydanie Zamawiającemu kart nastąpi w dniu podpisania umowy albo niezwłocznie po jej podpisaniu jednak nie później niż 14 dni od dnia doręczenia wybranemu Wykonawcy prawidłowo wypełnionego wniosku Zamawiającego. 12. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu lub pojazdu Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 13. Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Wykonawcy każdy przypadek kradzieży, zaginięcia lub zniszczenia karty paliwowej. Wykonawca wyda duplikat lub dokona wymiany zniszczonej karty paliwowej na nową, nie później jednak niż w terminie do 15 dni od dnia zgłoszenia. Opłata nie może przekroczyć 50 zł brutto za 1 kartę. 14. Podaną ilość paliwa określono na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania, która jest ilością szacunkową. Dostawy paliwa - oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb 98 i Pb 95 odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia paliw. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w stosunku do zapotrzebowania na olej napędowy i benzynę bezołowiową Pb 98 i Pb 95 określonych w Rozdziale 3 pkt. 2. 15. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 16. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1853 ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 09132100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
239464.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
295412.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych w roku 2024/2025 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Bezgotówkowy zakup ON i benzyny E10, PB do samochodów służbowych, maszyn i urządzeń (kosiarki, dmuchawy, agregaty) na okres 36 miesięcy dla Narodowego Instytutu Kardiologii - 2 edycja
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa dla środków transportowo-sprzętowych ekoPionki Sp. z o.o. na lata 2024/2025 oleju napędowego i benzyny bezołowiowej p5.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.