eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w m. Szczury, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj., wielkopolskie". Realizowanego w ramach projektu pt. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500095099-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Gmina Ostrów Wielkopolski: "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w m. Szczury, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj., wielkopolskie". Realizowanego w ramach projektu pt. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w m. Szczury, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj., wielkopolskie". Realizowanego w ramach projektu pt. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524377-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062/7351190, e-mail kancelaria@ostrowwielkopolski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.ostrowwielkopolski.pl
Adres profilu nabywcy: www.ostrowwielkopolski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w m. Szczury, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj., wielkopolskie". Realizowanego w ramach projektu pt. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP-ZP-271-8-2018.1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w m. Szczury, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj., wielkopolskie". Charakterystyka budynku BUDYNEK SZKOŁY PODSTAWOWEJ Kubatura ogrzewania 3932.38 m3 Powierzchnia użytkowa 1349.23 m2 Obwód budynku w poziomie parteru 118.65 m Powierzchnia zabudowy budynku 633,51 m2 Kubatura budynku 6519.90 m3 ROBOTY BUDOWLANE: Roboty związane z remontem i termomodernizacją budynku : - ocieplenie ścian fundamentowych - ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z elewacją - docieplenie stropu płaskiego nad piętrem - docieplenie skosów dachu - docieplenie ścian pom. 2.7 - wymiana drzwi zewn. i wewn. do pom.2.7 - wymiana stolarki okiennej. ROBOTY BUDOWLANE: Roboty związane z remontem i termomodernizacją budynku : - roboty rozbiórkowe dotyczące rozbiórki pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, rozebranie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej na dachu, demontaż okien połaciowych, demontaż elementów konstrukcyjnych dachu do wymiany, rozbiórka suchej zabudowy poddasza z płyt gipsowo-kartonowych, rozbiórka izolacji z wełny mineralnej, rozbiórka warstw pokrycia na balkonie w części frontowej, wywóz gruzu wraz z utylizacją - wymiana elementów drewnianych konstrukcyjnych dachu około 3.0m3, wymiana na całej powierzchni dachu łat i kontrłat P=844.6m2, impregnacja elementów drewnianych nie wymienianych - pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką P=844.6m2 wraz z akcesoriami do pokryć dachowych( ławy, stopnie kominiarskie) - montaż na dachu okien połaciowych 4szt, wyłazu dachowego 1szt, kominka wentylacyjnego 5szt - pokrycie dachu i kafarków blachą ocynkowana powlekaną P=98.5m2 - odkucie luźnych tynków na kominach i uzupełnienie tynków wraz z pomalowaniem - montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej, rur spustowych, rynien dachowych, instalacji odgromowej poziomej - stolarka okienna i drzwiowa - wykonanie tarasu z pokryciem płytkami Z uwagi na brak dokładnego przewidzenia zakresu i ilości robót przy remoncie oraz możliwości wystąpienia nieprzewidzianych robót bądź zmniejszenia robót które są ujęte w kosztorysie inwestorskim inwstycję należy rozliczyć kosztorysem powykonawczym. ROBOTY SANITARNE: - CWU - Instalacje sanitarne - ( instalacja wewnętrzna co i technologia kotłowni) Przedsięwzięcie otrzymało dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 3 "Energia", Działanie 3.2 "Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym" w ramach Poddziałania 3.2.4 "Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIP dla rozwoju AKO" Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla projektu pt. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego". UWAGI ZAMAWIAJĄCEGO: 1) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie 2) Wykonawca opracuje projekt wycieraczek do wszystkich drzwi zewnętrznych budynku trzy strefy czyszczenia przy uwzględnieniu zastosowania wycieraczek systemowych o konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem gumą, rypsem i dywanem. Wycieraczki zapuszczane w posadzkę za pośrednictwem ramek. Wycieraczki zewnętrzne z odprowadzeniem wody deszczowej poza obręb budynku za pośrednictwem stosownej instalacji. Szerokość wycieraczek >= szerokości drzwi; długość wycieraczek 1,0 [m], 3) Wykonawca ze względów eksploatacyjno - użytkowych zapewni dostęp od wyłazu dachowego do każdego komina za pośrednictwem systemowych ław kominiarskich i stopni kominiarskich ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo 4) Wykonawca zapewni dla każdych drzwi zewnętrznych stosowny samozamykacz oraz skuteczne kołki odbojowe dla każdego skrzydła 5) Każde drzwi zewnętrzne muszą być wyposażone w podwójne, atestowane zamki patentowe, dla każdych drzwi po 6 kpl. kluczy 6) Zwody pionowe instalacji odgromowej na ścianach budynku wykonać jako schowane w rurę osłonową PCV i zatopione w grubości termoizolacji ściany. Złącza kontrolne wykonać jako schowane w skrzynki metalowe nierdzewne całkowicie schowane w grubości izolacji termicznej ściany, zamykane na kluczyk. 7) Wszystkie instalacje w budynku wykonać jako podtynkowe, lub schowane w przestrzeni sufitu podwieszonego 8) Wykonawca ma obowiązek pełnego uruchomienia nowych instalacji elektrycznych i sanitarnych 9) Wszelkie techniczne problemy budowy rozwiązuje Kierownik budowy w ramach zawartej umowy i konsultuje rozwiązania z inspektorem nadzoru inwestorskiego. W przypadku konieczności korzystania z nadzoru autorskiego projektanta, wymagana jest akceptacja Zamawiającego 10) Dzieło umowne musi być kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć 11) Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót z uwzględnieniem poszczególnych zakresów robót i przekaże go Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 12) Zamawiający zastrzega iż w pierwszym okresie zimowym zostanie przeprowadzone badanie termowizyjne potwierdzające jakość wykonania robót termomodernizacyjnych - ewentualne wykryte wady wykonawca zobowiązuje się usunąć niezwłocznie UWAGA: Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie SIWZ projektów budowlanych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45261000-4, 45317000-2, 45321000-3, 45331100-7, 45421000-4, 45111200-0, 45110000-1, 45261000-4, 45261200-6, 45261300-7, 45320000-6, 45321000-3, 45330000-3, 45310000-3, 45410000-4, 45420000-7, 45440000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 705080.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Blacharsko-Dekarskie Marek Półocienniczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Topola Osiedle, ul. Leśna 12a
Kod pocztowy: 63-421
Miejscowość: Przygodzice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1199250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1128527.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1199250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.