eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › REMONT DACHU WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA WYMIANĘ INSTALACJI ODGROMOWEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM - BUD. NR 6 UL. HALLERA 62 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 16/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500094861-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: REMONT DACHU WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA WYMIANĘ INSTALACJI ODGROMOWEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM - BUD. NR 6 UL. HALLERA 62 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 16/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528558-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT DACHU WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA WYMIANĘ INSTALACJI ODGROMOWEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM - BUD. NR 6 UL. HALLERA 62 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 16/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

16/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem - bud. nr 6 ul. Hallera 62 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu na wymianę instalacji odgromowej z należytą starannością w sposób zgodny z postanowieniami warunków umowy, programem funkcjonalno-użytkowym oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 j.t.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz.462 z późn. zm.). Na dokumentację składać się winny w szczególności: ? przedmiar robót - wykonany w dwóch pisemnych egzemplarzach; ? specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) - wykonana w dwóch pisemnych egzemplarzach; ? projekt budowlano-wykonawczy - wykonany w czterech egzemplarzach; ? uzgodnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 j.t.) i przepisami branżowymi. 2) wykonanie robót w szczególności w zakresie: ? ROBOTY BUDOWLANE: ? wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki i dachówki zakładkowej na dachówkę karpiówkę wraz z wymianą łacenia dachu oraz nabiciem membrany izolacyjnej; ? wymiana wyłazów dachowych; ? wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich; ? przemurowanie kominów ponad dachem; ? wymiana stolarki okiennej; ? przemurowanie i uzupełnienie tynków zewnętrznych uszkodzonej ściany; ? wymiana instalacji odgromowej; ? wywóz i utylizacja odpadów; ? WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ? oświetlenie terenu robót; ? ogrodzenie etapów robót; ? znaki ostrzegawcze na terenie robót; ? poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia terenu robót; ? wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; ? oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Realizacja robót będzie następować w formie dwuetapowej. Wykonawca w pierwszej kolejności (etap nr 1) będzie zobowiązany do opracowania projektu budowlano-wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót na wymianę instalacji odgromowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień. Kolejno (etap nr 2) po zaakceptowaniu i przyjęciu dokumentacji, o której mowa przez Zamawiającego, Wykonawca przystąpi do remontu dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w etapie nr 1. Warunkiem przystąpienia Wykonawcy do realizacji drugiego etapu jest zrealizowanie etapu nr 1. Wykonanie etapów zakresu przedmiotu zamówienia będzie następowało na zasadach określonych treścią zawartej umowy. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125)3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, program funkcjonalno-użytkowy i dokumentacja projektowa (w tym przedmiar robót) oraz ogólne warunki umowy. 4. Budynek, w zakresie którego będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie i budynku robót. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną jak w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 10. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 21 t.j.) oraz udokumentowania tych czynności. 12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy, żeliwny). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu stalowego x 0,62 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim); - ilość kg złomu żeliwnego x 0,87 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim. 13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 50% grupy osób przeznaczonych ogółem do wykonania robót budowlanych polegających na ułożeniu pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, montażu wyłazów dachowych oraz w zakresie montażu instalacji odgromowej objętych przedmiotem zamówienia co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa: Wykonawca w terminie nie później niż do protokolarnego przyjęcia terenu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu "Wykazu pracowników realizujących roboty budowlane" z oznaczeniem osób zatrudnionych na umowę o pracę i wskazaniem czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. Wykonawca przedkłada "Wykaz" w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli "Wykaz pracowników..." stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadawać temu dokumentowi odpowiednie klauzule. Zmiana osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę jak powyżej wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego uaktualnionego wykazu pracowników w zakresie jak powyżej. 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże Zamawiającemu dokumenty oryginalne potwierdzające zatrudnienie wykazanych osób np. umowy o pracę. Niespełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego oznaczać będzie nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę co objęte jest karami określonymi w Ogólnych Warunkach Umowy § 12 ust. 1 pkt. 11). W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 14. Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45421100-5, 45410000-4, 45261320-3, 45442100-8, 45312311-0, 90500000-2, 71242000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

NIE DOTYCZY

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 621341.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WA.SZ.DACH Sp. z o.o. Hurtownia Pokryć Dachowych
Email wykonawcy: karolina.konieczna@waszdach.pl
Adres pocztowy: ul. Sycowska 49
Kod pocztowy: 60-003
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 671048.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 671048.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1315807.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy 50% zamówienia w zakresie robót blacharsko-ciesielsko- dekarskich


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.