eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zagospodarowanie terenów przybrzeżnych nad jeziorem Mój.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500094642-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Urząd Gminy Kętrzyn: Zagospodarowanie terenów przybrzeżnych nad jeziorem Mój.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531752-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Kętrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 53553400000, ul. ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7512474 w. 17, e-mail admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl, faks 897 512 746.
Adres strony internetowej (url): bip.gminaketrzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenów przybrzeżnych nad jeziorem Mój.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGG.271.23.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w miejscowości Czerniki, Gmina Kętrzyn, na działkach Nr 29/1, 29/8, 29/3, 29/7, 47, 40, 41, zadania pn. : Zagospodarowanie terenów przybrzeżnych nad jeziorem Mój. 2. Zakres zamówienia : a) budowa budynku socjalnego z sanitariatami : - instalacje: elektryczna łącznie z grzewcza i przyzywowa, wodna łącznie z instalacją cwu, kanalizacyjna, odgromowa, wentylacyjna, - przyłącze wodociągowe z rur fi 63 PE wraz ze studzienką wodomierzową z włazem typu ciężkiego, od projektowanej sieci do wodomierza. - podziemna instalacja kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe z włazem typu ciężkiego; - podziemna zewnętrzna instalacja wodociągowa do budynku od wodomierza w studzience wodomierzowej (łącznie z wodomierzem), wodomierz wyposażony w nadajnik umożliwiający zdalny odczyt, - wyposażenie i osprzęt określone w dokumentacji projektowej, - tynk zewn. cienkowarstwowy gładki malowany farbami elewacyjnymi, pasy w wysokości okien z tynku specjalnego, cokół wykończony płytkami klinkierowymi, - stalarka okienna i drzwiowa z PVC, - płytki okładzinowe gresowe o wymiarach 60 cm x 30 cm, - właz na poddasze ze składaną i chowaną drabinką, - pokrycie dachu - dachówka ceramiczna, b) budowa 2 wiat rekreacyjnych, - wiaty o konstrukcji drewnianej, - wyposażenie każdej wiaty : typowy pojemnik z klapą, o poj.110 litrów na odpady, ławostół ogrodowy drewniany, impregnowany, wymiary blatu stołu ok. 100cm x 200cm - utwardzenie kostką betonową terenu wokół wiat i pod wiatami, c) budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem i wyposażeniem : - wyposażenie placu zabaw zgodnie z rysunkiem "Plac zabaw dla dzieci", - urządzenia zabawowe muszą spełniać następujące wymagania : 1) w przypadku elementów konstrukcyjnych z drewna musi to być drewno klejone o gładkiej powierzchni, sosnowe lub świerkowe, impregnowane, 2) elementy metalowe muszą być ocynkowane lub malowane proszkowo; 3) łańcuchy ocynkowane, 4) zawiesia huśtawek łożyskowe, 5) śruby i inne ostre elementy zabezpieczone zaślepką, 6) sprzęt mocowany do podłoża za pomocą ocynkowanych stalowych kotew,zabetonowanych w podłożu, 7) sprzęt musi być estetyczny i zapewniać użytkownikom bezpieczeństwo użytkowania, - wyposażenie placu zabaw i jego montaż muszą być objęte gwarancją jakości przez okres podany w ofercie wykonawcy i być zgodne z normą PN-EN 1176, - wyposażenie musi posiadać aktualny certyfikat lub deklarację zgodności, potwierdzające zgodność produktu z w/w normą, które to dokumenty wykonawca przekaże zamawiającemu, - na sprzęcie muszą być umieszczone informacje (oznakowanie), zawierające w szczególności dane producenta, datę produkcji, numer normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano, - wszystkie elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, - udzielona gwarancja nie może być uzależniona od dodatkowych zobowiązań zamawia- jącego, np. zlecania przeglądów wyposażenia, - posadowienie urządzeń musi uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urzą- dzeniami, - wykonanie ogrodzenia, d) budowa siłowni zewnętrznej, - wyposażenie siłowni zgodnie z rysunkiem "Elementy siłowni zewnętrznej ze strefą bezpieczeństwa", - krawędź strefy bezpieczeństwa wyznaczyć zatopionym w gruncie krawężnikiem betonowym, a teren utwardzić mieszanką piasku z drobnym i średnim kruszywem dekoracyjnym, do uzyskania zwartej powierzchni, e) budowa 2 boisk do gry w siatkówkę plażową, - nawierzchnia piaszczysta, - wyposażenie kompletne: słupki, siatki, linie pola gry z taśmy, f) wykonanie alejek i chodników z kostki betonowej, g) budowa parkingu : - nawierzchnia z betonowych płyt ażurowych na podbudowie z kruszywa i gr. 25cm + 10 cm, ograniczona krawężnikiem betonowym, - wyposażenie : stojaki dla rowerów, łącznie ok. 5 mb długości, typowe pojemniki z tworzywa sztucznego na odpady : pojemnik na odpady zmieszane-1100 litrów na kółkach z klapą, pojemnik żółty na plastiki-1100 litrów na kółkach z klapą, pojemnik niebieski na papier - 1100 litrów na kółkach z klapą, pojemnik zielony na szkło - 110 litrów z klapą, pojemnik brązowy na odpady biodegradowalne - 110 litrów z klapą, - oznakowanie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, h) remont istniejącej drogi dojazdowej : - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, na podbudowie z kruszywa i grubości 25cm + 10 cm, ograniczonej krawężnikiem betonowym, i) budowa pomostu pływającego: - pomost na pływakach siatkobetonowych, - ograniczony barierką o długości 64,8 m, - 3 drabinki wejściowe, j) budowa oświetlenia zewnętrznego, latarnie z oprawami LED - 5 szt. k) budowa sieci wodociągowej z rur fi 90 PE od istniejącego wodociągu na działce nr 40 do hydrantu, 2a. