eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Zakup i montaż wyposażenia oraz wykonanie interaktywnego stanowiska multimedialnego dla Muzeum Historycznego w Przasnyszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-02

Ogłoszenie nr 500096890-N-2018 z dnia 02-05-2018 r.

Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej: Zakup i montaż wyposażenia oraz wykonanie interaktywnego stanowiska multimedialnego dla Muzeum Historycznego w Przasnyszu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Nr RPMA.05.03.00-14-597/16 Rozszerzenie oferty kulturalnej w Przasnyszu poprzez inwestycję infrastrukturalną i doposażenie miesjkich instytucji kultury współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Priorytet V Gospodarka przyjazna środowisku Działanie 5.3 Dziedzictwo kulturowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535879-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500070877-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 14214444700000, ul. ul. Kilińskiego 2, 06300 Przasnysz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 564 953, e-mail mbp.przasnysz@gmail.com, faks 297 564 950.
Adres strony internetowej (url): www.mbpprzasnysz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i montaż wyposażenia oraz wykonanie interaktywnego stanowiska multimedialnego dla Muzeum Historycznego w Przasnyszu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MBP.DB.26.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia oraz stworzenie interaktywnego stanowiska multimedialnego (kiosk multimedialny), dedykowanego dzieciom w wieku 5-12 lat dla Muzeum Historycznego w Przasnyszu. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: 1) Zakup, dostawę i montaż: a) Termohigrometr elektroniczny - 2 szt. b) Pochłaniacz wilgoci - 4 szt. c) Mobilna gablota szklana z podświetleniem LED 2 szt. d) Stolik ogrodowy - 8 szt. e) Stół do sali edukacyjnej - 4 szt. f) Przenośny komputer - 4 szt. g) Licencjonowany system operacyjny - 5 szt. h) Licencjonowane oprogramowanie graficzne - 1 szt. i) Skaner - 1 szt. 2) Kiosk multimedialny - interaktywne stanowisko multimedialne - 1 szt. 3) skonfigurowanie, sprawdzenie poprawności działania wszystkich zainstalowanych urządzeń oraz szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i korzystania wszystkich urządzeń elektronicznych oraz multimedialnych 4) Serwis urządzeń okresie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta 2.1 Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz elementów wyposażenia. UWAGA! W załączniku Wykaz wyposażenia Zamawiający przedstawił wizualizację (przykładowy wygląd) oraz parametry w jakich należy utrzymać elementy wyposażenia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza propozycję innych rozwiązań, w tym dotyczących sprzętu i urządzeń multimedialnych, pod warunkiem uznania ich przez Zamawiającego za korzystne dla celu jakiemu mają służyć.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8


Dodatkowe kody CPV: 39154000-6, 32322000-6, 32321300-2, 30236000-2, 30213100-6, 48780000-9, 48322000-1, 39121200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75104.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLISH GEOGRAPHIC Daniel Sukniewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tapetowa 4a
Kod pocztowy: 03-083
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89869.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41417.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107900.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.