Ogłoszenie nr 500097761-N-2018 z dnia 04-05-2018 r.
Szczawno Zdrój: E-usługi publiczne w Uzdrowiskowej Gminie Miejskiej Szczawno-Zdrój
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562422-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500015815-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500058598-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 89071821900000,
ul. ul. Kościuszki
17,
58310
Szczawno Zdrój, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 493 916, e-mail
promocja@szczawno-zdroj.pl, faks
748 435 613.
Adres strony internetowej (url): http://um.szczawnozdroj.ibip.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
E-usługi publiczne w Uzdrowiskowej Gminie Miejskiej Szczawno-Zdrój
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZI.271.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu "E-usługi publiczne w Uzdrowiskowej Gminie Miejskiej Szczawno-Zdrój". Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a) Dostawę instalację, konfigurację sprzętu i oprogramowania obejmujące: ? Serwer - 1 szt. ? Firewall brzegowy - 1 szt. ? Przełącznik LAN zarządzalny L2+ z PoE - 1 szt. ? Przełącznik LAN zarządzalny L2 - 2 szt. ? Wi-Fi punkt dostępowy 802.11ac z wkładką optyczną SFP - 5 szt. ? Zasilacz UPS - 1 szt. ? Komputer PC All in One - 20 szt. ? Komputer przenośny - 15 szt. ? Beacon bluetooth - 50 szt. b) Uruchomienie centralnej platformy e-usług mieszkańca obejmujące: ? Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca. ? Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca oraz integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi - prace programistyczne. ? Integracja danych z pozostałymi systemami informatycznymi - prace programistyczne c) Uruchomienie usług finansowych obejmujące: ? Zakup licencji zintegrowanego systemu dziedzinowego. ? Wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego. ? Migracja danych do zintegrowanego systemu dziedzinowego. ? Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP d) Uruchomienie systemu elektronicznego obiegu dokumentów obejmujące: ? Zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów. ? Wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów. e) Elektronizację procesu partycypacji społecznej obejmujące: ? Zakup licencji portalu partycypacji społecznej. ? Wdrożenie systemu partycypacji społecznej. ? Opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. f) Uruchomienie systemu zarządzania budżetem gminy obejmujące: ? Zakup licencji systemu zarządzania budżetem Gminy. ? Wdrożenie systemu zarządzania budżetem Gminy. ? Opracowanie i wdrożenie e-usług przy wykorzystaniu platformy ePUAP. g) Uruchomienie e-usług informacyjnych obejmujące: ? Zakup licencji oprogramowania systemu obsługi usług informacyjnych. ? Wdrożenie oprogramowania systemu obsługi usług informacyjnych. ? Opracowanie i wdrożenie e-usług informacyjnych. h) Uruchomienie systemu e-turystyka obejmujące: ? Moduł rezerwacji i opłaty za obiekty jednostki organizacyjnej ? Moduł wycieczki i) Uruchomienie modułu podglądu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego j) Uruchomienie modułu Kalendarz k) Uruchomienie modułu Elektronicznej Skrzynki Podawczej l) Hosting e-usług Kompleksowa realizacja przedmiotu umowy musi być zgodna z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i obejmuje w szczególności: a) opracowanie i/lub dostawę, instalację i konfigurację systemu; b) testowanie i uruchomienie systemu; c) przeprowadzenie instruktaży/warsztatów dla pracowników Zamawiającego; d) przeniesienie na zamawiającego autorskich praw majątkowych oraz udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych umową; e) udzielenie gwarancji na system; f) zapewnienie usług wsparcia i serwisowania w okresie realizacji umowy; g) migrację danych do systemu z istniejących i wykorzystywanych przez zamawiającego baz danych, jeśli będzie konieczna. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Urząd Miejski w Szczawnie-Zdroju, ul. Tadeusza Kościuszki 17, 58-310 Szczawno-Zdrój Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań określa załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji umowy - 28.02.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/02/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji umowy o jeden miesiąc.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu umowy spowodowana jest problemami z migracją danych ze starego systemu dziedzinowego Radix do nowego systemu Puma. Zakładana na etapie sporządzania oferty automatyzacja procesu migracji za pomocą odpowiednich skryptów nie przyniosła oczekiwanych efektów. W wyniku wskazanych komplikacji dane zmigrowane ręcznie przez pracowników spółki ZETO Software wymagają weryfikacji przez pracowników gminy. To znacząco wydłuża proces przygotowania baz danych, niezbędnych do poprawnego działania systemu dziedzinowego a w konsekwencji opóźni uruchomienie poszczególnych e-usług, opartych na tych bazach danych.