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 45000000-8 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunika- cyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45233140-2 Roboty drogowe 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45260000- 7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45262310-7 Zbrojenie 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45320000-6 Roboty izolacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71354000-4 Usługi sporządzania map 71500000-3 Usługi związane z budownictwem 3. Uszczegółowienie opisu i zakresu przedmiotu zamówienia zawierają następujące załą- czniki, które są integralną częścią SIWZ : 1) projekty budowlane/wykonawcze, a jeżeli zamawiający załączył zmiany do projektów, to wykonawca uwzględnia zakres zamówienia określony w tych zmianach, 2) przedmiary robót, 3) specyfikacje techniczne. 4. Przedmiar robót należy traktować jako opracowanie niestanowiące jedynej podstawy do ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia . Jeżeli istnieją roboty lub czynności, które Wykonawca, przy założeniu profesjo- nalnego charakteru prowadzonej działalności oraz przy dołożeniu należytej staranności, może przewidzieć na etapie przygotowania oferty, tj. zapoznania się z dokumentacją przetargową oraz oględzin miejsca realizacji zadania i jego otoczenia, zobowiązany jest uwzględnić je w cenie ofertowej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego oto- czenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko, danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 5. Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może stosować materiałów pochodzących z rozbiórki (odzysku). W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów opisujących zamówienie należy stosować następującą kolejność ważności tych dokumentów : 1) załącznik Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia i wzór umowy - wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami zamawiającego, 2) projekt budowlany/wykonawczy, a w przypadku rozbieżności pomiędzy częścią rysunkową i opisową w pierwszej kolejności należy brać pod uwagę część rysun- kową; jeżeli zamawiający załączył zmiany do projektów, to wykonawca uwzględnia zakres zamówienia określony w tych zmianach, 3) przedmiar robót, 4) specyfikacja techniczna. Nie zawarcie określonych wymagań we wszystkich dokumentach lub ich częściach, opisujących zamówienie nie będzie traktowane jako rozbieżność. 6. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy. Wykonawca ponosi odpo- wiedzialność za wszystkie materiały i urządzenia używane do wykonania zamówienia. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materia- łów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów, pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów pod względem : konstrukcji, cech użytkowych, charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych, bezpieczeństwa użytkowania. Wykazanie, iż zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków Wykona- wcy. Zmiana materiałów lub urządzeń dopuszczalna jest wyłącznie w w/w przypadku lub za zgodą Zamawiającego. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy : 1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z : - warunkami umowy, - obowiązującymi przepisami i normami, - zasadami wiedzy technicznej. 2) przejęcie od zamawiającego terenu budowy/robót, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza, 3) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmono- gramu rzeczowo-finansowego robót, celem jego uzgodnienia; w przypadku braku uzgodnienia harmonogramu przez Zamawiającego Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania informacji o braku uzgodnienia harmonogramu przedłoży nowy harmono- gram uwzględniający uwagi Zamawiającego, 4) oznakowanie miejsca robót i utrzymywanie tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas robót, 5) powiadomienie właścicieli (użytkowników, administratorów) gruntów i stosownych organów o terminie rozpoczęcia robót budowlanych; 6) zapewnienie dostaw niezbędnych do realizacji zamówienia mediów, w tym wody i energii elektrycznej, 7) obsługa geodezyjna robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwenta- ryzacji geodezyjnej , 8) zgłoszenie i uzgodnienie z dysponentami urządzeń obcych zasad prowadzenia robót oraz uwzględnienie warunków wynikających z uzgodnień : - zarządców dróg; - dysponentów sieci uzbrojenia terenu, 9) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 10) informowanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o terminie wyko- nania robót ulegających zakryciu, 11) zapewnienie ciągłości ruchu publicznego łącznie z jego właściwą organizacją; 12) przekazanie Zamawiającemu na jego żądanie materiałów rozbiórkowych, a w przeciw- nym razie zagospodarowanie ich we własnym zakresie, a w razie konieczności również zutylizowanie zgodnie z przepisami prawa, 13) transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 14) uporządkowanie, po zakończeniu prac, terenu robót oraz innych wykorzystywanych przez wykonawcę terenów, łącznie z odtworzeniem ciągów komunikacyjnych i urzą- dzeń uzbrojenia terenu, zniszczonych w trakcie robót, 15) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót i mających związek z prowadzonymi robotami, chyba że wyłącznie odpowie- dzialna za ich powstanie jest osoba trzecia, która nie działała na zlecenie Wykonawcy 16) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 17) umożliwienie Zamawiającemu lub osobie upoważnionej kontroli terenu robót w każ- dym czasie, 18) stosowanie się do poleceń Zamawiającego lub osoby upoważnionej, zgodnych z zapi- sami umowy i przepisami prawa, 19) uzgadnianie z inspektorem nadzoru inwestorskiego wszelkich rozwiązań o charakterze estetycznym, jak np. kolorystyka, detale wykończeniowe, 20) zapewnienie kierowania robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, 21) przyjęcie odpowiedzialności materialnej za skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli nieruchomości sąsiadujących z terenem robót w zakresie, w jakim Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, 22) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej, uwzględniające szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 23) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2014 r., poz. 883, z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Dokumentacji Projektowej, 24) należyte zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia robót, 25) utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od zbędnych przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie zbędnych materiałów i odpadów, 26) ograniczenie utrudnień w dostępie do nieruchomości do niezbędnych potrzeb, wynika- kających z prowadzonych robót; 27) przeprowadzenie prób i badań, niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania; 28) usunięcie na swój koszt wad i usterek stwierdzonych w czasie realizacji zamówienia oraz w okresie rękojmi za wady i w okresie gwarancji jakości. 8. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - co najmniej 60 miesięcy od odbioru końcowego robót. 9. Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzenia zmian w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia i zlecenia Wykonawcy wykonania robót zamiennych.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze zleconymi zmianami, jeżeli zmiany te nie powodują wzrostu kosztów realizacji zamówienia. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie. 11. Zamawiający przewiduje zamówienia możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegającego na wykonaniu podobnych robót budowlanych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówienia polegającego na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, w szczególności wykonaniu ogrodzenia wraz z bramką zliczającą liczbę osób, o wielkości nie większej niż 20% wartości szacunkowej brutto, ustalonej na podstawie kosztorysu inwestorskiego zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego. 12. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wy- konawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. wszystkich robotników budowlanych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-8


Dodatkowe kody CPV: 37535200-9, 45100000-8, 45111000-8, 45112000-5, 45112723-9, 45200000-9, 45212200-8, 45230000-8, 45231000-5, 45232440-8, 45233140-2, 45233200-1, 45233220-7, 45260000-7, 45262310-7, 45262311-4, 45262500-6, 45300000-0, 45316100-6, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1, 71354000-4, 71500000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zagospodarowanie terenów przybrzeżnych nad jeziorem Mój.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1586755.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów "DROMO" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 5
Kod pocztowy: 14-100
Miejscowość: Ostróda
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1646018.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1646018.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1646018.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.