Zgodnie z zapisem § 7 ust. 7 umowy 1/2017 z dnia 10 listopada 2017 roku:
"Jeżeli w toku realizacji umowy, mimo zachowania przez Wykonawcę należytej staranności, Wykonawca
stwierdzi zaistnienie okoliczności dających podstawę do oceny, że przedmiot umowy nie zostanie wykonany w
terminie określonym w harmonogramie, niezwłocznie zawiadomi na piśmie Zamawiającego o zagrożeniu,
czasie, przyczynach wystąpienia opóźnienia oraz przedstawi, wraz z przewidywalnym terminem zakończenia
prac, planowane czynności zaradcze."
Zapis ten został wprowadzony do projektu umowy, opublikowanego w SIWZ procedury przetargowej
dla zadania i dotyczyłby każdego oferenta, którego oferta zostałaby wyłoniona jako zwycięska w postępowaniu
przetargowym.
W przeprowadzonym postępowaniu przetargowym termin wykonania zadania nie znajdował się wśród
kryteriów oceny ofert.
Jednocześnie należy stwierdzić, że rozpoczęcie realizacji umowy zostało przesunięte z powodu
opóźnienia w rozstrzygnięciu postępowania przetargowego. Informacja z otwarcia ofert została opublikowana
30 sierpnia 2017 r. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. W trakcie jej oceny Zamawiający miał obowiązek
przeprowadzenia testów próbek oprogramowania dostarczonego przez Oferenta. Okazało się, że Zamawiający
nie dysponuje odpowiednim sprzętem, który sprostałby testom i pozwolił dostarczone próbki oprogramowania
sprawdzić zgodnie z SIWZ. Testy zostały przeprowadzone na sprzęcie dostarczonym przez Informatyków Urzędu
jednakże opóźniły wydanie opinii co do poprawności dostarczonego w próbkach oprogramowania.
Ponadto wartość oferty złożonej w postępowaniu przekraczała wysokość środków zarezerwowanych w
budżecie gminy na to zadanie. Zamawiający postanowił przeznaczyć dodatkowe środki na ten cel jednakże
wymagało to podjęcia uchwały przez Radę Miejską w Szczawnie-Zdroju. Stosowny wniosek został przez Radę
Miejską przyjęty. Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty opublikowano 19 października 2017 r. a
zawarcie umowy nastąpiło 10 listopada 2017 r.
Zgodnie z zapisem § 17 ust. 2 cyt. wyż. umowy:
"Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy dotyczących terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, w takim wypadku termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania przyczyny leżącej po stronie Zamawiającego."
Z uwagi na opisane wyżej okoliczności przedłużono termin zakończenia umowy o jeden miesiąc tj. do dnia 31 marca 2018 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI SZCZAWNO ZDRÓJ
- Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) oraz materiałów dla zadania: (zgodnie z SWZ)
- Remont i modernizacja dachu, elewacji i balkonów Sanatorium Uzdrowiskowego "Dom Zdrojowy" w Szczawnie Zdroju przy ul. Kolejowej 14
więcej: przetargi SZCZAWNO ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa "Licencji do zarządzania procesami obsługi druku legitymacji dla Ochotniczych Straży Pożarnych"
- DOSTAWA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE DO MODELOWANIA TRANSPORTU
- Dostawa oprogramowania biurowego
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW (EOD), W TYM PORTAL PRACOWNICZY I ELEKTRONICZNA AKCEPTACJA FAKTUR (EAF)
- dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem dla ZEW-T S.A.
więcej: Usługi dostawy oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.